Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
SatursSaturs  Latest imagesLatest images  MeklētMeklēt  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

 

 Visādas problēmas, jeb slimības lapa

Go down 
+9
uldis
RobertsK
Juris
madfox
Johny59
fiksais
Reinis 78
Imants
Nauris
13 posters
Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3, 4
AutorsZiņojums
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty30.01.13 18:45

Es uzticos, tāpēc jau esmu palicis pie 2E.
Tikai nav skaidrs vai 1.8 vai 2.0 izpildījumā.
Nav īsti skaidrs arī par tiem karburatoriem, tāpēc cenšos internetā izlasīt visu ko var.
Lai Vulfam zvanītu tikai tad, kad jau ir konkrēti jautājumi.
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty30.01.13 18:49

uldis rakstīja:
pavilkt eu vari tikai fan tāzijā kā es un daudzi no mums ???

Ko nozīmē pavilkt EU?
Cik maksā ielikt 2E "pēc EU standartiem"?
Un cik maksā "pēc Vulfa standartiem"?

Tad arī varēšu Tev atbildēt vai varu.
P.S. Ja pats prastu 1.8T ielikt, tad MK nosaukto summu pavilktu 4 mēnešos mierīgi.
Atpakaļ uz augšu Go down
Imants
Admin
Imants


Number of posts : 776
Join date : 27.08.10
Age : 61
Dzīvesvieta : jekabpils

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty30.01.13 19:26



Lai veicas. bounce
Atpakaļ uz augšu Go down
gugu30

gugu30


Number of posts : 97
Join date : 31.01.11
Age : 49
Dzīvesvieta : Lielvārde

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty30.01.13 19:27

cau imant kaa labi neiet Laughing
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty30.01.13 19:31

vulf rakstīja:


Lai veicas. bounce

Izskatās jau, ka nāksies Tev vien zvanīt Rolling Eyes
Bet zvanīšu pirms donora pirkšanas, tas būs, kad nokusīs sniegs, jo apsildāmu garāžu īrēt negrasos.

Šķiet, ka 2E būvē vēl tikai GER, bet tehniskie termini vāciski man ir keine ahnung.
UK visi būve vai nu TDi, vai VR6 cherry
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty30.01.13 23:01

Ja nu kāds vāciski saprot, ko tas nozīmē (treknrakstā)... man pat gūgle nenāk palīgā.


Ausgangsituation:
VW Bus: Dieselmotor verbaut. Der Dieselmotor wird zum Teil als Spender genutzt.
Für den Umbau auf den Golf III GTI Motor (Kennbuchstabe 2E) benötigt man folgendes:
- Motor 2E komplett mit allen Anbauteilen:
- Lichtmaschine
- Einspritzanlage
- Zündanlage
- Geber (Öldruck etc.)
- Abgaskrümmer
- Steuergerät
- Lambdasonde
- Ölpumpe
- Servopumpe (wer mag….)
Vom Dieselmotor:
- Ölwanne (beim JX (Turbo) muss man die Ölrücklaufleitung von der Wanne entfernen und die Gewindebohrung mit einer Schraube verschliessen.)
Alternativ kann man auch die vom CS oder KY nehmen. Ergo: Alle Dieselölwannen sollten funktionieren
- Ansaugrüssel der Ölpumpe mit den Schrauben (wird mit Ölpumpe vom 2E verschraubt)
- Besser die verstärkte Ölpumpe vom JX
- Schwungscheibe mit Schrauben
- Pilotlager (neu !)
- Motorhalter motorseitig mit Schrauben vom Dieselmotor
- Anschlussstutzen der Wasserpumpe des Dieselmotors – Den Schrägen aus Kunststoff!
- Kupplungstrennblech
- Kupplung (JX)
- Auspuff ab Krümmer / Turbo
- Wer mag: Ölpeilstab
Allgemein:
- Servoschlauch für Rücklauf 55 cm 16mm Innendurchmesser
- Benziner Drehzahlmesser (Cockpit) oder man baut sich die Klemme W nach.
- Benzinpume vom WBX (neue Schwinggummis)
- neuer Benzinfilter hinter der Pumpe Teilenummer: 1H0 201 511 A
- druckfeste Spritleitungen Innendurchmesser ca. 8mm ca. 5m (Pumpe – Filter – Motor)
- druckfeste Spritleitungen Innendurchmesser ca. 12 mm ca. 0,3m (Tank – Pumpe)
- evtl. Tank vom WBX (wegen des größeren Auslasses) es geht aber auch der Dieseltank
- Gaszug des Golf
- Luftfilter: Hier habeich das Kit vom K&N verwendet: 57-0060 (Golf III GTI -08/94)
- falls noch passender (Luft) Schlauch benötigt wird: Sandtler FlexiSil 70mm Nr. 43001070
oder man wirft einen Blick in die Kategorie “Luftansaugung” - hier sind interessante Lösungen vorgestellt die besser als Flexsil funktionieren.
Neu kaufen!:
Verteilerkappe, Finger, Zündkerzen …
- Lastrelais vom Golf: Relais 30 und 167:
- Teilenummer Relais 30: 165 906 381
- Teilenummer Relais 167: 191 906 383C
- OBD Diagnose Buchse Steckergehäuse: Teilenummer: 1H0 972 695

- Reparaturlitze 2Stck. (inkl. 4 Stecker) Teilenummer: 000 979 131
Atpakaļ uz augšu Go down
Reinis 78

Reinis 78


Number of posts : 183
Join date : 12.04.11

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 0:59

Lichtmaschine - ģenerators
Zündanlage - aizdedze
Steuergerät - laikam stūres mehānisms
Servopumpe - tā laikam hidraulika stūres pastiprinātajam
Schwungscheibe - spara rats
Pilotlager - tas ir kautkāds gultnis
Kupplung - sajūgs
Kupplungstrennblech - kautkāda sajūga blīve laikam
Auspuff ab Krümmer - izpūtējs sākot no līkuma
Ölpeilstab - herovina, lai noteiktu eļļas līmeni. Tas garais sūds.
Gaszug - gāzes trose
Atpakaļ uz augšu Go down
RobertsK

RobertsK


Number of posts : 489
Join date : 21.04.11
Age : 43
Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 8:33

Nauris rakstīja:
vulf rakstīja:


Lai veicas. bounce

Izskatās jau, ka nāksies Tev vien zvanīt Rolling Eyes
Bet zvanīšu pirms donora pirkšanas, tas būs, kad nokusīs sniegs, jo apsildāmu garāžu īrēt negrasos.

Šķiet, ka 2E būvē vēl tikai GER, bet tehniskie termini vāciski man ir keine ahnung.
UK visi būve vai nu TDi, vai VR6 cherry

Traki gan tev tur iet! Var jau ielas malā mainīt galvas blīvi scratch . Varbūt vajag padomāt ! Ja visi būvē TDI un VR6 un 1.8 T vai ir jēga ņemties ar 2E. Tur ir karburators kurš pašā saknē ir vēsture un kur nu vel ja liek gaz 24. Karburators ir sarežģīts un vispār tas 2 litrīgais nemaz neiet . alien alien alien alien Tad jau labāk 1.6 parasto dīzeli. cat cat
Un tad ja liksi benzīnu būs vel jāmaina kārba! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Atpakaļ uz augšu Go down
http://www.sttechnics.lv
abez




Number of posts : 753
Join date : 30.08.10
Age : 46
Dzīvesvieta : Ventspils

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 9:02

Steuergerät - vadības bloks (мозги).
Atpakaļ uz augšu Go down
http://www.ventspilsavize.lv
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 9:36

RobertsK rakstīja:

Traki gan tev tur iet! Var jau ielas malā mainīt galvas blīvi scratch . Varbūt vajag padomāt ! Ja visi būvē TDI un VR6 un 1.8 T vai ir jēga ņemties ar 2E. Tur ir karburators kurš pašā saknē ir vēsture un kur nu vel ja liek gaz 24. Karburators ir sarežģīts un vispār tas 2 litrīgais nemaz neiet . alien alien alien alien Tad jau labāk 1.6 parasto dīzeli. cat cat
Un tad ja liksi benzīnu būs vel jāmaina kārba! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Tas bija sarkasms vai kas cits?
Kur man iet traki?
Esmu palicis pie 2E un punkts.
Atradu, ka viens ir taisījis 1.8 ar Weber karburatoru, tā kā piedod, ka aizskāru Tevi izsakot šaubas par GAZ karburatoru.

Paldies Reinim un Abez.
Atpakaļ uz augšu Go down
madfox

madfox


Number of posts : 88
Join date : 29.10.11
Age : 58
Dzīvesvieta : Madona

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 10:12

Sveiks Nauri! Nevarēju noturēties,lai neiemestu kādu skaidrojumu. Pirmkārt jau jāsāk ar to,ka šejienieši to 2E dzinēju izmanto tikai kā pliku dvēseli,respektīvi tiek izmantots dzinēja bloks un no šī 115Zs dzinēja paliek tikai tā teorētiskā daļa. Pēc būtības šis dzinējs ir daudzsprauslu iesmidzināšanas dzinējs,kuram sprauslas strādā saslēgtas vienā kopīgā ķēdē(viņas nestrādā sekvenciāli)...protams Tu vari uzstādīt šo dzinēju bez karburatora un vēlāk šim dzinējam pievienot arī gāzes iesmidzināšanu,bet viņa būs visai paskaļa par cik visas gāzes sprauslas strādās vienotā ritmā. Bet nu atgriežamies pie paša dzinēja-rēķinies ar to,ka būs ne tikai dzinējs jāiedabū iekšā,nāksies pareizi izvietot barošanas sistēmas elementus un viens no tiem būs degvielas sūknis,par pārējo,dažādu devēju sadaļu nemaz nerunājot,jāinstalē vadības bloks,nu tas ko DE sauc par Steuergerat,pie viena arī tas viss jāatrādā tehniskajā apskatē,lai neliktos pašrocīgi salikts. Ko ar to visu gribēju pateikt,ja neesi lietpratējs šai jomā,vai arī nespēj finansiāli atļauties šo opciju uzticēt kādam automeham,tad labāk nesapņo par bezrūpīgu ekspluatāciju un gūt patiesu baudu no saskarsmes ar auto!
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 11:20

Nevajag noturēties, ja ir konstruktīvs viedoklis kāpēc un ko darīt, vai nedarīt. Paldies.
Gāze nav plānā, jau rakstīju, ka nav paredzēti baigie km.
Lietpratējs neesmu, bet vēlos pats to lietu izdarīt.
Finansiāli varu pacelt arī uzticēšanu meham, tikai mana līdzšinējā pieredze ar mehiem, kur sit ar āmuru pa pusass galu, lai granātu nomainītu, vai kontakta atvienošanas vietā pārgriež vadu, lai spoguli nomainītu un to pēcāk pieskrūvētu ar pašgriezošajām skrūvēm... Evil or Very Mad
Ja jau gribētu uzticēt meham, tad paliktu pie 1.8T, tikai MK tā arī neatbildēja, cik gribētu par darbu. Dzinējs viņam esot. Cita kārba gan jau vēl būtu jāatrod.

Atpakaļ uz augšu Go down
madfox

madfox


Number of posts : 88
Join date : 29.10.11
Age : 58
Dzīvesvieta : Madona

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 16:18

To ko izdarīja MK,šaubaus vai maz novērtējams naudas izteiksmē,kaut kur forumā jābūt tam garajam storijam ar karšanu un dzeses sistēmas adaptešanu pie mūsu T3. Ja no saviem apsvērumiem,tad lielākā turbo problēma mūsu busā ir starpdzesētājs,jeb interkūlers,kā daudzi sauc. Lieta tāda,ka tas lāgā nestrādās,par cik viņu nevar novietot auto priekšpusē,a aizmugurē no viņa maza jēga...protams ir kūlers,kurš ar dzesi savienots,bet tam jau kosmiska cena sākuma posmā.
Cik sapratu,tad vēlies arī savu roku pielikt šai jaunā dzinēja projektā un te uzreiz piemetīšu savu skatījumu-respektīvi neviens,sevi cienošs mehs neņemsies darīt kaut kādas atsevisķas darbu opcijas,nu tas tā,ka pie viena aizbrauksi ielikt pašu dzelzi,citam paprasīsi uzlikt degvielas sūkni,vēl kādam savilkt elektrību,turklāt uzreiz vēlēsies kaut kādu konkrētu cenu aptauju izvest par konkrēto darbu...nu nesanāk dzīvē darboties pēc šādas formulas. Tātad,vai nu uzticies kādam labam čomam un nebesī viņu ar jautājumiem,vai nu dari visu pats,bet nu otrais variants var beigties ar izķēzītiem materiāliem un nekustīgu auto eksponātu.
Kāpēc to saku?...nu ir dzīvē nācies pacelt vairākus projektus un to iztērēto laiku laikam nevar novērtēt nu ne ar kādu naudu. Jā,ir nācies arī citiem ko radikāli pārtaisīt,bet tie ir savi cilvēki,kas pilnībā uzticās tam ko es daru. Ir jau vēl viens variants,griezies pie kāda mums zināma cilvēciņa un izmanto viņa pakalpojumus,jo te ir daudzi,kas vairumā ko taisa,tas varētu būt Wulf,bet ir viens bet,viņš liks 1,8 vai 2,0l karburatora versiju+gāze un nepiespiedīsi viņu ielikt pilnvērtīgu iesmidzināšanu.
Ja nu vēlies ko pavisam piemērotu mūsu busam no benzīna dzinējiem,tad tas ir Subaru dzinējs,protams vajadzēs meklēt pāreju uz mūsu kārbu,bet tas ir īsts boksers ar ko rūpnīcas versijā nācis gan T1,T2 un T3. A citādi visvienkāršāk ir ielikt 1,8l vai 2,0l mono iesmidzināšanu,vienkārši un relatīvi lēti,arī sūkņa spiediens minimāls,salīdzinājumā ar 2E dzinēju.
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 16:56

Šodien zvanīju Imantam, 20 min parunājām.

Es ļoti labi saprotu, ka neviens mehs nepiekritīs tādam uzstādījumam.
Tāpēc es ņemos pa netu un lasu, ko varu izlasīt, un paldies tiem, kuri dalās ar padomiem.

Pēc sarunas ar Imantu sāku skatīties uz 1.8 mono bildi, un domāt, kāpēc nevarētu ņemt un fiziski pārlikt visus vadus, smadzenes, drošinātājus, degvielas sūkni no donora un aiztaupīt ņemšanos ar karburatoriem?
Nejaucot donora dzinēju ārā vispār.
Fiziski vietai vajadzētu pietikt.
Sūkni, cik esmu atradis liek pie rāmja.
Jāpārliek karteris, jāpielāgo izplūde, dzesēšanas caurules, gaisa filtrs jāieliek kaut kur.
Kā ir ar kārbu?

Atpakaļ uz augšu Go down
RobertsK

RobertsK


Number of posts : 489
Join date : 21.04.11
Age : 43
Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 18:36

Nauris rakstīja:
RobertsK rakstīja:

Traki gan tev tur iet! Var jau ielas malā mainīt galvas blīvi scratch . Varbūt vajag padomāt ! Ja visi būvē TDI un VR6 un 1.8 T vai ir jēga ņemties ar 2E. Tur ir karburators kurš pašā saknē ir vēsture un kur nu vel ja liek gaz 24. Karburators ir sarežģīts un vispār tas 2 litrīgais nemaz neiet . alien alien alien alien Tad jau labāk 1.6 parasto dīzeli. cat cat
Un tad ja liksi benzīnu būs vel jāmaina kārba! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Tas bija sarkasms vai kas cits?
Kur man iet traki?
Esmu palicis pie 2E un punkts.
Atradu, ka viens ir taisījis 1.8 ar Weber karburatoru, tā kā piedod, ka aizskāru Tevi izsakot šaubas par GAZ karburatoru.

Paldies Reinim un Abez.

Very Happy
Pamatā doma man bija ka pašam ir jāsaprot ko gribas. Es kad būvēju savu dzinēju man iepriekš zināšanas par dzinēju bija salīdzinoši mazas. Pat pats nemainiju dzinējam zobsiksnu! Laughing Sāku tajā visā palēnām iedziļināties , konsultējos ar saviem ciema un ārpusciema speciālistiem un rezultātā jau 60000 nobraukti ar manu motoru. Par karburatoru . Man vienalga ar ko citi brauc , bet pamata izvēle par labu Gaz 24 bija ka ieplūdes difozoru diametrs ir 24 mm. Pamēģini pats paskriet ar aizspiestu degunu . Vajag jau to 2.0 arī nobarot. Vel pluss ir tāds ka šim karburatoram gāzes iztvaikotāju var iebūvēt iekšpusē pirms katras droseles. Tā nu sanāca stereo gāzes inžektors rendeer . Izvēli par labu šim karburatoram vel pastiprināja lieta ka ļoti daudz detļu ir nopērkamas jaunas gaz rezerves daļu veikalā. Jocīgākais ir tas ka tagad jau seko nākamais vw t3 projekts kur tiek instalēts šāds karburators.
Šādā veidā būvējot mums ir iespēja izpausties un radīt spēkratu savām rokām . Katram mums ir savs uzskats un sava taisnība un katra projekts ir individuāls. Piem mans dzinējs ir būvēts no 9A 2.0 16v dzinēja. Orģinālie virzuļi tika pārbūvētitieši šādai gāzes komplektācijai.1.8 dalva dažu stundu laikā pazaudēja palabu kaudzi alumīnija un tika pārbūvēta. Zinu to ka matemātiski šis dzinējs atbilst gāzes dzinējam un braukt man ar to patīk. Man vel ir jāveic daži uzlabojumi kuri saistīti ar izplūdes sistēmu un gāzes padeves iekārtu kā arī jāuzliek tā ZAZ kārba ( tā Fiksais komentēja) lai saprastu vai t3 kārbas var noņemt no aprites . Tad pat, intereses pēc, varētu pamērīt cik tad var uzgriezt ar šādu plītiņu. alien
Pašā pamatā es vēlējos radīt vienkāršu dzinēju kur nav pārlieku liela elektronika un vienkāršs ikdienas explotācijā. Man patīk:)
Pati galvenā lieta - Ja vēlies ko darīt tad ņem rokās štrumus un dari, fōrumā var ko pajautāt , bet atrast īsto risinājumu nav iespējams , jo visi mēs te esam pārgudri rendeer rendeer rendeer . Vieglāk ir uzbūvēt un tad parādīt nekā apspriest 10 lapu garumā un tad mēģināt būvēt.
Šī ir mana realitātes versija kura citam varbūt liekas dīvaina, bet tā strādā!
Atpakaļ uz augšu Go down
http://www.sttechnics.lv
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 19:25

Tā arī būs jādara.
Pirmais darbs - noņemt degvielas tvertni. Tad sapratīšu vai jāpērk jauna, jeb var veco savest kārtībā (par lietotu šeit prasa 40Ls, es savukārt atradu kur LV piedāvā par ebay.de cenu, neesmu gan saņēmis apstiprinājumu).



Atpakaļ uz augšu Go down
uldis

uldis


Number of posts : 729
Join date : 27.08.10
Age : 57
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty31.01.13 19:46

izmēļošākie skāidrojumi Madfox & Roberts. K , esmu ar jums !!
Atpakaļ uz augšu Go down
gugu30

gugu30


Number of posts : 97
Join date : 31.01.11
Age : 49
Dzīvesvieta : Lielvārde

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty01.02.13 6:48

pie normaaliem meisteriem ir taa ja remonteeju 10ls ja tu gribi skatiities 50 ls a ja veel pats piedaliities tad 100 ls nu neciess neviens skatiissanos uz nagiem un mullkkiigus jautaajumus a kas ssis un kapeec taa
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty01.02.13 7:36

Tāpēc jau es jautāju pēc padoma šeit, nevis eju uz servisu un saka - klau, parādi man to un šito.
Te cilvēks var mierīgi izlemt - dot padomu, vai nedot, un visiem labi. Wink
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty12.03.13 16:24

....


Pēdējo reizi labojis Nauris 20.09.13 10:25; labots 1 reizi
Atpakaļ uz augšu Go down
Imants
Admin
Imants


Number of posts : 776
Join date : 27.08.10
Age : 61
Dzīvesvieta : jekabpils

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty12.03.13 17:22


Ja īpašnieks ir atstiepis ķepas tad ir divi veidi kā to problēmu dabūt uz ceļa un iziet skati. Laughing
pirmais ir tas ko pieminēji par mantojuma papīriem :fac
Otrais ir jāatrod radinieks.viens no mantiniekiem kas būtu ar mieru busu reģistrēt uz sava vārda negaidot un nekārtojot mantojuma formulitātes.
Tādā gadījumā tiek vienalga kuram mantiniekam izsniegta pagaidu tehniskā pase ar nenoteiktu derīguma termiņu. Twisted Evil Twisted Evil
Ja tas cilvēks tev uzticās un nodod braucamo tavā rīcībā tad var iet skati,drošināt un pat var piereģistrēt gāzes iekārtas uzstādīšanu (bendz. dz.)
Lai dotos uz ārzemēm laikam gan vajadzēs noformēt pilnvaru. king
Mantinieci gan izvēlies tādu smuku un jaunu un pie notāra derētu to visu nostiprināt. affraid
Painteresējies un lai veicas. study study
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty12.03.13 17:55

....


Pēdējo reizi labojis Nauris 20.09.13 10:25; labots 1 reizi
Atpakaļ uz augšu Go down
Imants
Admin
Imants


Number of posts : 776
Join date : 27.08.10
Age : 61
Dzīvesvieta : jekabpils

Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty12.03.13 18:10


Valstij vari piedāvāt atsasinovikus,ja nau zaglīgie ceļa nodokļu paradu. Twisted Evil
Ja esi mantinieks (vienīgais vai vienojies ar pārējiem CSDD tādu papīru neprasa,tik nezinu kā tur tā radniecība jāpierāda. Question
Bet cik man zināms tad visi parādi aiziet kopā ar aizgājēju. What a Face Noskaidro gan Arrow
Atpakaļ uz augšu Go down
Viesis
Viesis




Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty13.03.13 6:04

Ja auto īpašnieks ir miris, tad auto iestājas liegums, braukt ar viņu nedrīkst. Jākārto mantojuma tiesības, par auto vajadzēs samaksāt mantojuma nodokli, nebūs daudz. Vispirms auto vajag nokārtot mantojuma tiesības, tad jāveic numuru salīdzināšana, tur ir divi ceļi vai treileris un uz csdd vai brauc inspektors no csdd un salīdzina, tur ir maksa par kilometru. Kad viss salīdzināts tad reģistrē uz mantinieku, un tikai tad varēsi reģistrēt uz sava vārda. Vispār csdd ir info tālrunis ļoti labi paskaidros.
Atpakaļ uz augšu Go down
Sponsored content





Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty
PostTēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa   Visādas problēmas, jeb slimības lapa - Page 4 Empty

Atpakaļ uz augšu Go down
 
Visādas problēmas, jeb slimības lapa
Atpakaļ uz augšu 
Lapa 4 no 4Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Rudens pasakums 2011
» Problēmas ar gaismām
» joprojām problēmas ar piešķilšanu.
» Problēmas ar stūri, pīpināmo

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Tehniska rakstura diskusijas-
Pāriet uz: