Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
SatursSaturs  Latest imagesLatest images  MeklētMeklēt  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

 

 1,9TDI vs 2,1 bendzīna

Go down 
+13
Juris
juris0203
bergs
924
esmukarlis
fiksais
Ģirts
..........
Imants
abez
motoplate
maris
wertigo
17 posters
Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
AutorsZiņojums
VWBus

VWBus


Number of posts : 288
Join date : 25.03.11
Age : 44
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 15:38

dīzelists rakstīja:
ja nav noslēpums kāds ir jūsu forsēto 150 zs  un vairāk degvielas patēriņš busiem?šoseja,vidējais un tīri pa pilsētu?Jauda sanāk gandrīz +40% jaudas  un vairāk

Manā gadījumā ir 7.0 - 7.2L uz 100km braucot neekonimiski pa pilsētu un 90 zonā. Braucot virs 100km/h palielinās patēriņš uz kādi 8L. Buss ir ar pilnu Westfalia kempera aprīkojumu, paceļamo jumtu, slēpjukasti uz jumta un bieži vien 3 velosipēdiem aizmugurē.

Runājot par dzinēja resursu, tad manā gadījumā dzinējam bija ap 200.000km, kad tas tika iebūvēts T3. Tagad ir nobraukti 6 gadi un aptuveni jauni 200.000km. Neskaitot standart apkopes dzinējam nekādu ķibeļu nav bijis. Elļas patēriņš ir aptuveni 1L uz 10.000km (vienu eļļas ciklu). Nedūmo un pēdējā apskatē atgāzes bija 0.25.
Atpakaļ uz augšu Go down
http://martins.macs@gmail.com
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 15:47

tev 1.6 d dzinējam bij pilns kap.remonts gan dzinējam,sūknim un forsunkām?Ja nekļūdos tieši tavu foto redzēju kur klanis izlīda un viss ceļš ar eļļu.Uz 120 ar šito veco busu nu nezinu es neriskētu,man riepas 15 un visaugstākai profils un neliekas,ka baigi stabils būtu smaguma centrs pārāk augstu.Priekš skriešanas man ir Reno laguna 1.8 benzīns
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 15:51

VWBus rakstīja:
dīzelists rakstīja:
ja nav noslēpums kāds ir jūsu forsēto 150 zs  un vairāk degvielas patēriņš busiem?šoseja,vidējais un tīri pa pilsētu?Jauda sanāk gandrīz +40% jaudas  un vairāk

Manā gadījumā ir 7.0 - 7.2L uz 100km braucot neekonimiski pa pilsētu un 90 zonā. Braucot virs 100km/h palielinās patēriņš uz kādi 8L. Buss ir ar pilnu Westfalia kempera aprīkojumu, paceļamo jumtu, slēpjukasti uz jumta un bieži vien 3 velosipēdiem aizmugurē.

Runājot par dzinēja resursu, tad manā gadījumā dzinējam bija ap 200.000km, kad tas tika iebūvēts T3. Tagad ir nobraukti 6 gadi un aptuveni jauni 200.000km. Neskaitot standart apkopes dzinējam nekādu ķibeļu nav bijis. Elļas patēriņš ir aptuveni 1L uz 10.000km (vienu eļļas ciklu). Nedūmo un pēdējā apskatē atgāzes bija 0.25.


nestrīdēšos,bet neticu nevienam vārdam par degvielas patēriņu uzforsējot +40% jaudas
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 16:11

5 paaudzes wv t5 at 1.9 tdi dzinēju ja nekļūdos sistēma komonrail ar darba spiedienu 1000 atm un vairāk jauda ir 84zs pie3500 apgr.min.jaunam auto rūpnīcas dati Pilsēta 9,4 l šoseja 7,2 l vidēji 8 litri.Tev ir unikāls auto kubatūra tā pati un jauda gandrīz 2 reizes lielāka,bet patēriņš pat mazāks.Cik zināms reālais patēriņš ir drusku lielāks nekā rūpnīcas dati
Atpakaļ uz augšu Go down
Imants
Admin
Imants


Number of posts : 776
Join date : 27.08.10
Age : 60
Dzīvesvieta : jekabpils

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 16:46

Atvainojiet,tas Dīzelistam.Par Mēslu nosaucu 1,6 dizeļdzinēju nevis Tavu busu.
Tā kā Tu neorientējies tekstā nolēmu ka nav jēgas turpināt diskusiju ar Tevi.
Ieteicu Tev kā tikt vaļā no nelaimes,bet Tu ņem un apdirs mani publiski.Paldies. Shocked
Atpakaļ uz augšu Go down
VWBus

VWBus


Number of posts : 288
Join date : 25.03.11
Age : 44
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 16:51

Dzinējs nāk no pirmās paaudzes VW Sharan. Lūk arī tehniskei dati un degvielas patēriņš - https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9051

Fuel consumption (economy) - urban 8.6 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.3 l/100 km.

Tā kā 7.2L ir pilnīgi normāls patēriņš uz tik smaga busa ar tik nepraktisku ātrumkārbu.

T5 ir pilnīgi cits stāsts. Pajautā jebkuram dzīzeļdzinēju meistaram ko viņš domā par T5 jaunā tipa dīzeļdzinējiem vs. vecajiem TDI.
Atpakaļ uz augšu Go down
http://martins.macs@gmail.com
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 16:57

VWBus rakstīja:
Dzinējs nāk no pirmās paaudzes VW Sharan. Lūk arī tehniskei dati un degvielas patēriņš - https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9051

Fuel consumption (economy) - urban 8.6 l/100 km.
Fuel consumption (economy) - extra urban 5.3 l/100 km.

Tā kā 7.2L ir pilnīgi normāls patēriņš uz tik smaga busa ar tik nepraktisku ātrumkārbu.

T5 ir pilnīgi cits stāsts. Pajautā jebkuram dzīzeļdzinēju meistaram ko viņš domā par T5 jaunā tipa dīzeļdzinējiem vs. vecajiem TDI.

varbūt tā tas ir,bet es pateicu konkrēti par sevi,ka neticu pietam dzinējs ir pamatīgi forsēts nevis standarta un pilnīgi jauns
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 17:03

Imants rakstīja:
Atvainojiet,tas Dīzelistam.Par Mēslu nosaucu 1,6 dizeļdzinēju nevis Tavu busu.
Tā kā Tu neorientējies tekstā nolēmu ka nav jēgas turpināt diskusiju ar Tevi.
Ieteicu Tev kā tikt vaļā no nelaimes,bet Tu ņem un apdirs mani publiski.Paldies. Shocked

kāpēc mans dzinējs ir mēsls?Kas man jāsaprot ?viņu redzējis esi?a.....na būtu tad publiska,ja tā nebūtu bijis,un pa pu...u ne jau es te draudēju vienam cilvēkam ,bet kāds cits
Atpakaļ uz augšu Go down
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 18:23

Intereresanti, te stāsti, izskatās ka te kāds ir uzvilcies Very Happy Very Happy Very Happy Man ar 1z motoru syncro versijā braukājot ap 90 km/h patēriņš ap 8l vilku dzīvojamo vagonu 1000kg smgu kādus 1300 km pa Latviju sanāca ap 10l vidējais patēriņš. cheers
Atpakaļ uz augšu Go down
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 18:28

dīzelists rakstīja:
mocības sanāk jā, bet tikai tādās vietās kā Siguldas kalnos un tm,uz maziem aborotiem viņam ļoti labs griezes moments uz 30 km h pukškini kaut ar 4  ātrumu,un ja kārba kā man it kā skaitās ar pazemināto ātrumu varu pateikt lien pat mežā jebkurā stāvuma kalnā,es uztaisiju viņam slēdzi ,ka ieslēdzu pats dzesēšanas radiatora ventilātoru kad gribu + dzesējas ar pečkas radiatoru ar verdošā gaisa izvadi nevis uz salonu bet uz āru+ eļļas karters viņam ļoti liels droši var liet 7 l eļļas iekšā ,tādā daudzumā tā nepārkarst,iznāk 14 l tosola +7l eļļas,ar tādu daudzumu šķidruma nekarst pat pāri +30 grādiem āra t .Turbīnu izmetu uzreiz laukā,tā der tikai drusku ja bieži apdzen un tt,tā noņem kā pateikt daļu no dzinēja resursa un uzticamības jo liela daļa eļļas iet ari uz turbīnas gultņiem un nevis tikai uz šālēm,cik visus 1.6td dzinējus esmu  jaucis visiem šāles ir galīgi beigtas,domāju ari šā iemesla pēc+eļļa no tā nenormāli vasarā pārkarst,bet 1.6d bez turbas nēsmu šāles tādas pat redzējis tādā stāvoklī.Protams nojātie 1.6 d dzinēji neder galīgi,ja ieliksi pēc pilna kap remonta +aukstsp .sūknī normāls plunžers kaut lietots+smidzinātāji jauni ar nomainītām regulēšanas šaibām uz attiecīgu spiedienu rezultāts  būs ļoti normāls,ja viss čikiniekā tas dīzeļa tarkšķis ari krietni pazūd.Ziemā jā ir dažreiz švakāk ,bet ja pie rokas pāris 1.5 litru  el.tejkannas ar kipetoku uz dzinēja bloka un lec kaut -30 no rīta,tas tik par labu nāk jo eļļa pie -30 kā medus paliek bez uzsildīšanas labāk nedarbināt

Izlasot šo ziņu esmu šokā lol! 7l eļļas un turbīni izmetu ārā tā noņem kā pateikt daļu no dzinēja resursa un uzticamības jo liela daļa eļļas iet ari uz turbīnas gultņiem un nevis tikai uz šālēm Laughing Laughing Laughing

Ziemā jā ir dažreiz švakāk ,bet ja pie rokas pāris 1.5 litru  el.tejkannas ar kipetoku uz dzinēja bloka un lec kaut -30 no rīta,tas tik par labu nāk jo eļļa pie -30 kā medus paliek bez uzsildīšanas labāk nedarbināt Laughing Laughing Laughing
Atpakaļ uz augšu Go down
maris

maris


Number of posts : 404
Join date : 01.10.10
Dzīvesvieta : Valmiera

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 18:51

Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.

Varbūt kādam ir ko piedāvāt?
Atpakaļ uz augšu Go down
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 18:54

maris rakstīja:
Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.

Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Tev ar lielo karteri derēs ?
Atpakaļ uz augšu Go down
maris

maris


Number of posts : 404
Join date : 01.10.10
Dzīvesvieta : Valmiera

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty21.08.17 21:01

motoplate rakstīja:
maris rakstīja:
Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.

Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Tev ar lielo karteri derēs ?

Jā, ideāli, ja var vismaz 7L eļļu ieliet
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 4:06

maris rakstīja:
Pērku busu.
Vēlams ar 1.6D, obligāti bez turbīnas. Būtu labi, ja veikts kap.remonts un lec arī ziemā pie -30.

Varbūt kādam ir ko piedāvāt?

Ja gribi padjebnutj tad tev bij jāsaprot ,ka ar uzsildīšanu man lec pat -30 grādos,to varu tev pierādīt ari ziemā pie -30 no rīta deru uz kasti šampanieša RĪGA
Atpakaļ uz augšu Go down
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 4:16

Shocked
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 4:36

lielie karteri ļoti labi var noderēt braucot pa pilsētas centru +30 grādos ar ''forsētiem '' līdz 150 zs busiem ar 400 000 km nobraukumu kuram ir 1l eļļas patēriņš uz 10 000 km,nu tiem kuriem pa pilsētu neekonomiski braucot ir 7-7,2 l degvielas patēriņš,bet ja nu virs 100 km tad 8 l,bet pats galvenais.....ja bliežat virs 120 km h tad jāskatās lai no vibrācijas lodētie čipi neatlec nost.(Psrs laikā bij tāds raidījums saucās.....в гостях у сказки)
Atpakaļ uz augšu Go down
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 4:43

cheers scratch
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 5:02

nu kā citiem ir ar to degvielas patēriņu busiem 150 zs un +,tāds klusums un tikai badjobkas?
Atpakaļ uz augšu Go down
Juris

Juris


Number of posts : 310
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 5:30

Dīzelistam. Tu,... ak atvaino tevi laikam jau jāuzrunā uz Jūs... cheers Tātad Jūs cienījamais Dīzelista kungs, esat pēc idejas vai pēc profesijas dīzelists? Ja pēc profesijas tad domāju ka šeit esošie man piekritīs ka pie tik uz uz savas patiesības un sevis kā vienīgā patiesības nesēja tendēta maištera neviens kas palasījis šeit tavus tekstus neko labot domāju nevedīs... Mums te Talsos ar viens meišters ir pie kura liela dala kas saskārušies brauc ar līkumu jo visi TDI esot sūdi, sūkņi elektroniskie sūdi, (jāņemot nost), kūleri sūdi(ari jāamputē)utt. Bet varbūt ir vaina tur ka neprot un negrib prast strādāt, tik kaļ ko iemācījies n-tos gadus atpakaļ no kāda veca onkas... Ja pēc idejas tad štruntīga tev ideja ja negribi vai psiholoģiski nespēj uztvert citu dzīves pieredzi...Rādās ka esi stipri egocentrisks cilēciņš ar švaku humora izjūtu... Bet varbūt es kļūdos... Varbūt tomēr esi izpratnes, iecietības un laba humora paraugs mums visiem...? Atbrauc uz Saldu, kā saka parādi sevi un apskati citus. ceru ka pats arī tikšu pēc 4 gadu pārtraukuma izdabūšu savu busu uz Latvijas ceļiem...
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 6:19

Juris rakstīja:
Dīzelistam. Tu,... ak atvaino tevi laikam jau jāuzrunā uz Jūs... cheers Tātad Jūs cienījamais Dīzelista kungs, esat pēc idejas  vai pēc profesijas dīzelists? Ja pēc profesijas tad domāju ka šeit esošie man piekritīs ka pie tik uz uz savas patiesības un sevis kā vienīgā patiesības nesēja tendēta maištera neviens kas palasījis šeit tavus tekstus neko labot domāju nevedīs... Mums te Talsos ar viens meišters ir pie kura liela dala kas saskārušies brauc ar līkumu jo visi TDI esot sūdi, sūkņi elektroniskie sūdi, (jāņemot nost), kūleri sūdi(ari jāamputē)utt. Bet varbūt ir vaina tur ka neprot un negrib prast strādāt, tik kaļ ko iemācījies n-tos gadus atpakaļ no kāda veca onkas... Ja pēc idejas tad štruntīga tev ideja ja negribi vai psiholoģiski nespēj uztvert citu dzīves pieredzi...Rādās ka esi stipri egocentrisks cilēciņš ar švaku humora izjūtu... Bet varbūt es kļūdos... Varbūt tomēr esi izpratnes, iecietības un laba humora paraugs mums visiem...? Atbrauc uz Saldu, kā saka parādi sevi un apskati citus. ceru ka pats arī tikšu pēc 4 gadu pārtraukuma izdabūšu savu busu uz Latvijas ceļiem...

jūs pat uz konkrētu jautājumu nevarat vai nevēlaties atbildēt,es jau iepriekš rakstīju ,ka esmu amatieris un sevi par tādu uzskatu.Izteicu tikai to ko domāju...konkrēti,ka lielākā daļa ko te raksta 150zs untt,7 l uz 100 km ir batoni,jums to grūti pieņemt ,ka šīm muļķībām ne visi tic.Man nav jāuztver manuprāt melīga it kā specu dzīves pieredze ,jo izanalizējot tikai 1 piemēru konkrēti par 150 zs pēc 400000 km nobraukuma ar neekonomisku akspluatāciju 7-7,2 l uz 100 km 30 gadus vecss un 2t smags buss.Ja tā tas ir tad jums iesaku pārdod šīs jūsu tehnolo'gijas kādai VOLVO,MERCEDES vai WV kompānijai iepriekš noformējot patentu uz šo izgudrojumu,jo jebkura auto ražotāju kompānija vēlas savus auto ražot ekonomiskus un iespējami jaudīgākus(pircēju piesaiste) ,jūsu uzlaboto auto kuri ir 30-40 gadus veci un to dzinēji(pēc čiptūninga kā izsakāties)tiek uzlaboti līdz unikāliem parametriem kuri krietni pārsniedz pilnīgi jaunu auto dzinēja parametrus un es domāju konkrēti WV kompānija no jums to noteikti nopirks par labu naudu.
Atpakaļ uz augšu Go down
VWBus

VWBus


Number of posts : 288
Join date : 25.03.11
Age : 44
Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 12:41

dīzelists rakstīja:
Juris rakstīja:
Dīzelistam. Tu,... ak atvaino tevi laikam jau jāuzrunā uz Jūs... cheers Tātad Jūs cienījamais Dīzelista kungs, esat pēc idejas  vai pēc profesijas dīzelists? Ja pēc profesijas tad domāju ka šeit esošie man piekritīs ka pie tik uz uz savas patiesības un sevis kā vienīgā patiesības nesēja tendēta maištera neviens kas palasījis šeit tavus tekstus neko labot domāju nevedīs... Mums te Talsos ar viens meišters ir pie kura liela dala kas saskārušies brauc ar līkumu jo visi TDI esot sūdi, sūkņi elektroniskie sūdi, (jāņemot nost), kūleri sūdi(ari jāamputē)utt. Bet varbūt ir vaina tur ka neprot un negrib prast strādāt, tik kaļ ko iemācījies n-tos gadus atpakaļ no kāda veca onkas... Ja pēc idejas tad štruntīga tev ideja ja negribi vai psiholoģiski nespēj uztvert citu dzīves pieredzi...Rādās ka esi stipri egocentrisks cilēciņš ar švaku humora izjūtu... Bet varbūt es kļūdos... Varbūt tomēr esi izpratnes, iecietības un laba humora paraugs mums visiem...? Atbrauc uz Saldu, kā saka parādi sevi un apskati citus. ceru ka pats arī tikšu pēc 4 gadu pārtraukuma izdabūšu savu busu uz Latvijas ceļiem...

jūs pat uz konkrētu jautājumu nevarat vai nevēlaties atbildēt,es jau iepriekš rakstīju ,ka esmu amatieris un sevi par tādu uzskatu.Izteicu tikai to ko domāju...konkrēti,ka lielākā daļa ko te raksta 150zs untt,7 l uz 100 km ir batoni,jums to grūti pieņemt ,ka šīm muļķībām ne visi tic.Man nav jāuztver manuprāt melīga it kā specu dzīves pieredze ,jo izanalizējot tikai 1 piemēru konkrēti par 150 zs pēc 400000 km  nobraukuma ar neekonomisku akspluatāciju 7-7,2 l uz 100 km 30 gadus vecss un 2t smags buss.Ja tā tas ir tad jums iesaku pārdod šīs jūsu tehnolo'gijas kādai VOLVO,MERCEDES vai WV kompānijai iepriekš noformējot patentu uz šo izgudrojumu,jo jebkura auto ražotāju kompānija vēlas savus auto ražot ekonomiskus un iespējami jaudīgākus(pircēju piesaiste) ,jūsu uzlaboto auto kuri ir 30-40 gadus veci un to dzinēji(pēc čiptūninga kā izsakāties)tiek uzlaboti līdz unikāliem parametriem kuri krietni pārsniedz pilnīgi jaunu auto dzinēja parametrus un es domāju konkrēti WV kompānija no jums to noteikti nopirks par labu naudu.

Pirmkārt sāksim ar to, ka stūrgalvīga citu apvainošana par "batonu spraušanu" (melošanu) nav vis viedokļa paušana, bet gan prasta vēlme pakašķēties un provocēt.  

Otrkārt, es manuprāt ļoti konkrēti atbildēju uz jautājumu par degvialas patēriņu. Tas, ka tas neatbilst tavas fantāziju pasaules parametriem, nav mana vaina arī, tas, ka tu tam nespēj noticēt (saprast) ir tikai tava uztveres problēma, man no tavas neticības/ticības degvielas patēriņš nepalielinās!

Treškārt, runājot par degvielas patēriņu vecās VW paaudzes TDI un jaunās paudzes dīzeļiem. Jā, vecās paaudzes dīzeļu patēriņš ir zemāks kā dažu labu jauās paudzes.

Ņemsim par piemēru VW T4 un T5.

Volkswagen
Multivan (T4) 2003.
Engine: 2.5 TDI (150Hp)
Fuel consumption - urban: 6.3 Liters/100 km
Fuel consumption - combined: 7.5 Liters/100 km


Volkswagen
Multivan (T5) 2004
Engine: 2.5 TDI (174 Hp)
Fuel consumption - urban: 11.0 Liters/100 km
Fuel consumption - combined: 8.3 Liters/100 km

Dati no šejienes: https://autodata24.com/volkswagen/multivan/multivan-t5/25-tdi-174-hp/details

Tad nu lūk, skaties un brīnies, janāks auto, ar jaunāku dzinēju, ar gandrīz līdzīgu jaudu, bet patēriņš gandrīz 3 litri vairāk!

Redz, tā problēma slēpjas tajā, ka konstorējot vecās paaudzes TDI dzinējus neviens īpaši nesatraucās par to izplūdes gāzēm un NOx. Brīva vaļa jaudai ar zemu patēriņu, bet tad tika pieņemts izplūdes gazu ierobežošanas plāns (Euro 1, Euro 2, Euro 3 utt.). Diemžēl svaiga gaisa kvalitāte nenāca par baltu velti. Dzinēji tika apkrāmēti ar filtriem un citiem atgažu ierobežojošiem verķiem. Tas, protams, samazināja, jaudu. Bet visi grib braukt ātri, tāpēc nācās vien palielināt degvielas patēriņu. Rezultātā daudzi dīzeļu dzinēji ir kautkā meģinājuši lavierēt starp maz atgāzēm, pietiekamu jaudu un nepārāk lielu patēriņu.

Ceru, ka tas mazliet apskaidro to kāpēc vecam dīzelim ir mazāks patēriņš kā dažam labam jaunam. Saprotu, ka tam grūti noticēt, bet ja ļoti, ļoti saņemās, varbūt, ka sanāk.

Atpakaļ uz augšu Go down
http://martins.macs@gmail.com
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 13:39

Ehh, tiekamies Saldū Shocked afro
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 14:39

viss jau būtu skaisti jā,bet viena nianse ko aizmirsi .....dzinējs tika pamatīgi forsēts +gandrīz 40 % jaudas un nobraukums jau tad bij 200 000 km un beigās 400 000 km,tas noteikti iespaidoja šo ekonomisko degvielas patēriņu pozitīvā virzienā?Skatījos internetā par čiptuningu tur firmas kuras sniedz šo pakalpojumu raksta ,ka forsāža dīzelim šādā veidā pat var pielikt 40 % jaudas,pieņemsim es piekrītu, neapstrīdu, varbūt,bet kronis visam ir tas......raksta ,ka samazinās degvielas patēriņš,piedodat ,bet tas ir kronis visam.Cik es domāju forsāža ir veids kā dabūt papildus degmaisijumu dzinējā tādejādi ceļot tā jaudu un nu degvielas patēriņš nevar palikt tāds kā bij ,vēl jo vairāk pēc daudzu gadu ekspluatācijas un 400 000 km nobraukuma.
Atpakaļ uz augšu Go down
..........




Number of posts : 75
Join date : 28.01.17

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 14:46

25 zs vairāk vai mazāk nav gandrīz līdzīga jauda,tas ir ļoti daudz,logiski vairāk zirgu lielāks patēriņš.Pietam jāņem vērā +40% tas ir ideālā variantā ,norādīts 10-40 % un ne pie nobraukuma kas tuvs pusmiljonam
Atpakaļ uz augšu Go down
motoplate

motoplate


Number of posts : 262
Join date : 17.06.16

1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty22.08.17 15:08

Tad ieliec busā 1.4 dīzeli un brauc vispār patēriņš būs 5 litri Very Happy Ja tev nepielec viena lieta ka ja zirdziņu ir vairāk tad viņiem vieglāk kustināt to būdu. Tu esi interesants cilvēks, pats saki ka esi iesācējs un neko īsti daudz nesaproti, bet runā par tādām lietām ar kurām nekad neesi saskāries, un ja cilvēki kas ikdienā braukā ar TDi dzinējiem tev saka kā ir tu viņiem borzī, ieleic busā 1.9 Tdi dzinēju un tad uz savas ādas sapratīsi ka nekā labāka no dīzēldzinējiem nav priekš T3, T4 busiem.
Atpakaļ uz augšu Go down
Sponsored content





1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty
PostTēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna   1,9TDI vs 2,1 bendzīna - Page 3 Empty

Atpakaļ uz augšu Go down
 
1,9TDI vs 2,1 bendzīna
Atpakaļ uz augšu 
Lapa 3 no 7Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
 Similar topics
-
» Bendzīna motori.
» vw T3 1.9TDI
» 1.9TDI vadi
» 1.9TDI (1Z) swap.
» t3 ar 1.9 tdi dzinēju

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Tehniska rakstura diskusijas-
Pāriet uz: