|
| Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
|
+9uldis RobertsK Juris madfox Johny59 fiksais Reinis 78 Imants Nauris 13 posters | |
Autors | Ziņojums |
---|
Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 18.07.12 14:14 | |
| Pirms nedēļas izkustināju 5 gadus dusošo "mākoni". Dabūja slimības lapu. Aizm. nr. uz bufera - nolikts kur vajag. Tuvās gaismas skatās zvaigznēs - to salabosim. Aizm. gabarīti gļuko - vadiņi sasprausti stingrāk un nekas vairs negļuko. Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte - Ceru, ka pietiks ar trošu pārspriegošanu ...? Pr. tilts. Bojāti sviru sailentbloki. Kreisā puse, augšā - cik tādi varētu maksāt? Pakaļējais tilts. Atšķirīgu izmēru atsperes - Nopirkšu divas vienādas (piedāvājiet). Vai samainīšu pret divām nevienādām Stikla tīrītāji neatgriežas sākotnējā stāvoklī - minu, ka pie vainas relejs. To LV var nopirkt, jeb uzreiz sūtīt no doičlandijas? Tek degvielas caurule - saminīta (savādāk dārgi sanāk braukt). Neatbilstošs el. vadu stiprinājums - izravēts lauku audio šķūnings pavisam. Nenostiprināta akumulatora baterija - bija doma ar 120mm riģipsenem, bet tad sapratu, ka tecēs skābe Atjaunoju skavu Par koroziju 1, un standarta eļļas noplūde 1. Cik vidēji maksā vējstikls? Jauns? Lietots? Cita starpā nomainīju arī eļļu un filtru. Tagad motoram uzsilstot mirgo eļļas tempratūras lampiņa. Pirms maiņas mirgoja, kad motors bija auksts. Gļuks, vai nopietna šaize? Ir doma arī kvēlsveces nomainīt, jo tās nekad nav mainītas un motors reizēm lec uzreiz, reizēm ne. Ja tas nekad nav darīts putru ievārīt var? ? P.S. Ir kāds licis spoguļus uz stieņa? Varbūt ir lētāki varianti par 119 eur gabalā? | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 18.07.12 15:39 | |
| Vari man uzdot visus šos un citus jautājumus,bet tikai telefoniski,labprāt atbildēšu. Tele2 29219838 Lattelekom (vakaros)65230123 Imants. | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 19.07.12 19:58 | |
| - Nauris rakstīja:
- Pirms nedēļas izkustināju 5 gadus dusošo "mākoni".
Dabūja slimības lapu. Aizm. nr. uz bufera - nolikts kur vajag. Tuvās gaismas skatās zvaigznēs - to salabosim. Aizm. gabarīti gļuko - vadiņi sasprausti stingrāk un nekas vairs negļuko. Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte - Ceru, ka pietiks ar trošu pārspriegošanu ...? Pr. tilts. Bojāti sviru sailentbloki. Kreisā puse, augšā - cik tādi varētu maksāt? Pakaļējais tilts. Atšķirīgu izmēru atsperes - Nopirkšu divas vienādas (piedāvājiet). Vai samainīšu pret divām nevienādām Stikla tīrītāji neatgriežas sākotnējā stāvoklī - minu, ka pie vainas relejs. To LV var nopirkt, jeb uzreiz sūtīt no doičlandijas? Tek degvielas caurule - saminīta (savādāk dārgi sanāk braukt). Neatbilstošs el. vadu stiprinājums - izravēts lauku audio šķūnings pavisam. Nenostiprināta akumulatora baterija - bija doma ar 120mm riģipsenem, bet tad sapratu, ka tecēs skābe Atjaunoju skavu
Par koroziju 1, un standarta eļļas noplūde 1. Cik vidēji maksā vējstikls? Jauns? Lietots?
Cita starpā nomainīju arī eļļu un filtru. Tagad motoram uzsilstot mirgo eļļas tempratūras lampiņa. Pirms maiņas mirgoja, kad motors bija auksts. Gļuks, vai nopietna šaize?
Ir doma arī kvēlsveces nomainīt, jo tās nekad nav mainītas un motors reizēm lec uzreiz, reizēm ne. Ja tas nekad nav darīts putru ievārīt var? ? P.S. Ir kāds licis spoguļus uz stieņa? Varbūt ir lētāki varianti par 119 eur gabalā?
Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte - Ceru, ka pietiks ar trošu pārspriegošanu ...?-Ja piecus gadus stāvējis auto, tad morāli noskaņojies mainīt troses Pr. tilts. Bojāti sviru sailentbloki. Kreisā puse, augšā - cik tādi varētu maksāt?-Maksā kapeikas, Eirobusā laikam visi kopā 5ls 4x Vējstiklu fiksais visiem piedāvā. Ja kvēlsvece beigta, tad ieslēdzot aizdedzi lampiņa nedegs. Ja deg spiediena lampiņa, tad vajag mehāniski nomērīt spiedienu, kādam jābūt hvz, pameklē. Un vajag sprauslas pačekot. Bet drīz tev teiks brauc eko iepird gāzi |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 20.07.12 6:56 | |
| Par to kvēlsveci - nu nezinu - man viena bija bojāta, bet lampiņa dega ka prieks. Nedomāju, ka kvēsveces varētu būt pie vainas, ka vasarā nelec. Man šķiet, ka principā jau siltā laikā vajadzētu iedarboties ar spiedienu bez kādas sildīšanas. Bet vispār izklausās, ka pārbaudītājs nav bijis labā omā. | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 20.07.12 7:29 | |
| Visi vācieši lec tikai un vienīgi ar kvēlsveci, ar testeri var ļoti ātri pārbaudīt, tur vietas daudz. |
| | | fiksais
Number of posts : 753 Join date : 18.07.11 Age : 53 Dzīvesvieta : Priekule
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 21.07.12 15:57 | |
| - vw26 rakstīja:
- Nauris rakstīja:
- Pirms nedēļas izkustināju 5 gadus dusošo "mākoni".
Dabūja slimības lapu. Aizm. nr. uz bufera - nolikts kur vajag. Tuvās gaismas skatās zvaigznēs - to salabosim. Aizm. gabarīti gļuko - vadiņi sasprausti stingrāk un nekas vairs negļuko. Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte - Ceru, ka pietiks ar trošu pārspriegošanu ...? Pr. tilts. Bojāti sviru sailentbloki. Kreisā puse, augšā - cik tādi varētu maksāt? Pakaļējais tilts. Atšķirīgu izmēru atsperes - Nopirkšu divas vienādas (piedāvājiet). Vai samainīšu pret divām nevienādām Stikla tīrītāji neatgriežas sākotnējā stāvoklī - minu, ka pie vainas relejs. To LV var nopirkt, jeb uzreiz sūtīt no doičlandijas? Tek degvielas caurule - saminīta (savādāk dārgi sanāk braukt). Neatbilstošs el. vadu stiprinājums - izravēts lauku audio šķūnings pavisam. Nenostiprināta akumulatora baterija - bija doma ar 120mm riģipsenem, bet tad sapratu, ka tecēs skābe Atjaunoju skavu
Par koroziju 1, un standarta eļļas noplūde 1. Cik vidēji maksā vējstikls? Jauns? Lietots?
Cita starpā nomainīju arī eļļu un filtru. Tagad motoram uzsilstot mirgo eļļas tempratūras lampiņa. Pirms maiņas mirgoja, kad motors bija auksts. Gļuks, vai nopietna šaize?
Ir doma arī kvēlsveces nomainīt, jo tās nekad nav mainītas un motors reizēm lec uzreiz, reizēm ne. Ja tas nekad nav darīts putru ievārīt var? ? P.S. Ir kāds licis spoguļus uz stieņa? Varbūt ir lētāki varianti par 119 eur gabalā?
Nepietiekama stāvbremzes efektivitāte - Ceru, ka pietiks ar trošu pārspriegošanu ...?-Ja piecus gadus stāvējis auto, tad morāli noskaņojies mainīt troses Pr. tilts. Bojāti sviru sailentbloki. Kreisā puse, augšā - cik tādi varētu maksāt?-Maksā kapeikas, Eirobusā laikam visi kopā 5ls 4x Vējstiklu fiksais visiem piedāvā. Ja kvēlsvece beigta, tad ieslēdzot aizdedzi lampiņa nedegs. Ja deg spiediena lampiņa, tad vajag mehāniski nomērīt spiedienu, kādam jābūt hvz, pameklē. Un vajag sprauslas pačekot. Bet drīz tev teiks brauc eko iepird gāzi Fiksajam jau apnicis visiem uzbāzties par korķi pudeles caurumam-gribētāju bija tik daudz kā uz s...da mušās, bet kad vajag, tad... labi, emocijas, vedīšu VULFiņam, tas bija pirmais reālais pircējs, bet pārējie arī var pārņemt (cena un komplekts nemainās, tikai piegāde...) lai Jums jauka vasara... | |
| | | Johny59
Number of posts : 4 Join date : 18.07.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 21.07.12 16:40 | |
| RE""Pirms nedēļas izkustināju 5 gadus dusošo "mākoni". Pr. tilts. Bojāti sviru sailentbloki. Kreisā puse, augšā - cik tādi varētu maksāt?"" -->Grossā ar atlaižu karti par komplektu zem 25 Ls, pat vai tik nebija 18. Nomaiņa pavisam viegli čakarīga - vispirms atspriego uzgriezni (vajadzīga šķiet 27 izmēra vaļējā atslēga ar kāta pagarin;ātāju uz vismaz 1/2 metru, tad ceļ priekšu gaisā un ar apmēram 10kg (ne vieglāku) vienreiz asi iesit pa aptverējčaulu, no tā konusam jāatāķējas. Ja ne - tad ir mēsli, vai arī āmurs par vieglu un kniedē.
""Stikla tīrītāji neatgriežas sākotnējā stāvoklī - minu, ka pie vainas relejs. To LV var nopirkt, jeb uzreiz sūtīt no doičlandijas?"" -->Pilnīgi noteikti tā nav vaina, bet gan kontaktūra, kas atrodas pašā motorītī. Čakarīgi izvilkt, bet kad dabūts laukā, tālāk vinkārši, izjauc un notīri, nekas cits tam nekait.
""Nenostiprināta akumulatora baterija - bija doma ar 120mm riģipsenem, bet tad sapratu, ka tecēs skābe Very Happy Atjaunoju skavu"" --> lētākā opcija ir garie vītņstieņi, piemēram 5mm x1 metrs maxā puslatu skrūvju bodēs
""Cik vidēji maksā vējstikls? Jauns? Lietots?"" -->Jaunu precīzi nezinu, apmēram trīs Tava autiņa cenas, lietots triplekss 25Ls, lietots rūdītais 10-12, maksimums 15 Ls.
""Cita starpā nomainīju arī eļļu un filtru. Tagad motoram uzsilstot mirgo eļļas tempratūras lampiņa. Pirms maiņas mirgoja, kad motors bija auksts Gļuks, vai nopietna šaize? Var būt gan viens gan otrs, iesaku izskrūvēt sensoru un notestēt ar riepu pumja palīdzību. Jānostrādā pie 0,5+/-0,15 atm. Parasti tomēr vainīga oksidējusies lamele vai arī vada gals ir uz pārtrūkšanas robežas. Ja jūti aizdomīgu vadu, pielodē to lamelei nevis pietin vai iespied.
""Ir doma arī kvēlsveces nomainīt, jo tās nekad nav mainītas un motors reizēm lec uzreiz, reizēm ne. Ja tas nekad nav darīts putru ievārīt var?"" --> Putru ievārīt var ar da jebko, šeit var nepietiekami pievilkt degvielas augstspiediena vadus, vai otrādi, noraut tiem vītni. Sveces nekad nemaina profilaktiski, bet gan tad, ja testeris rāda, ka svece ir pārdegusi. Elementāri, Ommetra režīmā jābūt oma daļām, kad kontaktu planka noņemta (citādi visas ir paralēli) ? ""Ir kāds licis spoguļus uz stieņa? Varbūt ir lētāki varianti par 119 eur gabalā?" -->Lētākais ir aizsoļot uz Rīgas Spoguļu Fabriku Briāna ielas līkumā pretī Vīna Fabrikai, pagalmā pa kreisi ir vārtdurvis aiz kurām 2 meistari. Pasūtīt da jebkuru liekta spoguļa gabalu - ar kārtu piečuks. Tālāk gabalu iestiprini izvēlētajā korpusā un stieni (labāk caurulīti) pērc Latgalītē un saloki kā naba niez. Bet zinot KĀPĒC Tev šāda neganta ideja - raugi vienkāršāk irpaturēt oriģinālo konstrukciju, bet plaisu tās vadotnē saremontēt ar 50mm žņaugu - pērc visbiezāko no esošiem, jo sp;ēks tur vajadzīgs ne pa jokam. Tāds lāpījums turēs gadu desmitiem, un apskate tādam nepiesienās. | |
| | | fiksais
Number of posts : 753 Join date : 18.07.11 Age : 53 Dzīvesvieta : Priekule
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 21.07.12 16:59 | |
| VISS ir pareizi, gan par sailenbloku, gan stikla tīrītāju, gan... priekšējais stikls ar zaļo kantīti maksā 45Ls+ jauna gumija 22Ls...(es visu atdodu par 35+ daži pārējie stikli...) kvēlsveces pārbaudi ar testeri/ voltmetru, ja vajag, tad maini, bet bez vajadzības negrābsties. spoguļus nopērc šrotē un nemeklē utis, ja gribi kaut ko krutu OK, bet labāk paliec pie ierastā/tradicionālā pārējais, kā jau teicu- ir OK (piemeklē, noregulē, nu ja vajag, nomaini...) | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 21.07.12 18:50 | |
| Liels paldies visiem par izvērstām, un ne tik ļoti, atbildēm. Gāzi nelikšu, negrasos ziedot vietu vēl balonam. Kur nu vēl izmaksas un motors ar nav nekāds svaigais gurķītis. Sīkums salabošu pats, bet piekari uzticēšu servisam. Pirksti no pakaļas neaug, bet bez manuāļa vai zinoša cilvēka blakus ... man izdevīgāk sanāks nedēļas nogalē citus darbus darīt. Stikls var gaidīt, tagad zinu cenas - nekas draudīgs, bet vispirms skate un tad smukums. Par motoru (1.6D). Kas ir sensors kuru var pārbaudīt ar riepu pumpi un kur tas atrodās? Kvēlsveci ar testeri var pārbaudīt viņu ārā neskrūvējot? Viens testera vads jebkur pie motora un otrs pie kvēlsveces gala? Un rādijumam jābūt dajekādiem omiem, ja nav nekā tad svece beigta? Jeb es neko nerubīju un turpmāk bieži viesošos servisos | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 21.07.12 19:28 | |
| Lai kvēlsveces pārbaudītu, vajag to plāksnīti noņemt un viens testera vads uz masu, otrs pret kvēsveces galu, jābūt pretestībai ja nav tad ir beigta. Eļļas spiedienu gan nomēri labāk mehāniski un ar muļķībām nenodarbijies, devējs atrodas viegli pieejamā vietā, un redzēsi cik ātri tev spiedienu uzceļ, kāds ir tukšgaitā un kāds apgriezienos. Man šitā bija ar audi itkā spiediena devējs neko nerāda a spiediena nav. |
| | | Johny59
Number of posts : 4 Join date : 18.07.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 22.07.12 13:31 | |
| Gaisa dīzelim sensori ir trīs, divi blokam aizmugurē un viens uz eļļas sildītāja. Spiediens ir bloka aizmugurē šķiet zemākāis bet vairs neatcerops. Ja interesē, var aizsūtināt Wanagon Lielo Manuāli, pārsimt megabaitu un gudrība par visiem modeļiem līdz pat sīkākajām niansēm. Vispār, tīri filosofiski, nav gudra doma pirkt manuāli pēc tam, kad mašīna pagalmā. Jādara ir otrādi!!! | |
| | | madfox
Number of posts : 88 Join date : 29.10.11 Age : 58 Dzīvesvieta : Madona
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 22.07.12 14:06 | |
| - Johny59 rakstīja:
- Gaisa dīzelim sensori ir trīs, divi blokam aizmugurē un viens uz eļļas sildītāja. Spiediens ir bloka aizmugurē šķiet zemākāis bet vairs neatcerops. Ja interesē, var aizsūtināt Wanagon Lielo Manuāli, pārsimt megabaitu un gudrība par visiem modeļiem līdz pat sīkākajām niansēm. Vispār, tīri filosofiski, nav gudra doma pirkt manuāli pēc tam, kad mašīna pagalmā. Jādara ir otrādi!!!
Nu jopcik,kāds vēl ''gaisa dīzelis'',kādi sensori mūsu dīzelim,kāds vēl eļļas sildītājs!? Ja nu te sniedzam kādam padomu,tad mēģinam to pasniegt tehniski pareizā mēlē. Domāju,ka Johny59 bija domājis eļļas spiediena devējus,kur viens atrodas galvas aizmugurē un sniedz informāciju par spiedienu galvā un otrs atrodas virs eļļas filtra,vai kādam arī virs siltummaiņa(laikam to kāds par sildītāju nosauca) un šeit ir maģistrālais spiediens. Ja par kvēlsveču pārbaudi,tad testeris nebūs tas pareizākais mērinstruments ar ko pārbaudīt. Pareizāk ir izmantot vecu cccp laika laboratorijas ampermetru un jāatskrūvē tā laipiņa no 3 un 4 cil. kvēlsvecēm,tad pievienojot vienu galu pie 3 un 4cil kvēlsvecītēm un otru pie aķa + klemmi,jāuzrādās vismaz 8A stiprai strāvai,savukārt neatvienojot 1 un 2cil. kvēlsveču savienojošo laipiņu,rādījumam ir jābūt pareizinātam ar divi,tad visas sveces ir oki,ja nē,tad biškas nāksies pamocīties ar 1 un 2 cil. svecīšu maiņu,bet ja iztrūkst tas maģiskais instruments,tad vienkārši var pārbaudīt katrai kvēlsvecei atsevišķi pievienojot + vadu no aķa-ja nodzirksteļo,tad visas kārtībā. | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| | | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 22.07.12 19:53 | |
| Ja zin kādai pretastībai jābūt tad var nomērīt ļoti precīzi un nevajag muļķības stāstīt |
| | | RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 22.07.12 19:56 | |
| | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 22.07.12 20:28 | |
| Man viens 1.6d bez galvas sauļojas aiz malkas šķūņa cilindrīņi jau nosauļojušies tādi smuki brūni no iekšpuses. | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 23.07.12 10:33 | |
| | |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 23.07.12 11:21 | |
| Dati pārbaudei skat.sadaļā ** t3,ziema,dīzelis ** | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 10.08.12 6:13 | |
| Esam legāli līdz nākamā gada augustam. Bet vispār mums ģenerātors nelādejot, jo neturoties klāt, un bākas augša noteikti ir nopuvusi, vai vismaz pie pludiņa blīve neblīvējot. Ģenerātors lādē, citādāk jau sen nekur nekustētu. Bet bāku intereses pēc varētu izņemt. | |
| | | maris
Number of posts : 404 Join date : 01.10.10 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 10.08.12 7:09 | |
| - Nauris rakstīja:
- Esam legāli līdz nākamā gada augustam.
Bet vispār mums ģenerātors nelādejot, jo neturoties klāt, un bākas augša noteikti ir nopuvusi, vai vismaz pie pludiņa blīve neblīvējot. Ģenerātors lādē, citādāk jau sen nekur nekustētu. Bet bāku intereses pēc varētu izņemt. Uz bākas laika gaitā sakrājas smiltis, dubļi, ūdens... rezultātā tur iemetas rūsiņa Arī iekšpusē sakrājas dažādas kakas | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 24.08.12 12:23 | |
| Nu tā. Mana iemīļotā servisa meistari neatrada vainu motora jaudas zudumiem. Mana ideja būtu vismaz izskalot dzesēšanas sistēmu. Iesakiet, lūdzu, kur Rīgā to izdarītu zinoši cilvēki...
(Daudzdzīvokļu mājās pagalmā es to negribu darīt un instrumentu man Rīga arī nav nekādu izņemot āmurs un stellatslēga) | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 14.09.12 8:13 | |
| Mēģinu dakterēt zobus caur sēžamvietu. Līdz darbiem ticis neesmu, un motora maiņa pagaidam atlikta. Domājot par esošā 1.6D diagnozi novēroju, ka saulainās dienās no bačoka, kurs ir aiz aķīša, gar to devēju (līmeņa ?) spiež āra dzesēšanas sķidrumu. Tas, ka devējs jāmaina, tas skaidrs, jo neblīvējās. Bet tas tak nav normāli, ka tur parādās tāds spiediens tikai no saules, kas tad notiek braucot !!! | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 14.09.12 9:23 | |
| Visticamāk ka tas spiediens rodas no galvas blīves vai galvas defekta. Gatavojies uz vis sliktāko un ceri uz vis labāko. Un vis labākais būtu tik vaļā no tā draņķa 1.6D. | |
| | | RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 14.09.12 17:50 | |
| Paskaties vai bačoks nav pušu no devēja uz augšu pie korķa kad nedaudz uzsilst tad plaisa paveras un sāk sulot. Man ir nākuši pretīm vairāki bačoki ar plaisu konkrētajā vietā . Tad kad sulo tad viss šķidrums sakrājas ap devēju un liekas ka devējs vainīgs! ) | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa 03.10.12 16:42 | |
| Nu es vairs neko nesaprotu. Šovakar biju izdomājis iztecināt dzesēšanas šķīdumu (lielā pārsvarā ūdeni), lai stāvot mīnusos trubas nesaplēš. Bet interese ņēma virsroku papētīt "lācīša vēderu". Secināju, ka ar dzesēšanas sistēmu kaut kas pavisam nav lāgā. Atskrūvēju radiatora gaisošanas skrūvi. Izplešanās bačokā parādījās kustība, kura līdz šim tur nebija novērota - no bačoka ar līmeņa devēju nāca klāt dzesēšanas šķīdums. Tiesa motoram uzsilstot no radiatoru nenāca ārā pat silts gaiss - šķiet radiators tukšs. Pečka silda ļoti labi, ja tas uz kaut ko norāda. Motoram uzsilstot parādījās iepriekšējais niķis ar slāpšanu. Bet visinteresantākais ir tas, ka pirms šīm problēmām norullēju ~500 km un arī ar kravu. Šobrīd esmu galīgā neizpratnē. - RobertsK rakstīja:
- Paskaties vai bačoks nav pušu no devēja uz augšu pie korķa kad nedaudz uzsilst tad plaisa paveras un sāk sulot. Man ir nākuši pretīm vairāki bačoki ar plaisu konkrētajā vietā . Tad kad sulo tad viss šķidrums sakrājas ap devēju un liekas ka devējs vainīgs!)
Bačoks vesals, sulo gar līmeņa devēju ļoti izteikti. | |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
| |
| | | | Visādas problēmas, jeb slimības lapa | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |