Viss sākas 2015. gada rudenī, kad domāju par ziemas auto, domāju ilgi, sāku apsvērt domu par vairākiem modeļiem, bet nonācu pie tā, ka gribu vwt3! Ar RobertsK palīdzību aizbraucām apskatīties dažus. Par konkrēto auto, zināju, ka šis konkrētais buss tur atrodas un netiek kustināts, tad nu pēc pāris telefona zvaniem tika norunāts tandevū un devāmies skatīties, protams, kosmiski sanāca tas, ka pa 450 eur tiku pie t3, bet kolēģis pie t4!
Auto nebija kustināts apmēram gadu, bremzes bija ierūsējušas, nebija akb un nevarēja iedarbināt, apstaigājos apkārt, vājās vieta stingras, rūsa, protams, ir, tad nu sarunāju treileri un pēc pāris dienām jau buss bija Kuiviži Customs telpās!
Ar Roberta palīdzību, ievilkām un dabūjām "dziesmā", kaut kā neiet, itkā štepselē robos, bet kkas nav... nu, labi, rūcēt rūc, smaids līdz ausīm par pirkumu ! Iedzinām boksā un sākām jau burties, kas ko kā.
Sataisiju sarakstu ar apdaramajiem darbiem, kas būtu jāizdara, lai izietu TA.
lēnām procesā! Priekš skates tika veikts "ātrais remonts"
Buss bijis Armijas pirms tam, bet ar LL6T pārkrāsots, viss vienos tecējumos jebšu "aizkaros"
Kreisās puses apakšā sliekšņa daļa bijusi iespiesta un mainīta, tas tagad atkal pa jaunam sapuvis, kā arī vertikālās šuves.
iemetināju pamatu, lai pēcāk jaunos remonta gabalus būs pie kā piemetināt!
Par to, kā pielikti remonta gabali, skatīt zemāk!
paralēli sāku ķerties klāt bremzēm!
Acij tīkami! Notīrīti ar birsti, rūsa nav, tad skābā grunts, pildošā grunts un hlorkaučuks!
Tālāk priekšējās bremzes
Nosmilšoti un nogruntēti
Iemēģināju RobertsK veidoto estekādi!
Noņēmu kārbu, lai varētu nomainīt spararatu, bija izrauti robi, tāpēc nevarēja iedarbināt, plus vēl starteris arī īsti negribēja 100% funkcionēt.
Lieldienas pagāja kārbas zīmē.
sagatavoju kārbas korpusu!
uzmetināju izpūtēju!
Principā plus minūs bija apdarīti lielie darbi, lai brauktu uz skati, biju samainijis arī visādas blīves un sīkumus motoram.
Ieliku sēdekli, saskrūvēju jostas, pārgāju pāri spuldzēm un ap 5 pēcpusdienā devos uz skati!
Skati izgāju ar pirmo, pakaļējam amītim viena bukse itkā par daudz kustējās un reikas gumija pušu. ar četriem atzīmēties "1" vērtējumiem devos mājās.
Pa ceļam vienīgi aizrāva degvielas filtru ciet, paldies K.Z par towing pakalpojumiem
Bet labākais sekoja pēc tam!
Vasarā ar draudzeni un vēl mūms labiem draugiem, kuriem arī oldskūls pie sirds, izdomājām, ka jāliek buss lietā un jādodas kaut kur. Mērķis- weekends un Latgale.
Nospraudām datumu un devāmies!
Te visi 4 pirms tripa! Draugi atbraukuši ciemos uz Salacgrīvu, izvadāju ekskursijā mazā!
Pirms tripa tika sakārtots nedaudz buss, satīrīts, tīri, lai nesasmērētos
Jautrākai gulēšanai māsa un tante no Arlglazūru uztapināja aizkarus, sakrāsoja audumu un man batikoti aizkari! Kronšteinus uztaisīju no dzelžiem, kuri bija paredzēti pirmā golfa sānu moldingiem!
ar baloniņu piepūtu rūsu, lai izskatās civilāk! (tāpat jau tagad puse no rās rūsas nav)
Pirms tripa satiku Ģirtu, lai iepirktu pāris trūkstošu, bet nozīmīgu štruntu!
pečkas panelīti un rocenes roktura plastmasiņu
un te jau mūsu 1000km apkārt Latgalei!
Posms Cēsis-Vecpiebalga
Luksaforu daudz
Meditē!
pieturā!
Lauku šķūnings!
Madona! žūžinam uz 80km/h, baudam silto vakaru!
Skatu tornis pie Lubānas mitrāja, braucam pa Lubānas ezera damja virsmu!
Gaigalava!
Arī PATS!
Kopā 4 skatu torņi!
Aglonā!
otrās dienas vakarā mūs uzņēma Vecvārkavā!
Satikām Latvijas lielāko akmeni!
D-Pils
Mājupceļā no Cēsīm līdz Salacgrīvai Roberts pa priekšu!
Pēc tripa izbraukājām apskatīt arī vietējos labumus!
Te jau rudens darbi!
Iepirku Sharan sēdekļus! Vispār nav pa augstu un ir ērti, vēl tikai to aizmuguri jāuztaisa tā, lai būtu vienā līmenī un būs odziņa!
Pagaidām tas arī viss!
Ceru, ka vakaram un ne tikai laba lasāmviela, turpinājums sekos!
Toms