|
| 1,9TDI vs 2,1 bendzīna | |
|
+13Juris juris0203 bergs 924 esmukarlis fiksais Ģirts .......... Imants abez motoplate maris wertigo 17 posters | |
Autors | Ziņojums |
---|
VWBus
Number of posts : 288 Join date : 25.03.11 Age : 44 Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 15:38 | |
| - dīzelists rakstīja:
- ja nav noslēpums kāds ir jūsu forsēto 150 zs un vairāk degvielas patēriņš busiem?šoseja,vidējais un tīri pa pilsētu?Jauda sanāk gandrīz +40% jaudas un vairāk
Manā gadījumā ir 7.0 - 7.2L uz 100km braucot neekonimiski pa pilsētu un 90 zonā. Braucot virs 100km/h palielinās patēriņš uz kādi 8L. Buss ir ar pilnu Westfalia kempera aprīkojumu, paceļamo jumtu, slēpjukasti uz jumta un bieži vien 3 velosipēdiem aizmugurē. Runājot par dzinēja resursu, tad manā gadījumā dzinējam bija ap 200.000km, kad tas tika iebūvēts T3. Tagad ir nobraukti 6 gadi un aptuveni jauni 200.000km. Neskaitot standart apkopes dzinējam nekādu ķibeļu nav bijis. Elļas patēriņš ir aptuveni 1L uz 10.000km (vienu eļļas ciklu). Nedūmo un pēdējā apskatē atgāzes bija 0.25. | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 15:47 | |
| tev 1.6 d dzinējam bij pilns kap.remonts gan dzinējam,sūknim un forsunkām?Ja nekļūdos tieši tavu foto redzēju kur klanis izlīda un viss ceļš ar eļļu.Uz 120 ar šito veco busu nu nezinu es neriskētu,man riepas 15 un visaugstākai profils un neliekas,ka baigi stabils būtu smaguma centrs pārāk augstu.Priekš skriešanas man ir Reno laguna 1.8 benzīns | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 15:51 | |
| - VWBus rakstīja:
- dīzelists rakstīja:
- ja nav noslēpums kāds ir jūsu forsēto 150 zs un vairāk degvielas patēriņš busiem?šoseja,vidējais un tīri pa pilsētu?Jauda sanāk gandrīz +40% jaudas un vairāk
Manā gadījumā ir 7.0 - 7.2L uz 100km braucot neekonimiski pa pilsētu un 90 zonā. Braucot virs 100km/h palielinās patēriņš uz kādi 8L. Buss ir ar pilnu Westfalia kempera aprīkojumu, paceļamo jumtu, slēpjukasti uz jumta un bieži vien 3 velosipēdiem aizmugurē.
Runājot par dzinēja resursu, tad manā gadījumā dzinējam bija ap 200.000km, kad tas tika iebūvēts T3. Tagad ir nobraukti 6 gadi un aptuveni jauni 200.000km. Neskaitot standart apkopes dzinējam nekādu ķibeļu nav bijis. Elļas patēriņš ir aptuveni 1L uz 10.000km (vienu eļļas ciklu). Nedūmo un pēdējā apskatē atgāzes bija 0.25. nestrīdēšos,bet neticu nevienam vārdam par degvielas patēriņu uzforsējot +40% jaudas | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 16:11 | |
| 5 paaudzes wv t5 at 1.9 tdi dzinēju ja nekļūdos sistēma komonrail ar darba spiedienu 1000 atm un vairāk jauda ir 84zs pie3500 apgr.min.jaunam auto rūpnīcas dati Pilsēta 9,4 l šoseja 7,2 l vidēji 8 litri.Tev ir unikāls auto kubatūra tā pati un jauda gandrīz 2 reizes lielāka,bet patēriņš pat mazāks.Cik zināms reālais patēriņš ir drusku lielāks nekā rūpnīcas dati | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 16:46 | |
| Atvainojiet,tas Dīzelistam.Par Mēslu nosaucu 1,6 dizeļdzinēju nevis Tavu busu. Tā kā Tu neorientējies tekstā nolēmu ka nav jēgas turpināt diskusiju ar Tevi. Ieteicu Tev kā tikt vaļā no nelaimes,bet Tu ņem un apdirs mani publiski.Paldies. | |
| | | VWBus
Number of posts : 288 Join date : 25.03.11 Age : 44 Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 16:51 | |
| Dzinējs nāk no pirmās paaudzes VW Sharan. Lūk arī tehniskei dati un degvielas patēriņš - https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9051Fuel consumption (economy) - urban 8.6 l/100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 5.3 l/100 km. Tā kā 7.2L ir pilnīgi normāls patēriņš uz tik smaga busa ar tik nepraktisku ātrumkārbu. T5 ir pilnīgi cits stāsts. Pajautā jebkuram dzīzeļdzinēju meistaram ko viņš domā par T5 jaunā tipa dīzeļdzinējiem vs. vecajiem TDI. | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 16:57 | |
| - VWBus rakstīja:
- Dzinējs nāk no pirmās paaudzes VW Sharan. Lūk arī tehniskei dati un degvielas patēriņš - https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9051
Fuel consumption (economy) - urban 8.6 l/100 km. Fuel consumption (economy) - extra urban 5.3 l/100 km.
Tā kā 7.2L ir pilnīgi normāls patēriņš uz tik smaga busa ar tik nepraktisku ātrumkārbu.
T5 ir pilnīgi cits stāsts. Pajautā jebkuram dzīzeļdzinēju meistaram ko viņš domā par T5 jaunā tipa dīzeļdzinējiem vs. vecajiem TDI.
varbūt tā tas ir,bet es pateicu konkrēti par sevi,ka neticu pietam dzinējs ir pamatīgi forsēts nevis standarta un pilnīgi jauns | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 17:03 | |
| - Imants rakstīja:
- Atvainojiet,tas Dīzelistam.Par Mēslu nosaucu 1,6 dizeļdzinēju nevis Tavu busu.
Tā kā Tu neorientējies tekstā nolēmu ka nav jēgas turpināt diskusiju ar Tevi. Ieteicu Tev kā tikt vaļā no nelaimes,bet Tu ņem un apdirs mani publiski.Paldies. kāpēc mans dzinējs ir mēsls?Kas man jāsaprot ?viņu redzējis esi?a.....na būtu tad publiska,ja tā nebūtu bijis,un pa pu...u ne jau es te draudēju vienam cilvēkam ,bet kāds cits | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 18:23 | |
| | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 18:28 | |
| - dīzelists rakstīja:
- mocības sanāk jā, bet tikai tādās vietās kā Siguldas kalnos un tm,uz maziem aborotiem viņam ļoti labs griezes moments uz 30 km h pukškini kaut ar 4 ātrumu,un ja kārba kā man it kā skaitās ar pazemināto ātrumu varu pateikt lien pat mežā jebkurā stāvuma kalnā,es uztaisiju viņam slēdzi ,ka ieslēdzu pats dzesēšanas radiatora ventilātoru kad gribu + dzesējas ar pečkas radiatoru ar verdošā gaisa izvadi nevis uz salonu bet uz āru+ eļļas karters viņam ļoti liels droši var liet 7 l eļļas iekšā ,tādā daudzumā tā nepārkarst,iznāk 14 l tosola +7l eļļas,ar tādu daudzumu šķidruma nekarst pat pāri +30 grādiem āra t .Turbīnu izmetu uzreiz laukā,tā der tikai drusku ja bieži apdzen un tt,tā noņem kā pateikt daļu no dzinēja resursa un uzticamības jo liela daļa eļļas iet ari uz turbīnas gultņiem un nevis tikai uz šālēm,cik visus 1.6td dzinējus esmu jaucis visiem šāles ir galīgi beigtas,domāju ari šā iemesla pēc+eļļa no tā nenormāli vasarā pārkarst,bet 1.6d bez turbas nēsmu šāles tādas pat redzējis tādā stāvoklī.Protams