|
| Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
|
+9uldis RobertsK Juris madfox Johny59 fiksais Reinis 78 Imants Nauris 13 posters | |
Autors | Ziņojums |
---|
Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 30.01.13 18:45 | |
| Es uzticos, tāpēc jau esmu palicis pie 2E. Tikai nav skaidrs vai 1.8 vai 2.0 izpildījumā. Nav īsti skaidrs arī par tiem karburatoriem, tāpēc cenšos internetā izlasīt visu ko var. Lai Vulfam zvanītu tikai tad, kad jau ir konkrēti jautājumi.
| |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 30.01.13 18:49 | |
| - uldis rakstīja:
- pavilkt eu vari tikai fan tāzijā kā es un daudzi no mums ???
Ko nozīmē pavilkt EU? Cik maksā ielikt 2E "pēc EU standartiem"? Un cik maksā "pēc Vulfa standartiem"? Tad arī varēšu Tev atbildēt vai varu. P.S. Ja pats prastu 1.8T ielikt, tad MK nosaukto summu pavilktu 4 mēnešos mierīgi. | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 30.01.13 19:26 | |
| Lai veicas. | |
| | | gugu30
Number of posts : 97 Join date : 31.01.11 Age : 49 Dzīvesvieta : Lielvārde
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 30.01.13 19:27 | |
| cau imant kaa labi neiet | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 30.01.13 19:31 | |
| - vulf rakstīja:
Lai veicas. Izskatās jau, ka nāksies Tev vien zvanīt Bet zvanīšu pirms donora pirkšanas, tas būs, kad nokusīs sniegs, jo apsildāmu garāžu īrēt negrasos. Šķiet, ka 2E būvē vēl tikai GER, bet tehniskie termini vāciski man ir keine ahnung. UK visi būve vai nu TDi, vai VR6 | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 30.01.13 23:01 | |
| Ja nu kāds vāciski saprot, ko tas nozīmē (treknrakstā)... man pat gūgle nenāk palīgā.
Ausgangsituation: VW Bus: Dieselmotor verbaut. Der Dieselmotor wird zum Teil als Spender genutzt. Für den Umbau auf den Golf III GTI Motor (Kennbuchstabe 2E) benötigt man folgendes: - Motor 2E komplett mit allen Anbauteilen: - Lichtmaschine - Einspritzanlage - Zündanlage - Geber (Öldruck etc.) - Abgaskrümmer - Steuergerät - Lambdasonde - Ölpumpe - Servopumpe (wer mag….) Vom Dieselmotor: - Ölwanne (beim JX (Turbo) muss man die Ölrücklaufleitung von der Wanne entfernen und die Gewindebohrung mit einer Schraube verschliessen.) Alternativ kann man auch die vom CS oder KY nehmen. Ergo: Alle Dieselölwannen sollten funktionieren - Ansaugrüssel der Ölpumpe mit den Schrauben (wird mit Ölpumpe vom 2E verschraubt) - Besser die verstärkte Ölpumpe vom JX - Schwungscheibe mit Schrauben - Pilotlager (neu !) - Motorhalter motorseitig mit Schrauben vom Dieselmotor - Anschlussstutzen der Wasserpumpe des Dieselmotors – Den Schrägen aus Kunststoff! - Kupplungstrennblech - Kupplung (JX) - Auspuff ab Krümmer / Turbo - Wer mag: Ölpeilstab Allgemein: - Servoschlauch für Rücklauf 55 cm 16mm Innendurchmesser - Benziner Drehzahlmesser (Cockpit) oder man baut sich die Klemme W nach. - Benzinpume vom WBX (neue Schwinggummis) - neuer Benzinfilter hinter der Pumpe Teilenummer: 1H0 201 511 A - druckfeste Spritleitungen Innendurchmesser ca. 8mm ca. 5m (Pumpe – Filter – Motor) - druckfeste Spritleitungen Innendurchmesser ca. 12 mm ca. 0,3m (Tank – Pumpe) - evtl. Tank vom WBX (wegen des größeren Auslasses) es geht aber auch der Dieseltank - Gaszug des Golf - Luftfilter: Hier habeich das Kit vom K&N verwendet: 57-0060 (Golf III GTI -08/94) - falls noch passender (Luft) Schlauch benötigt wird: Sandtler FlexiSil 70mm Nr. 43001070 oder man wirft einen Blick in die Kategorie “Luftansaugung” - hier sind interessante Lösungen vorgestellt die besser als Flexsil funktionieren. Neu kaufen!: Verteilerkappe, Finger, Zündkerzen … - Lastrelais vom Golf: Relais 30 und 167: - Teilenummer Relais 30: 165 906 381 - Teilenummer Relais 167: 191 906 383C - OBD Diagnose Buchse Steckergehäuse: Teilenummer: 1H0 972 695
- Reparaturlitze 2Stck. (inkl. 4 Stecker) Teilenummer: 000 979 131
| |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 0:59 | |
| Lichtmaschine - ģenerators Zündanlage - aizdedze Steuergerät - laikam stūres mehānisms Servopumpe - tā laikam hidraulika stūres pastiprinātajam Schwungscheibe - spara rats Pilotlager - tas ir kautkāds gultnis Kupplung - sajūgs Kupplungstrennblech - kautkāda sajūga blīve laikam Auspuff ab Krümmer - izpūtējs sākot no līkuma Ölpeilstab - herovina, lai noteiktu eļļas līmeni. Tas garais sūds. Gaszug - gāzes trose | |
| | | RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 8:33 | |
| | |
| | | abez
Number of posts : 753 Join date : 30.08.10 Age : 46 Dzīvesvieta : Ventspils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 9:02 | |
| Steuergerät - vadības bloks (мозги). | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 9:36 | |
| | |
| | | madfox
Number of posts : 88 Join date : 29.10.11 Age : 58 Dzīvesvieta : Madona
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 10:12 | |
| Sveiks Nauri! Nevarēju noturēties,lai neiemestu kādu skaidrojumu. Pirmkārt jau jāsāk ar to,ka šejienieši to 2E dzinēju izmanto tikai kā pliku dvēseli,respektīvi tiek izmantots dzinēja bloks un no šī 115Zs dzinēja paliek tikai tā teorētiskā daļa. Pēc būtības šis dzinējs ir daudzsprauslu iesmidzināšanas dzinējs,kuram sprauslas strādā saslēgtas vienā kopīgā ķēdē(viņas nestrādā sekvenciāli)...protams Tu vari uzstādīt šo dzinēju bez karburatora un vēlāk šim dzinējam pievienot arī gāzes iesmidzināšanu,bet viņa būs visai paskaļa par cik visas gāzes sprauslas strādās vienotā ritmā. Bet nu atgriežamies pie paša dzinēja-rēķinies ar to,ka būs ne tikai dzinējs jāiedabū iekšā,nāksies pareizi izvietot barošanas sistēmas elementus un viens no tiem būs degvielas sūknis,par pārējo,dažādu devēju sadaļu nemaz nerunājot,jāinstalē vadības bloks,nu tas ko DE sauc par Steuergerat,pie viena arī tas viss jāatrādā tehniskajā apskatē,lai neliktos pašrocīgi salikts. Ko ar to visu gribēju pateikt,ja neesi lietpratējs šai jomā,vai arī nespēj finansiāli atļauties šo opciju uzticēt kādam automeham,tad labāk nesapņo par bezrūpīgu ekspluatāciju un gūt patiesu baudu no saskarsmes ar auto! | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 11:20 | |
| Nevajag noturēties, ja ir konstruktīvs viedoklis kāpēc un ko darīt, vai nedarīt. Paldies. Gāze nav plānā, jau rakstīju, ka nav paredzēti baigie km. Lietpratējs neesmu, bet vēlos pats to lietu izdarīt. Finansiāli varu pacelt arī uzticēšanu meham, tikai mana līdzšinējā pieredze ar mehiem, kur sit ar āmuru pa pusass galu, lai granātu nomainītu, vai kontakta atvienošanas vietā pārgriež vadu, lai spoguli nomainītu un to pēcāk pieskrūvētu ar pašgriezošajām skrūvēm... Ja jau gribētu uzticēt meham, tad paliktu pie 1.8T, tikai MK tā arī neatbildēja, cik gribētu par darbu. Dzinējs viņam esot. Cita kārba gan jau vēl būtu jāatrod. | |
| | | madfox
Number of posts : 88 Join date : 29.10.11 Age : 58 Dzīvesvieta : Madona
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 16:18 | |
| To ko izdarīja MK,šaubaus vai maz novērtējams naudas izteiksmē,kaut kur forumā jābūt tam garajam storijam ar karšanu un dzeses sistēmas adaptešanu pie mūsu T3. Ja no saviem apsvērumiem,tad lielākā turbo problēma mūsu busā ir starpdzesētājs,jeb interkūlers,kā daudzi sauc. Lieta tāda,ka tas lāgā nestrādās,par cik viņu nevar novietot auto priekšpusē,a aizmugurē no viņa maza jēga...protams ir kūlers,kurš ar dzesi savienots,bet tam jau kosmiska cena sākuma posmā. Cik sapratu,tad vēlies arī savu roku pielikt šai jaunā dzinēja projektā un te uzreiz piemetīšu savu skatījumu-respektīvi neviens,sevi cienošs mehs neņemsies darīt kaut kādas atsevisķas darbu opcijas,nu tas tā,ka pie viena aizbrauksi ielikt pašu dzelzi,citam paprasīsi uzlikt degvielas sūkni,vēl kādam savilkt elektrību,turklāt uzreiz vēlēsies kaut kādu konkrētu cenu aptauju izvest par konkrēto darbu...nu nesanāk dzīvē darboties pēc šādas formulas. Tātad,vai nu uzticies kādam labam čomam un nebesī viņu ar jautājumiem,vai nu dari visu pats,bet nu otrais variants var beigties ar izķēzītiem materiāliem un nekustīgu auto eksponātu. Kāpēc to saku?...nu ir dzīvē nācies pacelt vairākus projektus un to iztērēto laiku laikam nevar novērtēt nu ne ar kādu naudu. Jā,ir nācies arī citiem ko radikāli pārtaisīt,bet tie ir savi cilvēki,kas pilnībā uzticās tam ko es daru. Ir jau vēl viens variants,griezies pie kāda mums zināma cilvēciņa un izmanto viņa pakalpojumus,jo te ir daudzi,kas vairumā ko taisa,tas varētu būt Wulf,bet ir viens bet,viņš liks 1,8 vai 2,0l karburatora versiju+gāze un nepiespiedīsi viņu ielikt pilnvērtīgu iesmidzināšanu. Ja nu vēlies ko pavisam piemērotu mūsu busam no benzīna dzinējiem,tad tas ir Subaru dzinējs,protams vajadzēs meklēt pāreju uz mūsu kārbu,bet tas ir īsts boksers ar ko rūpnīcas versijā nācis gan T1,T2 un T3. A citādi visvienkāršāk ir ielikt 1,8l vai 2,0l mono iesmidzināšanu,vienkārši un relatīvi lēti,arī sūkņa spiediens minimāls,salīdzinājumā ar 2E dzinēju. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 16:56 | |
| Šodien zvanīju Imantam, 20 min parunājām.
Es ļoti labi saprotu, ka neviens mehs nepiekritīs tādam uzstādījumam. Tāpēc es ņemos pa netu un lasu, ko varu izlasīt, un paldies tiem, kuri dalās ar padomiem.
Pēc sarunas ar Imantu sāku skatīties uz 1.8 mono bildi, un domāt, kāpēc nevarētu ņemt un fiziski pārlikt visus vadus, smadzenes, drošinātājus, degvielas sūkni no donora un aiztaupīt ņemšanos ar karburatoriem? Nejaucot donora dzinēju ārā vispār. Fiziski vietai vajadzētu pietikt. Sūkni, cik esmu atradis liek pie rāmja. Jāpārliek karteris, jāpielāgo izplūde, dzesēšanas caurules, gaisa filtrs jāieliek kaut kur. Kā ir ar kārbu?
| |
| | | RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 18:36 | |
| - Nauris rakstīja:
- RobertsK rakstīja:
Traki gan tev tur iet! Var jau ielas malā mainīt galvas blīvi . Varbūt vajag padomāt ! Ja visi būvē TDI un VR6 un 1.8 T vai ir jēga ņemties ar 2E. Tur ir karburators kurš pašā saknē ir vēsture un kur nu vel ja liek gaz 24. Karburators ir sarežģīts un vispār tas 2 litrīgais nemaz neiet . Tad jau labāk 1.6 parasto dīzeli. Un tad ja liksi benzīnu būs vel jāmaina kārba! Tas bija sarkasms vai kas cits? Kur man iet traki? Esmu palicis pie 2E un punkts. Atradu, ka viens ir taisījis 1.8 ar Weber karburatoru, tā kā piedod, ka aizskāru Tevi izsakot šaubas par GAZ karburatoru.
Paldies Reinim un Abez.
Pamatā doma man bija ka pašam ir jāsaprot ko gribas. Es kad būvēju savu dzinēju man iepriekš zināšanas par dzinēju bija salīdzinoši mazas. Pat pats nemainiju dzinējam zobsiksnu! Sāku tajā visā palēnām iedziļināties , konsultējos ar saviem ciema un ārpusciema speciālistiem un rezultātā jau 60000 nobraukti ar manu motoru. Par karburatoru . Man vienalga ar ko citi brauc , bet pamata izvēle par labu Gaz 24 bija ka ieplūdes difozoru diametrs ir 24 mm. Pamēģini pats paskriet ar aizspiestu degunu . Vajag jau to 2.0 arī nobarot. Vel pluss ir tāds ka šim karburatoram gāzes iztvaikotāju var iebūvēt iekšpusē pirms katras droseles. Tā nu sanāca stereo gāzes inžektors . Izvēli par labu šim karburatoram vel pastiprināja lieta ka ļoti daudz detļu ir nopērkamas jaunas gaz rezerves daļu veikalā. Jocīgākais ir tas ka tagad jau seko nākamais vw t3 projekts kur tiek instalēts šāds karburators. Šādā veidā būvējot mums ir iespēja izpausties un radīt spēkratu savām rokām . Katram mums ir savs uzskats un sava taisnība un katra projekts ir individuāls. Piem mans dzinējs ir būvēts no 9A 2.0 16v dzinēja. Orģinālie virzuļi tika pārbūvētitieši šādai gāzes komplektācijai.1.8 dalva dažu stundu laikā pazaudēja palabu kaudzi alumīnija un tika pārbūvēta. Zinu to ka matemātiski šis dzinējs atbilst gāzes dzinējam un braukt man ar to patīk. Man vel ir jāveic daži uzlabojumi kuri saistīti ar izplūdes sistēmu un gāzes padeves iekārtu kā arī jāuzliek tā ZAZ kārba ( tā Fiksais komentēja) lai saprastu vai t3 kārbas var noņemt no aprites . Tad pat, intereses pēc, varētu pamērīt cik tad var uzgriezt ar šādu plītiņu. Pašā pamatā es vēlējos radīt vienkāršu dzinēju kur nav pārlieku liela elektronika un vienkāršs ikdienas explotācijā. Man patīk:) Pati galvenā lieta - Ja vēlies ko darīt tad ņem rokās štrumus un dari, fōrumā var ko pajautāt , bet atrast īsto risinājumu nav iespējams , jo visi mēs te esam pārgudri . Vieglāk ir uzbūvēt un tad parādīt nekā apspriest 10 lapu garumā un tad mēģināt būvēt. Šī ir mana realitātes versija kura citam varbūt liekas dīvaina, bet tā strādā! | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 19:25 | |
| Tā arī būs jādara. Pirmais darbs - noņemt degvielas tvertni. Tad sapratīšu vai jāpērk jauna, jeb var veco savest kārtībā (par lietotu šeit prasa 40Ls, es savukārt atradu kur LV piedāvā par ebay.de cenu, neesmu gan saņēmis apstiprinājumu).
| |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 31.01.13 19:46 | |
| izmēļošākie skāidrojumi Madfox & Roberts. K , esmu ar jums !! | |
| | | gugu30
Number of posts : 97 Join date : 31.01.11 Age : 49 Dzīvesvieta : Lielvārde
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 01.02.13 6:48 | |
| pie normaaliem meisteriem ir taa ja remonteeju 10ls ja tu gribi skatiities 50 ls a ja veel pats piedaliities tad 100 ls nu neciess neviens skatiissanos uz nagiem un mullkkiigus jautaajumus a kas ssis un kapeec taa | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 01.02.13 7:36 | |
| Tāpēc jau es jautāju pēc padoma šeit, nevis eju uz servisu un saka - klau, parādi man to un šito. Te cilvēks var mierīgi izlemt - dot padomu, vai nedot, un visiem labi. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 12.03.13 16:24 | |
|
Pēdējo reizi labojis Nauris 20.09.13 10:25; labots 1 reizi | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 12.03.13 17:22 | |
| Ja īpašnieks ir atstiepis ķepas tad ir divi veidi kā to problēmu dabūt uz ceļa un iziet skati. pirmais ir tas ko pieminēji par mantojuma papīriem :fac Otrais ir jāatrod radinieks.viens no mantiniekiem kas būtu ar mieru busu reģistrēt uz sava vārda negaidot un nekārtojot mantojuma formulitātes. Tādā gadījumā tiek vienalga kuram mantiniekam izsniegta pagaidu tehniskā pase ar nenoteiktu derīguma termiņu. Ja tas cilvēks tev uzticās un nodod braucamo tavā rīcībā tad var iet skati,drošināt un pat var piereģistrēt gāzes iekārtas uzstādīšanu (bendz. dz.) Lai dotos uz ārzemēm laikam gan vajadzēs noformēt pilnvaru. Mantinieci gan izvēlies tādu smuku un jaunu un pie notāra derētu to visu nostiprināt. Painteresējies un lai veicas. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 12.03.13 17:55 | |
|
Pēdējo reizi labojis Nauris 20.09.13 10:25; labots 1 reizi | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 12.03.13 18:10 | |
| Valstij vari piedāvāt atsasinovikus,ja nau zaglīgie ceļa nodokļu paradu. Ja esi mantinieks (vienīgais vai vienojies ar pārējiem CSDD tādu papīru neprasa,tik nezinu kā tur tā radniecība jāpierāda. Bet cik man zināms tad visi parādi aiziet kopā ar aizgājēju. Noskaidro gan | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 13.03.13 6:04 | |
| Ja auto īpašnieks ir miris, tad auto iestājas liegums, braukt ar viņu nedrīkst. Jākārto mantojuma tiesības, par auto vajadzēs samaksāt mantojuma nodokli, nebūs daudz. Vispirms auto vajag nokārtot mantojuma tiesības, tad jāveic numuru salīdzināšana, tur ir divi ceļi vai treileris un uz csdd vai brauc inspektors no csdd un salīdzina, tur ir maksa par kilometru. Kad viss salīdzināts tad reģistrē uz mantinieku, un tikai tad varēsi reģistrēt uz sava vārda. Vispār csdd ir info tālrunis ļoti labi paskaidros. |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
| |
| | | | Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |