|
| Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
|
+9uldis RobertsK Juris madfox Johny59 fiksais Reinis 78 Imants Nauris 13 posters | |
Autors | Ziņojums |
---|
Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 03.10.12 18:16 | |
| - Nauris rakstīja:
- Nu es vairs neko nesaprotu.
Šovakar biju izdomājis iztecināt dzesēšanas šķīdumu (lielā pārsvarā ūdeni), lai stāvot mīnusos trubas nesaplēš. Bet interese ņēma virsroku papētīt "lācīša vēderu". Secināju, ka ar dzesēšanas sistēmu kaut kas pavisam nav lāgā.
Atskrūvēju radiatora gaisošanas skrūvi. Izplešanās bačokā parādījās kustība, kura līdz šim tur nebija novērota - no bačoka ar līmeņa devēju nāca klāt dzesēšanas šķīdums. Tiesa motoram uzsilstot no radiatoru nenāca ārā pat silts gaiss - šķiet radiators tukšs. Pečka silda ļoti labi, ja tas uz kaut ko norāda. Motoram uzsilstot parādījās iepriekšējais niķis ar slāpšanu.
Bet visinteresantākais ir tas, ka pirms šīm problēmām norullēju ~500 km un arī ar kravu. Šobrīd esmu galīgā neizpratnē.
- RobertsK rakstīja:
- Paskaties vai bačoks nav pušu no devēja uz augšu pie korķa kad nedaudz uzsilst tad plaisa paveras un sāk sulot. Man ir nākuši pretīm vairāki bačoki ar plaisu konkrētajā vietā . Tad kad sulo tad viss šķidrums sakrājas ap devēju un liekas ka devējs vainīgs!)
Bačoks vesals, sulo gar līmeņa devēju ļoti izteikti. Vai tev nav tā, ka uz šosejas, kad motors uzsilst, zūd jauda un, izspiežot sajūgu jāuzgāzē, lai varētu braukt tālāk? Vai moška pavisam noslāpst? | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 03.10.12 18:27 | |
| - Reinis 78 rakstīja:
Vai tev nav tā, ka uz šosejas, kad motors uzsilst, zūd jauda un, izspiežot sajūgu jāuzgāzē, lai varētu braukt tālāk? Vai moška pavisam noslāpst? Tieši tā arī notiek, arī pilsētā. Un beigās noslāpst pavisam. | |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 04.10.12 17:21 | |
| - Nauris rakstīja:
- Reinis 78 rakstīja:
Vai tev nav tā, ka uz šosejas, kad motors uzsilst, zūd jauda un, izspiežot sajūgu jāuzgāzē, lai varētu braukt tālāk? Vai moška pavisam noslāpst? Tieši tā arī notiek, arī pilsētā. Un beigās noslāpst pavisam. Tas nozīmē, ka bākā esošie sūdi ir aizdirsuši sietiņu bākā. Ja tev uz degvielas šļaukas motorā nav papildfiltriņš, tad iegādājies to, pārgriez degvielas šļauku ( motortelpā, tuvāk vietai, kur tā ienāk iekšā) iestiprini vienu filtra galu šļaukā, kas iet uz bāku un caur to no kompresora iepūt gaisu tā lai dzird, ka bākā burbuļo, tad ar žņaudziņiem sastiprini un vajadzētu būt ok. Ir protams arī citi veidi kā to izdarīt, bet šis ir vienkāršākais. Man pašam tā bija. Pēc laika man šo procedūru vajadzēja atkārtot, bet tad man ieteica kaut kādu ķīmiju (no galvas nosaukumu neatceros, ja vajadzēs, paskatīšos pudeli) kas ir pret nosēdumiem bākā. Turpmākos mēnešus bākā esošie sūdi lēnām pārceļoja uz papildfiltriņu (aptuveni tējkarote mēnesī). Vairs problēmu šajā ziņā nav bijis. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 04.10.12 18:30 | |
| Pamēģināšu. Tie mazie filtriņi taču neatškirās benzīnam un dīzelim?
Derētu to ķīmijas nosaukumu zināt.
Tiesa kompresors gan tuvumā nav. Paprovēšu ar rokas pumpi, kurš pūš līdz 10 atmosfērām, varbūt izkustinu drazu bākā.
Pēdējo reizi labojis Nauris 04.10.12 18:34; labots 1 reizi | |
| | | abez
Number of posts : 753 Join date : 30.08.10 Age : 46 Dzīvesvieta : Ventspils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 04.10.12 18:32 | |
| | |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 05.10.12 8:32 | |
| - Nauris rakstīja:
- Pamēģināšu.
Tie mazie filtriņi taču neatškirās benzīnam un dīzelim?
Derētu to ķīmijas nosaukumu zināt.
Tiesa kompresors gan tuvumā nav. Paprovēšu ar rokas pumpi, kurš pūš līdz 10 atmosfērām, varbūt izkustinu drazu bākā. Dīzeļa filtriņiem ir metāla sietiņš, bet benzīnniekiem - kaut kas papīram līdzīgs. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 05.10.12 12:03 | |
| Filtriņš jāievieto šeit (Šajā pusē esošajā trubiņā)? Un šādi apmēram viņš izskatās? | |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 05.10.12 13:20 | |
| - Nauris rakstīja:
Filtriņš jāievieto šeit (Šajā pusē esošajā trubiņā)?
Un šādi apmēram viņš izskatās?
Filtriņš ir riktīgais un viņš jāliek starp bāku un mehānisko filtru, kas bildē ir augšējā labajā stūrī. Un tas arī ir loģiski, citādi tie visi sūdi saies mehāniskajā filtrā, ko nomainīt ir dārgāk. Man gan tas mehāniskais filtrs atrodas vairāk pa kreisi, ir garāka trubiņa labajā pusē un ir vairāk vietas kur izvērsties. Tev laikam degvielas truba nāk motortelpas kreisajā pusē, ja acis neviļ. Starp citu, ja nu reiz esi ķēries klāt, tad vari arī izlaist kondensātu no tā mehāniskā filtra. No galvas neatceros, kā to dara. Man mājā grāmata, kur bija rakstīts, kuras skrūves tieši tur jāatskrūvē, varu brīvdienās apskatīties, ja ir interese. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 06.10.12 16:52 | |
| Aha, nu es nedaudz sabraucu auzās un ieliku filtriņu caurulitē pa kreisi. Tad sanāk, ka pa to caurulīti degviela plūst atpakaļ? Jo kaut kas paliek pāri? Lai laime būtu pilnīga, kaut kas notika ar drošinātājiem. Bija tumsa un atliku ekspedīciju drošinātāju kastē līdz gaišakai un brīvākai dienai. Man gan ir klusa aizdoma, ka labajā pusē man viscauri ir bleķa caurule. Bet nu tā arī ir 2 gadus jaunāka par mani, tā kā varbūt der nomainīt. (Viņu drīkst mainīt uz mīksto?) Šodien, aiz garlaicības, iebraucu Ripo un nopirku lielo degvielas filtru. 4 lati ar santīmiem, Filtron, nejēgā kvalitatīvs, protams, neizskatās, bet gan būs labāks par ļoti vecu. Jums ar mani būs interesanti | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 08.10.12 5:22 | |
| Jā, vakar apskatījos, man ir metāla caurulīte visā garumā, izņemot pie pašas bākas. Nu jāpadoma, kā tur labāk ielikt to priekšfiltru. Varbūt tieši pēc bākas.
P.S. Ir kādam idejas, kā izskrūvēt nekustīgu dzesēšanas šķīduma līmeņa devēju? Muciņa slīd nost, ar plaķenē griežot aiz kontakta, to protams norāvu. Ir ideja ieskrūvēt 2 pašgriezējskrūves un tad pamēģināt. | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 08.10.12 7:23 | |
| - Nauris rakstīja:
- Jā, vakar apskatījos, man ir metāla caurulīte visā garumā, izņemot pie pašas bākas.
Nu jāpadoma, kā tur labāk ielikt to priekšfiltru. Varbūt tieši pēc bākas.
P.S. Ir kādam idejas, kā izskrūvēt nekustīgu dzesēšanas šķīduma līmeņa devēju? Muciņa slīd nost, ar plaķenē griežot aiz kontakta, to protams norāvu. Ir ideja ieskrūvēt 2 pašgriezējskrūves un tad pamēģināt. Par to metāla degvielas cauruli- iebrauc smago autiņu bodē un nopērc plastmasas bremžu caurulīti(melna plastmasa dažādi D izmēri), kā savienojumu izmanto gumijas kordēto degvielas cauruli+žņaugi.... un izmet to dzelzinieci lūžņos!! Savam busam esmu nahrenizējis visas metāla caurules - degvielai stāv plastmasa, bermzēm kaparnieces(nopērkamas bodē pēc garuma). | |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 08.10.12 7:42 | |
| - Nauris rakstīja:
- Jā, vakar apskatījos, man ir metāla caurulīte visā garumā, izņemot pie pašas bākas.
Nu jāpadoma, kā tur labāk ielikt to priekšfiltru. Varbūt tieši pēc bākas.
P.S. Ir kādam idejas, kā izskrūvēt nekustīgu dzesēšanas šķīduma līmeņa devēju? Muciņa slīd nost, ar plaķenē griežot aiz kontakta, to protams norāvu. Ir ideja ieskrūvēt 2 pašgriezējskrūves un tad pamēģināt. Man iet gumijas kordētā no bākas. Nešķiet baigi foršā doma likt apakšā, jo pirmkārt būs grūtāk pēc tam nomainīt, jo parastie žņaugi būt pilni ar netīrumiem un man šķiet, ka tās skrūves rūsē, otrkārt - var trāpīt kaut kāds akmens pa to filtriņu vai aiz kāda zara aizķerties. Gan jau ka labāk tad nomainīt to trubiņu un ielikt filtru motortelpā. Par to līmeņa devēju - T3 manuprāt ir tāda mašīna, kur bieži vien jāliek lietā iztēle un netradicionāla pieeja. Man kādu laiku baigi švaki rādīja temperatūru - 20 grādus - ne vairāk. Sāku iet pa vadiem sākot no instrumentu paneļa līdz pašam motoram. Mainīju kontaktus, mainīju vadus, gribēju jau mainīt to devēju, kas motorā, bet pietika, kad pa viņu uzsita ar āmuru. Vispār remontdarbos esmu izmantojis arī cirvi. | |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 08.10.12 8:28 | |
| Starp citu, tā ķīmija, kas tīra degvielas sistēmu bija "kleen-flo diesel fuel conditioner" latviskots tiek kā "dīzeļdegvielas antigels K-F". Puslitra pudžiņa zaļā pīļu sūda krāsā. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 13.11.12 16:20 | |
| Beidzot pieķēros degvielas problēmām. Nomainīju cauruli un lielo filtru, pirms tā, protams, ieliku mazo filtriņu. No lielā filtra izkratīju briesmīgas drazas, un mazajā arī uzreiz parādijās baigās. Skaidrs, ka jāskalo bāka.
Vēl radās problēma, ka visu samainot uz motoru nepienāk degviela. Līdz filtram tiek, tālāk ne.
Daudz jautājumu par bākas noņemšanu: 1. 2 stieņi, katrs uz vienu skrūvi balsta/tur bāku, jeb tā ir pieskrūvēta vēl kaut kur? 2. Iepildes kakliņš atvienojās augšā pie vāciņa (man tur ir smagi norūsējis savilcējs)? Jeb lejā pie bākas ir vēl kāds savienojums? 3. Kur labāk atvienot izplešanās bāku trubiņas? 4. Kur slēpjās līmeņa devējs (negribētos apraut vadus)? 5. Gan jau vēl kaut ko esmu palaidis garām....
P.S. Man ir super lēns internets, un manuāli novilkt nevaru, pat ja atradīšu. Ļoti priecātos, ja kāds varētu ievietot i-netā kā .pdf ar bāku saistīto info no manuāļa.
| |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 13.11.12 17:46 | |
| tas nebus ilgi, veca srusejusi baka vairs nav tirama it sevišķi ja tajā skalojies dizelis iesaku savilkt jostu un iegādāties jaunu 90eur+sūtīšana | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 13.11.12 19:19 | |
| - uldis rakstīja:
- tas nebus ilgi, veca srusejusi baka vairs nav tirama it sevišķi ja tajā skalojies dizelis iesaku savilkt jostu un iegādāties jaunu 90eur+sūtīšana
Saiti lūdzu, lētāk par 199 EUR neatrodu. P.S. Izrādās biju jau dabūjis manuāli. Par bākas noņemšanu skaidrs ir viss izņemot to, kā un kad atvienot uzpildes cauruli... | |
| | | abez
Number of posts : 753 Join date : 30.08.10 Age : 46 Dzīvesvieta : Ventspils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 13.11.12 22:04 | |
| | |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 14.11.12 7:41 | |
| registrejies LBSS.lv noformē pirkumu un Lletiņi atvedīs starp citu nenem daudz !! | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 27.01.13 20:03 | |
| Tātad, ziema brīvlaistā statusā būs pārdzīvota, finanses atgriežās iepriekšējā līmenī, ir idejas plānam.
1. Jauna bāka 2. Dzinēja maiņa - Vai nu 2.0 benzīns no pasāta/audi, vai 1.8T no audi. Nu vāaaaaarbūt 1.9 TDi
Par 2. punktu labprāt uzzinātu viedokļus. | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 27.01.13 20:09 | |
| 2. Kas pašam labāk patīk. Paņem papīra lapu un paskaiti kas ko izmaksās no A-Z un izlem kas priekš tevis labāk |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 27.01.13 20:27 | |
| Vienīgais, ko zinu (protu) sarēķināt ir donoru cenas.
1.8T pārbūve gan jau būs visdārgākā. 2E vislētākā.
Bet tie ir mani minējumi, tādēļ lūdzu viedokļus, vai pavisma labi pieredzi. | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 28.01.13 8:04 | |
| Ja ir iespēja pa velti dabūt (nospert) saļarku,tad pārdod saļarku un pa to naudu nopērc gāzi un aizbrauksi tālāk. Dzinēja izvēle starp 1.8t, 1.8 vai 2.0(2E). Vis lētākais un vienkāršākais un arī ekonomiskākais tomērt ir parastais 1.8 atmosfēriskais. Visdārgākais un tehnisi grūtākais ir 1.8T,bet ar lielu jaudu. Vidus ceļš ir 2E,bet ja tev ir dīzeļa kārba ieteiktu sākt ar parasto 1.8. | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 28.01.13 16:07 | |
| Kārba man 4 robu, kura prasās pēc remonta. Tātad labāk palikt pie parastā 1.8? Tas ir tas, kuru ss.lv mēdz saukt par monošprici? Brick-yard forumā neizdevās atrast info par šiem.
Vai ir zināms kā šiem dzinējiem ir ar stiprinājumiem. Vai der kā ir, jeb kaut kas jāpielāgo? | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 28.01.13 18:41 | |
| Esmu kaudzēm apēdis tos 1.8 un 2.0 (2E) (Golfs,Vento,Pasarati),motora stiprinājumi nesagādā galvassāpes. Audi B4 (AbH) 2.0 un arī 1.8T`Tiem neder labās puses ķepa. 1.8T versijā ir jāpaceļ motortelpas vāks.(pats par tādu brīžiem štukoju,bet vecim kam puss gadsimts plecos,vai tādsir nepieciešams?) Izmaksas un ieguvums (reizinām,dalam un sveram,plusojam,mīnusojam un atņemam)=pagaidām vēl nē. braucu ar 2E un katreiz kad uzspildu gāzi secinu ka parastais 1.8 ir ekonomiskāks,švakrāks,bet ne lēnāks. Katram ir jāizvērtē cik,kur un kā tu brauc un tad var rēķināt kādu motoriņu izvēlēties. Es gādā nobraucu apmēram 45 _50 T.km. Ja gribi pa T.tad 29219838 | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 28.01.13 19:09 | |
| A kā ir ar 1.8 20V? Turbas nav. Ko nozīmē turbas?(Vulfs) |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
| |
| | | | Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |