| | 1,9TDI vs 2,1 bendzīna | |
|
+13Juris juris0203 bergs 924 esmukarlis fiksais Ģirts .......... Imants abez motoplate maris wertigo 17 posters | |
Autors | Ziņojums |
---|
wertigo
Number of posts : 7 Join date : 27.07.17
| Tēma: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 04.08.17 20:06 | |
| Kungi, Varat, lūdzu, īsumā pastāstīt par šiem abiem dzinējiem? Kam pievērst vairāk uzmanību un lielākās slimības abiem dzinējiem? Kuru Jūs uzskatās, kā labāko? | |
| | | maris
Number of posts : 404 Join date : 01.10.10 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 04.08.17 20:34 | |
| Manuprāt nav labāks/sliktāks. Ir piemērots vai nepiemērots.. | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 05.08.17 4:46 | |
| - maris rakstīja:
- Manuprāt nav labāks/sliktāks.
Ir piemērots vai nepiemērots.. pilnībā piekrītu!!! | |
| | | wertigo
Number of posts : 7 Join date : 27.07.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 05.08.17 16:59 | |
| Gāzi 2.1 bendzīmniekam var uzlikt? Sapratu ka rij ~10l/100. Noskatīju vienu labu bet ar bendzīna dzinēju. | |
| | | abez
Number of posts : 753 Join date : 30.08.10 Age : 46 Dzīvesvieta : Ventspils
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 05.08.17 19:13 | |
| 1.9tdi. Ekonomiskāk viennozīmīgi. Man bija 2.1 - 10l uz 100 tikai uz 80km/h. Pilsētā - 15l viegli! | |
| | | wertigo
Number of posts : 7 Join date : 27.07.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 05.08.17 20:38 | |
| - abez rakstīja:
- 1.9tdi.
Ekonomiskāk viennozīmīgi. Man bija 2.1 - 10l uz 100 tikai uz 80km/h. Pilsētā - 15l viegli! Gāzi esi mēģinājis uzlikt? Varbūt tev ir kāda info par šo dzinēju savietojamību ar gāzi? | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 06.08.17 5:20 | |
| man bija gāze uz 2.1 inžektoru 112 zs, 2 paaudze toč nav nekas labs ja liec tad ko normālu, varu Tev notirgot gāzes balonu kas lien zem sēdekļa multivanam pa sapratīgām naudam Tagd braukāju ar Tdi dzinēju, pagaidām apmierināts. | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 06.08.17 6:36 | |
| Ar gāzi braucu jau gadus piecpadsmit un mani neviens nepierunās uz dīzeli pāriet. 2,1 opozit dzinējam var uzlikt ceturtās paaudzes gāzīti un rullē uz nebēdu. Gāzes patēriņš ap 12 L. uz 100 km. Ja iet runa par dzinēju uzbūvi tad opozītam nav zobsiksna kas var pārtrūkt,bet visiem dzinējiem ir laicīgi jāveic apkopes. Un jāpiebilst ka ieliekot dīzeli zaudēsi opozīta savdabīgo dziesmu gaitas vieglumu un orģinālo statusu tas ir tava busa vērtība būs tuvu nullei (paskaties Mobile DE.) tas ir kā labu šķirnes ērzeli izkastrēt.
| |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 06.08.17 15:09 | |
| - Imants rakstīja:
- Ar gāzi braucu jau gadus piecpadsmit un mani neviens nepierunās uz dīzeli pāriet.
2,1 opozit dzinējam var uzlikt ceturtās paaudzes gāzīti un rullē uz nebēdu. Gāzes patēriņš ap 12 L. uz 100 km. Ja iet runa par dzinēju uzbūvi tad opozītam nav zobsiksna kas var pārtrūkt,bet visiem dzinējiem ir laicīgi jāveic apkopes. Un jāpiebilst ka ieliekot dīzeli zaudēsi opozīta savdabīgo dziesmu gaitas vieglumu un orģinālo statusu tas ir tava busa vērtība būs tuvu nullei (paskaties Mobile DE.) tas ir kā labu šķirnes ērzeli izkastrēt.
tā jau ir, vienīgais ja tas ērzelis nav klibs un bezspēcīgs | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 07.08.17 17:04 | |
| | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 07.08.17 18:55 | |
| | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 09.08.17 9:24 | |
| mani atkal neviens nepierunās likt uz busa gaisa dzeses opozītu ar problēmām karstā laikā un milzu patēriņu,vēl vairāk ar gāzi,gāze pēc mana viedokļa izmantojama gāzes plītī un tikai,par dīzeļu problēmām atbilde viena ja jūs braucat ar dīzeli kam dzinēja resurss ir jau beidzies pirms gadi 5 un aukstsp.sūknim plunžers nav mainīts kopš busa piedzimšanas neko labu negaidat+smidzinātāji nav mainīti nekad.Uztaisot skaņu izolāciju un savedot kārtībā dzinēju problēmu nav nekādu,jā nav Ferari,bet kur jāskrien ar 2 t smagu un 40 g vecu busu?Es šogad izbraukāju pa Latviju vienā braucienā apm 1500 km .un vidējais patēriņš sanāca 7,5 litri uz 100 km ar 1.6d dzinēju.Busā bij 4 cilvēki +lērums mantu.Tas ir mans viedoklis es neuzbāžos.Protams ja busam ir VS statuss un dzinējs opozīts pēc kap.remonta pilna un domāts tikai svētdienas izbraucieniem vai kāzinieku vizināšanai tad protams es esmu par dzinēju retro stilā ,tad tas labi tur iederētos. | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 09.08.17 9:29 | |
| runājot par siksnu plīšanu nu vai grūti to nomainīt reizi kādos 3 gados,noņemt vāciņu kurš ir uz 2 zasčolkām un 1 uzgriežņa un šad tad uzmest aci uz siksnas stāvokļa un nomainīt uz 1.6 d dzinēja tas ir 1 h jautājums ,maksā ap 10 eiro | |
| | | Ģirts
Number of posts : 323 Join date : 19.07.11 Age : 53 Dzīvesvieta : latvia,riga
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 09.08.17 13:03 | |
| Esmu braucis gan ar dīzeli, kuram veigts kap remonts,un kurš pēc pusotra gada izlaida klani caur bloku, gan nomainijis 3 dzinejus pa vasaru.par opozit dzinēju ? Liels patēriņš.šobrid esmu palicis pie 2E 2.0 dzineju ar inžektoru un elektronisko vadību.Dinamisks un vienkārš. | |
| | | maris
Number of posts : 404 Join date : 01.10.10 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 09.08.17 15:42 | |
| - dīzelists rakstīja:
- mani atkal neviens nepierunās likt uz busa gaisa dzeses opozītu ar problēmām karstā laikā un milzu patēriņu,vēl vairāk ar gāzi,gāze pēc mana viedokļa izmantojama gāzes plītī un tikai,par dīzeļu problēmām atbilde viena ja jūs braucat ar dīzeli kam dzinēja resurss ir jau beidzies pirms gadi 5 un aukstsp.sūknim plunžers nav mainīts kopš busa piedzimšanas neko labu negaidat+smidzinātāji nav mainīti nekad.Uztaisot skaņu izolāciju un savedot kārtībā dzinēju problēmu nav nekādu,jā nav Ferari,bet kur jāskrien ar 2 t smagu un 40 g vecu busu?Es šogad izbraukāju pa Latviju vienā braucienā apm 1500 km .un vidējais patēriņš sanāca 7,5 litri uz 100 km ar 1.6d dzinēju.Busā bij 4 cilvēki +lērums mantu.Tas ir mans viedoklis es neuzbāžos.Protams ja busam ir VS statuss un dzinējs opozīts pēc kap.remonta pilna un domāts tikai svētdienas izbraucieniem vai kāzinieku vizināšanai tad protams es esmu par dzinēju retro stilā ,tad tas labi tur iederētos.
Ne vienmēr opozīts = gaisa dzese | |
| | | wertigo
Number of posts : 7 Join date : 27.07.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 10.08.17 7:21 | |
| 1,6 dīzelis nav par mazu šādam busam? Baigi nesanāk mocīt to dzinēju? | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 10.08.17 11:34 | |
| mocības sanāk jā, bet tikai tādās vietās kā Siguldas kalnos un tm,uz maziem aborotiem viņam ļoti labs griezes moments uz 30 km h pukškini kaut ar 4 ātrumu,un ja kārba kā man it kā skaitās ar pazemināto ātrumu varu pateikt lien pat mežā jebkurā stāvuma kalnā,es uztaisiju viņam slēdzi ,ka ieslēdzu pats dzesēšanas radiatora ventilātoru kad gribu + dzesējas ar pečkas radiatoru ar verdošā gaisa izvadi nevis uz salonu bet uz āru+ eļļas karters viņam ļoti liels droši var liet 7 l eļļas iekšā ,tādā daudzumā tā nepārkarst,iznāk 14 l tosola +7l eļļas,ar tādu daudzumu šķidruma nekarst pat pāri +30 grādiem āra t .Turbīnu izmetu uzreiz laukā,tā der tikai drusku ja bieži apdzen un tt,tā noņem kā pateikt daļu no dzinēja resursa un uzticamības jo liela daļa eļļas iet ari uz turbīnas gultņiem un nevis tikai uz šālēm,cik visus 1.6td dzinējus esmu jaucis visiem šāles ir galīgi beigtas,domāju ari šā iemesla pēc+eļļa no tā nenormāli vasarā pārkarst,bet 1.6d bez turbas nēsmu šāles tādas pat redzējis tādā stāvoklī.Protams nojātie 1.6 d dzinēji neder galīgi,ja ieliksi pēc pilna kap remonta +aukstsp .sūknī normāls plunžers kaut lietots+smidzinātāji jauni ar nomainītām regulēšanas šaibām uz attiecīgu spiedienu rezultāts būs ļoti normāls,ja viss čikiniekā tas dīzeļa tarkšķis ari krietni pazūd.Ziemā jā ir dažreiz švakāk ,bet ja pie rokas pāris 1.5 litru el.tejkannas ar kipetoku uz dzinēja bloka un lec kaut -30 no rīta,tas tik par labu nāk jo eļļa pie -30 kā medus paliek bez uzsildīšanas labāk nedarbināt | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 10.08.17 11:41 | |
| jā, mans ir Vācu armijnieks ,tāds dzinējs viņam ari bij orginālais,padomā pats vai vācieši ir tik tupi,ka savai armijai iepirks busus ar galīgi švaku dzinēju kurš nekam neder?Neklausies tos kuri brāķē un izliek foto kur klanis izlīdis un tt,vaina visa pie tā ,ka tam busa dzinējam resurss ir pirms gadi 10 izbeidzies,bet nevis pats dzinējs sūdīgs | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 10.08.17 12:10 | |
| - maris rakstīja:
- dīzelists rakstīja:
- mani atkal neviens nepierunās likt uz busa gaisa dzeses opozītu ar problēmām karstā laikā un milzu patēriņu,vēl vairāk ar gāzi,gāze pēc mana viedokļa izmantojama gāzes plītī un tikai,par dīzeļu problēmām atbilde viena ja jūs braucat ar dīzeli kam dzinēja resurss ir jau beidzies pirms gadi 5 un aukstsp.sūknim plunžers nav mainīts kopš busa piedzimšanas neko labu negaidat+smidzinātāji nav mainīti nekad.Uztaisot skaņu izolāciju un savedot kārtībā dzinēju problēmu nav nekādu,jā nav Ferari,bet kur jāskrien ar 2 t smagu un 40 g vecu busu?Es šogad izbraukāju pa Latviju vienā braucienā apm 1500 km .un vidējais patēriņš sanāca 7,5 litri uz 100 km ar 1.6d dzinēju.Busā bij 4 cilvēki +lērums mantu.Tas ir mans viedoklis es neuzbāžos.Protams ja busam ir VS statuss un dzinējs opozīts pēc kap.remonta pilna un domāts tikai svētdienas izbraucieniem vai kāzinieku vizināšanai tad protams es esmu par dzinēju retro stilā ,tad tas labi tur iederētos.
Ne vienmēr opozīts = gaisa dzese
es ari nestrīdos ,bet redzējis esmu tikai opozītus ar gaisa dzesi,varbūt ari ir ar ar šķidrumdzesi,bet no viedokļa kā rezerves daļas tam un degvielas patēriņš un tt,ikdienā lietojamam busam es tādu neliktu .Ja kādam patīk lūdzu ,es tikai pateicu ko domāju,1.6 d dzinējam lērums daļu jebkur pa grašiem jo tie identiski ir no wv golf 2,wv passat b2,wv passat b3,wv jetta,audi 80 .Pats dzinēja bloku ar jauniem virzuļiem nopirku pa 50 eiro,iepriekš biku lietotu nopirku ar pa 50 eiro kuru pēc tam uzdāvināju kaimiņam . | |
| | | fiksais
Number of posts : 753 Join date : 18.07.11 Age : 53 Dzīvesvieta : Priekule
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 10.08.17 15:08 | |
| Laikam pienācis mans laiks izteikties... Benzīns labs ("lec no pus apgrieziena", zobsiksnai trūkstot nov problem, mazliet klusāks...), bet 10-12litri uz 100km pie 1,10E litrā-NU NĒ. Var ielikt gāzi (balons aizņem daudz vietas, motors strādā pa sauso (solareļļa un benzīns mitrina virzuli, bet gāze nē), gāzes iekārta ar uzstādīšanu 500-1000E). Es pats esmu DD piekritējs. Pelēcītim bija 1,6TD (JX kods), nokāvu un ieliku 1,9TD (AAZ kods), turbīnu un izplūdes kolektoru izmantoju no 1,6-bēdu nezināju, līdz pārdevu... Baltajam gulbītim arī bija 1,6TD, kuru nomainīju uz 1,9TD (motoram uztaisīju mazo kaprem neizceļot no busa (šāles, gredzeni, visas blīves un siksnas 130E+ 20E eļļa). Tagad patēriņš 8/100, pērku Krievijas (0.75-0.80). Turbīna no 1.6 ir mazliet lielāka un der bez pārbūves. Ja esi liels motoru spec un ir iespējas, tad no DD ir 1,9 TDI (1Z kods) lielākais legālais motors ko mūsu čaļi liek iekšā. Jāizlemj pašam, vai nu braukt ekonomiski, vai pie luksofora atstāt melnas vagas... | |
| | | ..........
Number of posts : 75 Join date : 28.01.17
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 10.08.17 16:13 | |
| 10-12,bet ja ziemā vēl pilsētā jāpabuksē pa sniegu sanāks visi 15.Bij man ļoti svaigs no Vācijas priekš sava vecuma audi b4 92g.Nobraukums 230000 km iespējams bij īsts no sajūgs stāvēja orginālais un vēl lietojams bij,eļļu neēda nemaz,leca jebk.t.krāsa orginālā ideālā stāvoklī dzinējs 2.3 ar 5 cil. patēriņš 9 l šoseja,vidēji 14 l,bet ziemā 16 l,sludinājumos raksta tādam 8 l vidēji protams tas ir fufelis,tāpat kā raksta,ka WV t4 ar 2.4 td dzinēju vidēji 7 l ,nu tas nav iespējams jo busa rūpnīcas grāmatiņā jaunam vidējais patēriņš ir 10 l,nevar 20 gadus vecss ēst mazāk kā jauns.Jaudu rēķinot jāņem vērā ari tas,ka nojāts 1.9td var būt 'svakāks par 1.6d pēc kapitalkas pilnas kuram jaunam tik ap 54 zs bij,brauktam 20 gadus dzinējam iespējams trešdaļa zirgu prom nerunājot par pārējo un piem.3golf td 1.9 dzinējam pilnīgi jaunam man liekas 75 zirgi tik bij ,ja nekļūdos | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 11.08.17 6:49 | |
| | |
| | | esmukarlis
Number of posts : 57 Join date : 01.02.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 11.08.17 7:04 | |
| Domāju, ka viss atkarīgs no tā, kādiem mērķiem auto tiek izmantots. Es lēnā garā taisu busu, kurš kļūs par kemperi un nevaru iedomāties, variantu, ka jau tā nepārāk lielo vietu mantām vēl aizņemtu liels gāzes balons. Tādēļ 1.9tdi ir ceļš, kuru plānoju iet. Jā nēsātos tepat pa LV un vietas taupīšana nebūtu svarīga, gan jau ka nav ne vainas arī rullēt ar gāzi - ar noteikumu, ka tas bendzīna motors jau ir iekšā. | |
| | | motoplate
Number of posts : 262 Join date : 17.06.16
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 11.08.17 19:12 | |
| Saldū, pēc pāris aliņiem būs par ko padiskutēt, protams ja visi gudrenieki būs uz vietas! | |
| | | 924
Number of posts : 91 Join date : 29.07.14
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna 12.08.17 12:00 | |
| Gāzei vieta virtuvē, nevari atļauties ieliet, nepērc un nebrauc, nevis mēģini iepist kapeiku uz visu ko var un tad lepni stāstīt, ka nekas labāks kā gāze nav izdomāts. | |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: 1,9TDI vs 2,1 bendzīna | |
| |
| | | | 1,9TDI vs 2,1 bendzīna | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |