| putekļsūcējs | |
|
+9VWBus RobertsK uldis Juris Reinis 78 Raitis Imants maris MK 13 posters |
|
Autors | Ziņojums |
---|
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 02.11.11 20:03 | |
| Paturpinot iepriekš aktuālo dzesēšanas jautājumu: PALDIES visiem par palīdzīgiem ieteikumiem- noderēja vai noderēs Tika paķimerēts termostats (beigās nebija skaidrība, bija vai nebija viņš iepriekš ielikts pareizi....nekomentēšu šo vairāk ), tad vēl kārtīgi atgaisots. Vienu reizi braucot vēl uztaisīja uzkaršanas gļuku , bet tagad jau 3. diena ielās un stāv 85''. Papildus tika ielikts arī otrais izplešanās bačoks, kas ir oģinālajā T2 dzesēšanas sistēmā.. Ja vēl taisīs kaut kādu gļukošanu, tad ir skaidrs, ka galva pie vainas, bet tik tāl ok. Par busika dinamikas īpašībām daudz nekomentēšu:) traki,traki..Tagad turpmākā mēneša laikā plānots veikt regulāciju, bet nu ja godīgi..kārbas stiprība ir apšaubāma lieta. | |
|
| |
JurisZe
Number of posts : 174 Join date : 22.03.11 Age : 41 Dzīvesvieta : Jelgava
| Tēma: Re: putekļsūcējs 03.11.11 8:42 | |
| Vakar un pirms pāris dienām redzēts braucam Lielvārdes/Biķernieku ielās. Smuki un skaņa arī laba. =)
Lai izdodas saregulēt. J | |
|
| |
VWBus
Number of posts : 288 Join date : 25.03.11 Age : 44 Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv
| |
| |
fiksais
Number of posts : 753 Join date : 18.07.11 Age : 53 Dzīvesvieta : Priekule
| Tēma: Re: putekļsūcējs 03.11.11 10:31 | |
| man ir 1,9TD (vēl nav a-sūknis noregulēts), bet iet "lopā", motors no avarējuša Golpa, bet kas attiecās uz kārbām-bēdīgi, nav jau neviena cita auto, no kā paņemt, tāpēc braucam ar vecām kārbām, kurām resursi izsmelti (divas piecinieces nobraucu, tagad likšu atpakaļ četrinieci...)
| |
|
| |
kristaps
Number of posts : 98 Join date : 26.08.10 Dzīvesvieta : jelgava
| Tēma: Re: putekļsūcējs 03.11.11 13:04 | |
| | |
|
| |
Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| |
| |
VWBus
Number of posts : 288 Join date : 25.03.11 Age : 44 Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv
| Tēma: Re: putekļsūcējs 03.11.11 16:36 | |
| | |
|
| |
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 05.12.11 7:26 | |
| paturpinot iepriekšējo: dzesēšanas problēma pēdējās nedēļās bija diezgan nemanāma, ja vien neskaita dažus mirkļus, kad temperatūras stabiņš uzlēca un pēc tam neizskaidrojami nokrita- respektīvi, brauc ar auto, bet līdz galam viņam neuzticies, jo neesi pārliecināts, kad tad viņš izdomās "pārkarst"..Tāds auto ar "dvēseli" Tā nu tas viss beidzās ar braucienu pa Brīvības ielu un ar pārsteigumu, kas izpaudās kā 1 cilindra pazušana.. Aizbraucu ar 3/4 uz garāžu un pamērīju kompresiju 4. cilindrā, kas bija tur pat vai 10 no vēlamajām 16 atmfērām. Nu jau motorītim noslīpēta galva, jauni blīvslēgi, pieslīpēti vārsti un šonedēļ tas viss jādabūn atpakaļ. Ceru, ka šis patiešām būs bijis arī pārkaršanas problēmas cēlonis, jo gar galvas blīvi ļoti izteiktu plīsumu/ izspiešanas vietu uz dzesēšanas kanāliem nebija pamanāmi. p.s. viens no foruma iepriekš izteicās, ka ja uzskarsot motoram pārsprāgst plastmasas izvads (kur dzesēšanas šķidrums iznāk no galvas, lai dotos uz pečku/radiotoru), tad noteikti, ka jābūt galvas blīvei (pamatojoties uz to, ka tā ir karstākā vieta un tur arī cilindra radītais spiediens, kas caur pārspiesto galvas blīvi ieplūst dzes.sistēmā, dara savu..) | |
|
| |
Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: putekļsūcējs 05.12.11 16:10 | |
| Ja jau esi ticis tik tālu ka norāvi galvu silti iesaku pārmērīt bloka virsmu, man 1,9TD slīpējot stobrus slīpētājam (Slokā) palūdzu uzmest aci arī bloka virsai rezultātā vīriņš nokonstatēja ka virsa arī esot jāpārslīpē jo ja dūšīgi pārkarsē staigā arī bloks !!! Un kurš gan var zināt 100% mūsu daudzcietušo dvēseļu vēsturi.... | |
|
| |
RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: putekļsūcējs 05.12.11 16:51 | |
| Es vel būtu aizvedis galvu lai nobauda vai nav mikroplaisas. Nupat vienu galvu vedu t4 uz GSR . Tas ir pie brasas tilta , blakus ir AM furnitūra un Buru sports. Angārā. Tur gan bija padārgi ap 25 ls , bet vīri tur apmēram saprot ko dara. Vispār tur labi restaurē stūres reikas, hidroliskās un ar garantiju. | |
|
| |
Viesis Viesis
| Tēma: Re: putekļsūcējs 05.12.11 20:00 | |
| - RobertsK rakstīja:
- Es vel būtu aizvedis galvu lai nobauda vai nav mikroplaisas. Nupat vienu galvu vedu t4 uz GSR . Tas ir pie brasas tilta , blakus ir AM furnitūra un Buru sports. Angārā. Tur gan bija padārgi ap 25 ls , bet vīri tur apmēram saprot ko dara. Vispār tur labi restaurē stūres reikas, hidroliskās un ar garantiju.
Gaspars Racing Team? |
|
| |
RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: putekļsūcējs 05.12.11 20:16 | |
| Varētu būt arī tā! Daudz to 3 burtu savienojumu. | |
|
| |
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 06.12.11 8:28 | |
| Kungi, jūs gan pamodāties, kur ātrāk bijāt? Galva jau pievilkta, tad tik jātur īkšķi, lai kompersija iekļautos normās! | |
|
| |
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 22.01.12 18:47 | |
| Putekļsūcējs sestdien tika noregulēts, attiecīgi tika arī izmērīta jauda - 214 KW (286hp) / 356 NM Un tas viss pie niecīga 1bar turbīnas virsspiediena (tāda niekošanās tā teikt priekš turbo motora ) Braukšanas sajūtas aprakstīt grūti. Mašīna pilnībā transformējusies. Noturēt uz ceļa taisni ar 18" pleznām diezgan pagrūti. Pie tādām jaudām protams ka ir pierasts, jo ir bez T3 arī citi monstriņi, bet nu pārsteigumu lielāko sagādā tieši ātrumkārba un sajūga šrota kits ....normāli gāžot un pašrocīgi neslidinot sajūgu nekas neslīd un viss turas kopā... Vairāk par 1 BAR turbo spiediena neregulējām, jo bail par kārbas izturību. Līdz vasarai plānots uzlikt Renault kārbu, tad gan spiedienu kruķīsim uz augš! P.S. Būs , būs video | |
|
| |
Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: putekļsūcējs 22.01.12 18:57 | |
| | |
|
| |
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 22.01.12 19:14 | |
| iar dzesēšanu absurds - mocījām to omīti aptuveni 5h pa šoseju (līdz pat 6600 apgriezieniem), viss perfekti - 93 grādi max. Vakarā pēc regulēšanas iebraucu rīgā, pietika uz šķērsielas pastāvēt 5min un atkal dzesēšana nodeva - 107 grādi. Sāku braukt, lai nomestos temperatūra, bet bija jau par vēlu - dzirdēju, ka aizmugurē kaut kur jau šņāca spiediens (vai nu bačoks pārsprāga, vai kaut kāda blakus truba), nometos un secināju, ka atkal atpakaļgaitas truba uz radiatoru ir tukša Motortelpa visa izšļakstināta ar tosolu, kaut kur bija dēļ spiediena pārrāvis kaut ko pušu, nebija laiks vakar pārbaudīt, nākamnedēļ jāčeko. Bet viennozīmīgi ar jaudu tam nav pilnīgi nekāda sakara..... izdarīts ir viss: 1. pārjaukta, noslīpēta galva (kompresija ideāla) 2. jauns sūknis 3. pilnībā izmazgāta sistēma (trubas, pečkas, radiators, dzinējs) 4. pirmais bačoks pacelts virs atpaļejošās trubas 5. ielikts pretvārsts trubā starp bačoka augšējo trubiņu un mazo loku (varbūt, ka tā nebija laba ideja) 6. Atpakaļejošajā trubā iemetināts uzgrieznis ar skrūvi, var pataisīt vaļā un pieliet pilnu (vairākas dienas sistēma strādāja nevainojami) | |
|
| |
Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: putekļsūcējs 22.01.12 20:00 | |
| Vai uz vietas darbinot radiators sila no apakās uz augšu un pēc ilgākas darbināšanas visai sistēmai vajadzētu sasniegt tādu tenperatūru ka jāsāk darboties ventilatoram.Varbūt tev ir bojāts dačiks kas ieslēdz ventilatoru vai arī radiators aizdirsts ar dīzeļlabumiem. Ja kas tad radiatori ar visie ventilatoriem man vesela kaudze. | |
|
| |
RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 4:17 | |
| | |
|
| |
Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 7:44 | |
| Dzeses sistēma...Atvaino bet 5 punkts nevieš uzticību, kādas idejas vārdā tur ieliki pretvārstu....? Busam vispār tā dzeses sistēma ir ja tā var izteikies daļēji atvērta, ko ar ārpasauli regulē pirmā izplešanās bačoka apaļais korķis ar izvadu uz papildus izplešanās bačoku ,kuram savukārt augšējā malā ir 3 caurumiņi caur kuriem ja paveicas uzvārīt viss labums izlec no dzeses sistēmas laukā... un trubas 99% gadījumā paliek dzīvas... Bet... ja esi 100 punktu pārliecināts ka sistēmu atgaisoji un gaiss nevienā trubu labirintā nepalika tad ir tikai 2 iespējas; 1)Vai nu galvā ir kāda mikroplaisa kas atveras pie slodzes(ne tukšgaitas tonēšanas), šajā gadījumā galva uz ultraskaņu ! 2) vaina blokā nosēdies vai nu kāda mikroplaisa. Jau iepriekš rakstīju bet varu arī atkārtot, ja esi atgaisojis un askrūvējot pirmā izplešanās bačoka apaļo korķi un lēnām ceļot apgriezienus tosols vai nu lec laukā(parasti liecina par gaisa burbuli) vai nu var redzēt smalkas putiņas nākam no galvas trubas 99,99% kautkur pūš dzesē gaisu no cilindriem... Tāda nu man ir pieredze... | |
|
| |
Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 60 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 8:46 | |
| Varētu piekrist Jura versijai par mikro plaisu blokā ir dzirdēts par tādām problēmām,bet šoreiz tas uzvārījās tukšgaitā. Kaut kas dīvains. | |
|
| |
Viesis Viesis
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 9:30 | |
| |
|
| |
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 10:32 | |
| Vienosimies par konstantām lietām: 1. Izputējā nekādi baltie dūmi nav un nav arī bijuši! 2. Dzesē nav eļļa un eļļa nav dzesē 3. Peļķes zem motora neveidojas. Līdz ar to, pieņēmums par galvas vai bloka vainām atkrīt automātiski - enerģijas nezūdamības likums tā teikt Iepriekš, kad nekas netika pārspridzināts dēļ spiediena, tosols no pirmā bačoka pa trubiņu pārvietojās uz otro bačoku, taču atdziestot, atpakaļ tosolu sistēmā nevilka (pirmajā bačokā bija līdz pus līmenim gaiss, bačoks nebija pilns! Tādēļ arī tika tajā puslīmeņa trubiņā ielikts pretvārsts, lai no bačoka plūstu, bet uz bačoku nē). Tā rezultātā, no galvas izejošā lielā loka atpakaļgaitas truba kļuva tukša (tikai tādēļ, ka tā atradās augstāk par pirmo bačoku). Kā norādīts bildē - ar sarkanajām bultām - tā ir truba, kas paredzēta šķidruma aizplūšanai pa lielo loku UZ radiatoru. Bildē redzams, ka bačoks ir virs līmeņa ar šo trubu. Protams, ka T3 bačoks bija kudiš zemāks (tas gan ir izskaidrojams ar faktu, ka gan oriģinālajam boxerim, gan arī 1.6/1.9D motorīšiem, aizplūstošā truba taču stāvēja kaut kur blokam pa vidu un kudiš zemāk par bačoku, vai ne ????????), tas tika atrisināts , vienkārši paceļot pirmo bačoku augstāk par aizplūstošās trubas līmeni ( līdz ar to - ja bačokā ir šķidrums, tad šķidrumam arī ir jābūt motorā). Ir doma nahrenizēt to vārstu, kas tika ielikts, bet pārplūdes bačoku (sekundāro) izvilkt ārpus motora telpas un pieskrūvēt kaut kur tā, lai būtu augstākais punkts (arī virs radiator)....nu nezinu, ko citu..... | |
|
| |
uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 56 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 12:33 | |
| iespaidiga jauda,lai veicas,kāds būs patēriņš ?? | |
|
| |
uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 56 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 12:42 | |
| vai esi uzstadijis ellas radiatoru un kas dzese turbinu?? | |
|
| |
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: putekļsūcējs 23.01.12 12:54 | |
| patēriņš atkarīgs no tā, kā brauc (tā jau ar visiem turbo motoriem). Žūžinot pa šoseju uz 90km/h , 20-vārstu modernam 1.8l dzinējam ar sekvenciālu iešprici patēriņš protams ka krietni mazāks kā , piemēram, 2.1l boxerim (vairāk par 8l jau nevajadzētu būt). Ja iekustina turbīnu, tad protams, patēriņš ir kā 5l motoram Doma vēlāk ar šo pašu programmējamo bloku palaist gāzes sprauslas. | |
|
| |
Sponsored content
| Tēma: Re: putekļsūcējs | |
| |
|
| |
| putekļsūcējs | |
|