nojātie 1.6 d dzinēji neder galīgi,ja ieliksi pēc pilna kap remonta +aukstsp .sūknī normāls plunžers kaut lietots+smidzinātāji jauni ar nomainītām regulēšanas šaibām uz attiecīgu spiedienu rezultāts būs ļoti normāls,ja viss čikiniekā tas dīzeļa tarkšķis ari krietni pazūd.Ziemā jā ir dažreiz švakāk ,bet ja pie rokas pāris 1.5 litru el.tejkannas ar kipetoku uz dzinēja bloka un lec kaut -30 no rīta,tas tik par labu nāk jo eļļa pie -30 kā medus paliek bez uzsildīšanas labāk nedarbināt
Izlasot šo ziņu esmu šokā 7l eļļas un turbīni izmetu ārā tā noņem kā pateikt daļu no dzinēja resursa un uzticamības jo liela daļa eļļas iet ari uz turbīnas gultņiem un nevis tikai uz šālēm Ziemā jā ir dažreiz švakāk ,bet ja pie rokas pāris 1.5 litru el.tejkannas ar kipetoku uz dzinēja bloka un lec kaut -30 no rīta,tas tik par labu nāk jo eļļa pie -30 kā medus paliek bez uzsildīšanas labāk nedarbināt | |
| | | maris
Number of posts : 404 Join date : 01.10.10 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 18:51 | |
| Pērku busu. Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.
Varbūt kādam ir ko piedāvāt? | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 18:54 | |
| - maris rakstīja:
- Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.
Varbūt kādam ir ko piedāvāt? Tev ar lielo karteri derēs ? | |
| | | maris
Number of posts : 404 Join date : 01.10.10 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 21.08.17 21:01 | |
| - motoplate rakstīja:
- maris rakstīja:
- Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.
Varbūt kādam ir ko piedāvāt? Tev ar lielo karteri derēs ? Jā, ideāli, ja var vismaz 7L eļļu ieliet | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 4:06 | |
| - maris rakstīja:
- Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.
Varbūt kādam ir ko piedāvāt? Ja gribi padjebnutj tad tev bij jāsaprot ,ka ar uzsildīšanu man lec pat -30 grādos,to varu tev pierādīt ari ziemā pie -30 no rīta deru uz kasti šampanieša RĪGA | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 4:16 | |
| | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 4:36 | |
| lielie karteri ļoti labi var noderēt braucot pa pilsētas centru +30 grādos ar ''forsētiem '' līdz 150 zs busiem ar 400 000 km nobraukumu kuram ir 1l eļļas patēriņš uz 10 000 km,nu tiem kuriem pa pilsētu neekonomiski braucot ir 7-7,2 l degvielas patēriņš,bet ja nu virs 100 km tad 8 l,bet pats galvenais.....ja bliežat virs 120 km h tad jāskatās lai no vibrācijas lodētie čipi neatlec nost.(Psrs laikā bij tāds raidījums saucās.....в гостях у сказки) | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 4:43 | |
| | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 5:02 | |
| nu kā citiem ir ar to degvielas patēriņu busiem 150 zs un +,tāds klusums un tikai badjobkas? | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 5:30 | |
| Dīzelistam. Tu,... ak atvaino tevi laikam jau jāuzrunā uz Jūs... Tātad Jūs cienījamais Dīzelista kungs, esat pēc idejas vai pēc profesijas dīzelists? Ja pēc profesijas tad domāju ka šeit esošie man piekritīs ka pie tik uz uz savas patiesības un sevis kā vienīgā patiesības nesēja tendēta maištera neviens kas palasījis šeit tavus tekstus neko labot domāju nevedīs... Mums te Talsos ar viens meišters ir pie kura liela dala kas saskārušies brauc ar līkumu jo visi TDI esot sūdi, sūkņi elektroniskie sūdi, (jāņemot nost), kūleri sūdi(ari jāamputē)utt. Bet varbūt ir vaina tur ka neprot un negrib prast strādāt, tik kaļ ko iemācījies n-tos gadus atpakaļ no kāda veca onkas... Ja pēc idejas tad štruntīga tev ideja ja negribi vai psiholoģiski nespēj uztvert citu dzīves pieredzi...Rādās ka esi stipri egocentrisks cilēciņš ar švaku humora izjūtu... Bet varbūt es kļūdos... Varbūt tomēr esi izpratnes, iecietības un laba humora paraugs mums visiem...? Atbrauc uz Saldu, kā saka parādi sevi un apskati citus. ceru ka pats arī tikšu pēc 4 gadu pārtraukuma izdabūšu savu busu uz Latvijas ceļiem... | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 6:19 | |
| - Juris rakstīja:
- Dīzelistam. Tu,... ak atvaino tevi laikam jau jāuzrunā uz Jūs... Tātad Jūs cienījamais Dīzelista kungs, esat pēc idejas vai pēc profesijas dīzelists? Ja pēc profesijas tad domāju ka šeit esošie man piekritīs ka pie tik uz uz savas patiesības un sevis kā vienīgā patiesības nesēja tendēta maištera neviens kas palasījis šeit tavus tekstus neko labot domāju nevedīs... Mums te Talsos ar viens meišters ir pie kura liela dala kas saskārušies brauc ar līkumu jo visi TDI esot sūdi, sūkņi elektroniskie sūdi, (jāņemot nost), kūleri sūdi(ari jāamputē)utt. Bet varbūt ir vaina tur ka neprot un negrib prast strādāt, tik kaļ ko iemācījies n-tos gadus atpakaļ no kāda veca onkas... Ja pēc idejas tad štruntīga tev ideja ja negribi vai psiholoģiski nespēj uztvert citu dzīves pieredzi...Rādās ka esi stipri egocentrisks cilēciņš ar švaku humora izjūtu... Bet varbūt es kļūdos... Varbūt tomēr esi izpratnes, iecietības un laba humora paraugs mums visiem...? Atbrauc uz Saldu, kā saka parādi sevi un apskati citus. ceru ka pats arī tikšu pēc 4 gadu pārtraukuma izdabūšu savu busu uz Latvijas ceļiem...
jūs pat uz konkrētu jautājumu nevarat vai nevēlaties atbildēt,es jau iepriekš rakstīju ,ka esmu amatieris un sevi par tādu uzskatu.Izteicu tikai to ko domāju...konkrēti,ka lielākā daļa ko te raksta 150zs untt,7 l uz 100 km ir batoni,jums to grūti pieņemt ,ka šīm muļķībām ne visi tic.Man nav jāuztver manuprāt melīga it kā specu dzīves pieredze ,jo izanalizējot tikai 1 piemēru konkrēti par 150 zs pēc 400000 km nobraukuma ar neekonomisku akspluatāciju 7-7,2 l uz 100 km 30 gadus vecss un 2t smags buss.Ja tā tas ir tad jums iesaku pārdod šīs jūsu tehnolo'gijas kādai VOLVO,MERCEDES vai WV kompānijai iepriekš noformējot patentu uz šo izgudrojumu,jo jebkura auto ražotāju kompānija vēlas savus auto ražot ekonomiskus un iespējami jaudīgākus(pircēju piesaiste) ,jūsu uzlaboto auto kuri ir 30-40 gadus veci un to dzinēji(pēc čiptūninga kā izsakāties)tiek uzlaboti līdz unikāliem parametriem kuri krietni pārsniedz pilnīgi jaunu auto dzinēja parametrus un es domāju konkrēti WV kompānija no jums to noteikti nopirks par labu naudu. | |
| | | VWBus
Number of posts : 288 Join date : 25.03.11 Age : 44 Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 12:41 | |
| - dīzelists rakstīja:
- Juris rakstīja:
- Dīzelistam. Tu,... ak atvaino tevi laikam jau jāuzrunā uz Jūs... Tātad Jūs cienījamais Dīzelista kungs, esat pēc idejas vai pēc profesijas dīzelists? Ja pēc profesijas tad domāju ka šeit esošie man piekritīs ka pie tik uz uz savas patiesības un sevis kā vienīgā patiesības nesēja tendēta maištera neviens kas palasījis šeit tavus tekstus neko labot domāju nevedīs... Mums te Talsos ar viens meišters ir pie kura liela dala kas saskārušies brauc ar līkumu jo visi TDI esot sūdi, sūkņi elektroniskie sūdi, (jāņemot nost), kūleri sūdi(ari jāamputē)utt. Bet varbūt ir vaina tur ka neprot un negrib prast strādāt, tik kaļ ko iemācījies n-tos gadus atpakaļ no kāda veca onkas... Ja pēc idejas tad štruntīga tev ideja ja negribi vai psiholoģiski nespēj uztvert citu dzīves pieredzi...Rādās ka esi stipri egocentrisks cilēciņš ar švaku humora izjūtu... Bet varbūt es kļūdos... Varbūt tomēr esi izpratnes, iecietības un laba humora paraugs mums visiem...? Atbrauc uz Saldu, kā saka parādi sevi un apskati citus. ceru ka pats arī tikšu pēc 4 gadu pārtraukuma izdabūšu savu busu uz Latvijas ceļiem...
jūs pat uz konkrētu jautājumu nevarat vai nevēlaties atbildēt,es jau iepriekš rakstīju ,ka esmu amatieris un sevi par tādu uzskatu.Izteicu tikai to ko domāju...konkrēti,ka lielākā daļa ko te raksta 150zs untt,7 l uz 100 km ir batoni,jums to grūti pieņemt ,ka šīm muļķībām ne visi tic.Man nav jāuztver manuprāt melīga it kā specu dzīves pieredze ,jo izanalizējot tikai 1 piemēru konkrēti par 150 zs pēc 400000 km nobraukuma ar neekonomisku akspluatāciju 7-7,2 l uz 100 km 30 gadus vecss un 2t smags buss.Ja tā tas ir tad jums iesaku pārdod šīs jūsu tehnolo'gijas kādai VOLVO,MERCEDES vai WV kompānijai iepriekš noformējot patentu uz šo izgudrojumu,jo jebkura auto ražotāju kompānija vēlas savus auto ražot ekonomiskus un iespējami jaudīgākus(pircēju piesaiste) ,jūsu uzlaboto auto kuri ir 30-40 gadus veci un to dzinēji(pēc čiptūninga kā izsakāties)tiek uzlaboti līdz unikāliem parametriem kuri krietni pārsniedz pilnīgi jaunu auto dzinēja parametrus un es domāju konkrēti WV kompānija no jums to noteikti nopirks par labu naudu. Pirmkārt sāksim ar to, ka stūrgalvīga citu apvainošana par "batonu spraušanu" (melošanu) nav vis viedokļa paušana, bet gan prasta vēlme pakašķēties un provocēt. Otrkārt, es manuprāt ļoti konkrēti atbildēju uz jautājumu par degvialas patēriņu. Tas, ka tas neatbilst tavas fantāziju pasaules parametriem, nav mana vaina arī, tas, ka tu tam nespēj noticēt (saprast) ir tikai tava uztveres problēma, man no tavas neticības/ticības degvielas patēriņš nepalielinās! Treškārt, runājot par degvielas patēriņu vecās VW paaudzes TDI un jaunās paudzes dīzeļiem. Jā, vecās paaudzes dīzeļu patēriņš ir zemāks kā dažu labu jauās paudzes. Ņemsim par piemēru VW T4 un T5. Volkswagen Multivan (T4) 2003. Engine: 2.5 TDI (150Hp) Fuel consumption - urban: 6.3 Liters/100 km Fuel consumption - combined: 7.5 Liters/100 km Volkswagen Multivan (T5) 2004 Engine: 2.5 TDI (174 Hp) Fuel consumption - urban: 11.0 Liters/100 km Fuel consumption - combined: 8.3 Liters/100 km Dati no šejienes: https://autodata24.com/volkswagen/multivan/multivan-t5/25-tdi-174-hp/detailsTad nu lūk, skaties un brīnies, janāks auto, ar jaunāku dzinēju, ar gandrīz līdzīgu jaudu, bet patēriņš gandrīz 3 litri vairāk! Redz, tā problēma slēpjas tajā, ka konstorējot vecās paaudzes TDI dzinējus neviens īpaši nesatraucās par to izplūdes gāzēm un NOx. Brīva vaļa jaudai ar zemu patēriņu, bet tad tika pieņemts izplūdes gazu ierobežošanas plāns (Euro 1, Euro 2, Euro 3 utt.). Diemžēl svaiga gaisa kvalitāte nenāca par baltu velti. Dzinēji tika apkrāmēti ar filtriem un citiem atgažu ierobežojošiem verķiem. Tas, protams, samazināja, jaudu. Bet visi grib braukt ātri, tāpēc nācās vien palielināt degvielas patēriņu. Rezultātā daudzi dīzeļu dzinēji ir kautkā meģinājuši lavierēt starp maz atgāzēm, pietiekamu jaudu un nepārāk lielu patēriņu. Ceru, ka tas mazliet apskaidro to kāpēc vecam dīzelim ir mazāks patēriņš kā dažam labam jaunam. Saprotu, ka tam grūti noticēt, bet ja ļoti, ļoti saņemās, varbūt, ka sanāk. | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| | | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 14:39 | |
| viss jau būtu skaisti jā,bet viena nianse ko aizmirsi .....dzinējs tika pamatīgi forsēts +gandrīz 40 % jaudas un nobraukums jau tad bij 200 000 km un beigās 400 000 km,tas noteikti iespaidoja šo ekonomisko degvielas patēriņu pozitīvā virzienā?Skatījos internetā par čiptuningu tur firmas kuras sniedz šo pakalpojumu raksta ,ka forsāža dīzelim šādā veidā pat var pielikt 40 % jaudas,pieņemsim es piekrītu, neapstrīdu, varbūt,bet kronis visam ir tas......raksta ,ka samazinās degvielas patēriņš,piedodat ,bet tas ir kronis visam.Cik es domāju forsāža ir veids kā dabūt papildus degmaisijumu dzinējā tādejādi ceļot tā jaudu un nu degvielas patēriņš nevar palikt tāds kā bij ,vēl jo vairāk pēc daudzu gadu ekspluatācijas un 400 000 km nobraukuma. | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 14:46 | |
| 25 zs vairāk vai mazāk nav gandrīz līdzīga jauda,tas ir ļoti daudz,logiski vairāk zirgu lielāks patēriņš.Pietam jāņem vērā +40% tas ir ideālā variantā ,norādīts 10-40 % un ne pie nobraukuma kas tuvs pusmiljonam | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 22.08.17 15:08 | |
| Tad ieliec busā 1.4 dīzeli un brauc vispār patēriņš būs 5 litri Ja tev nepielec viena lieta ka ja zirdziņu ir vairāk tad viņiem vieglāk kustināt to būdu. Tu esi interesants cilvēks, pats saki ka esi iesācējs un neko īsti daudz nesaproti, bet runā par tādām lietām ar kurām nekad neesi saskāries, un ja cilvēki kas ikdienā braukā ar TDi dzinējiem tev saka kā ir tu viņiem borzī, ieleic busā 1.9 Tdi dzinēju un tad uz savas ādas sapratīsi ka nekā labāka no dīzēldzinējiem nav priekš T3, T4 busiem. | |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna | |
| |
| | | | 1,9TDI vs 2,1 bendzīna | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |