|
| atrumkarbas uzlabojums | |
|
+9guunt fiksais uldis RobertsK Juris madfox Imants JurisZe MK 13 posters | |
Autors | Ziņojums |
---|
MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 26.01.13 17:00 | |
| - guunt rakstīja:
- Sveiki.
Ar T-3 kārbām esmu veicis eksperimentus pitiekoši daudz. Lūk manas domas. 1) Vai Latvijā ir iespējams kvalitatīvi izgatavot galvenā pārvada zobratus? Pie pozitīvas atbildes es saku o.k. 2) Man loriņi uzmērīšanai ir. 3) Piekrītu Madonas madhof, man priekšlikums-piecinieces pirmo ātrumu pielāgot +/-3,8 robežās, bet par to vel jādiskutē un jārēķina. Manam t3 bija kārbā bija ielikts piektā ātruma zobratu pāris ar atticību 0.71 un galveno pāri 4.57 un 2.3 dīzelis pret mazāko pacēlumu sāka gurt!!! Tā kā esmu slikts rakstītājs tad mani var sazvanīt. Guntis 29398987 1. ar kvalitāti viss ir kārtībā, runa ir par profesoru, kurš tam visam veltījis visu savu mūžu, ir vairākas Glensona tipa virpas priekš hipoidālo zobratu 1. un 2. tipa izveidošanas. 2. Par kādu mērīšanu iet runa? Ja par zobratu, tad tur neko nav jāmēra - darbu veiks pats meistars 3. Patreiz runa bija tikai par galvenā pāra izgatavošanu, par ātrumu zobratiem runa negāja, bet domāju, ka sarunāt var! | |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: guunt 26.01.13 17:03 | |
|
Pēdējo reizi labojis guunt 26.01.13 18:05; labots 1 reizi | |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 26.01.13 17:09 | |
| 1. ar kvalitāti viss ir kārtībā, runa ir par profesoru, kurš tam visam veltījis visu savu mūžu, ir vairākas Glensona tipa virpas priekš hipoidālo zobratu 1. un 2. tipa izveidošanas. 2. Par kādu mērīšanu iet runa? Ja par zobratu, tad tur neko nav jāmēra - darbu veiks pats meistars 3. Patreiz runa bija tikai par galvenā pāra izgatavošanu, par ātrumu zobratiem runa negāja, bet domāju, ka sarunāt var! [/quote]
MK tu mani pārprati, pēc esošjiem zobratiem jārēķina galvenā pārvada attiecība. Labak piezvani man vai ieliec savējo Nr.
| |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: guunt 26.01.13 18:01 | |
| Sveiki. Nupat rēķināju==reāli būtu galvenais pārvads 4.25, ar zobiem 34/8 ,ātrāku nevar! | |
| | | madfox
Number of posts : 88 Join date : 29.10.11 Age : 58 Dzīvesvieta : Madona
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 26.01.13 20:55 | |
| Guunt,viedi vārdi par to maksimālo attiecību robežu! Un arī pie šī pārnesuma ir jārēķinās ar to,ka mūsu kārba ir tā jau ''šķidra'',tad nu tik varam iedomāties par cik procentiem tagad palielināsies slodze uz tiem zobratiem,sinhronizatoriem,gultņiem...principā jau vājā kārba bija vienīgais iemesls kāpēc paliku pie oriģinālā 1,6td! Jā,tas pirmā ātruma pārnesuma skaitlis(iet runa par dīzeļa 5-ci) ir kaut kāds bezsakars,praktiski domāts,lai auto bez sajūga slidināšanas izkustinātu no vietas par pāris metriem un uzreiz pārliktu 2-jā,faktiski tā ir tā pati četrinieci,tikai ar vienu pazemināto pārnesumu. Manas domas,ka ja samazinās galvenā pārvada skaitli līdz tiem 4,25,visbiežāk sanāks braukt tieši ar 4-to pārnesumu un 5-tais paliks tikai,kā ātruma noturošais pārnesums,bet ne kā paātrinājumam paredzētais. Kāds var pateikt,cik tas 4-tais pārnesums ir mehāniski izturīgs,ja tiek izmantots,kā pamatpārnesums? | |
| | | RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 26.01.13 21:33 | |
| Šeit nu ir pārdoma no kura grāvja kurā!! T3 kārbām nav rezerves daļu! Es esmu par konsturēšanu , bet lēmums ir jāapsver lai vajadzības gadijumā būtu iespēja reaminēt! Kad es konsturēju es cenšos izmantot detaļas kuras es redzu ka būs kādu laiku pieejamas. Tādēļ man iepatikās ideja par A4. Tur esot problēma ar sihronizātoriem, bet kārbas ir kalniem! Tur viss ir gatavs tikai vajadzīgs flancis, pārbūvēt pusašu kātus, izplūdes kolektoru un motora balstus. Izņemot kātus un flanci pārējo var sakārtot savā garažā. | |
| | | MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 26.01.13 23:18 | |
| Es nezinu, kā ir ar sinhronizatoru un starpgultņu pieejamību 091/094 kārbām (T3), bet par jaunā tipa vw/audi kārbām (016/01E) varu pateikt to, ka sinhronizators starp 1/2. maksā 60ls un pārslēggultnis 240ls. Lēti nav. Savu kārbu vaļā neesmu taisījis (aizdomas gan par reduktoru vai pašu šneku), bet tos pašus 300 zirdziņus velkot bez baigās spraušanas iznesa godam. Esmu diezgan dziļi pēdējos gados ieracies VW bokseru tēmā, un viens no lielākajiem apgreidiem dragreisa vabolēm ir tieši pāreja uz busa kārbu (izmanto gan parasti tās, kurām aizmuguri var pārmest uz pārslēgu pakaļā, nevis sānā, bet nu iekšas jau tur ir vienādas). motori tur ir pie 400-500 zirgiem. Pašus ātrumus arī varētu veidot, vienīgais tur uzreiz sāk lasīties cipars! | |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: guunt 27.01.13 7:53 | |
| - madfox rakstīja:
- Guunt,viedi vārdi par to maksimālo attiecību robežu! Un arī pie šī pārnesuma ir jārēķinās ar to,ka mūsu kārba ir tā jau ''šķidra'',tad nu tik varam iedomāties par cik procentiem tagad palielināsies slodze uz tiem zobratiem,sinhronizatoriem,gultņiem...principā jau vājā kārba bija vienīgais iemesls kāpēc paliku pie oriģinālā 1,6td! Jā,tas pirmā ātruma pārnesuma skaitlis(iet runa par dīzeļa 5-ci) ir kaut kāds bezsakars,praktiski domāts,lai auto bez sajūga slidināšanas izkustinātu no vietas par pāris metriem un uzreiz pārliktu 2-jā,faktiski tā ir tā pati četrinieci,tikai ar vienu pazemināto pārnesumu.
Manas domas,ka ja samazinās galvenā pārvada skaitli līdz tiem 4,25,visbiežāk sanāks braukt tieši ar 4-to pārnesumu un 5-tais paliks tikai,kā ātruma noturošais pārnesums,bet ne kā paātrinājumam paredzētais. Kāds var pateikt,cik tas 4-tais pārnesums ir mehāniski izturīgs,ja tiek izmantots,kā pamatpārnesums? Pilnīgi tev taisnība. 4.25 ir robeža par kuru ātrāku nedrikst, pat ja motoram ir150Zs . Mūsu kārbām ir daudz nepilnību,un piektā ātruma robam it sevišķi. Man pat ir bījusi doma 4-to ar 5-to mainnīt vietām. Kāpēc? Garš stāsts. p.s.projektam par planetāro attiecību izmainīšanu pagaidām ir ļoti daudz neskaidrību, bet tie ir jārisina. | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 8:46 | |
| Man darbam un ģimenei paredzēti 3 (nākamnedēļ došos uz Rīgas pusi vēlvienu doku skatīt) busi tā kā kārbas jautājums ir aktuāls un pat ļoti.... Vēl jo vairāk ka Guunta darināto esmu piebeidzis un nu atgriezos pie lēnās rezerves kārbas Jautājums : vai nebūtu gudrāk izmantot jau esošas Audi,VW, Saab utt., kārbas bet izgatavot jaunuvai pārveidot pilnveidot esošos korpusus - pielāgotu T3, kā sakot pārbaudītas vērtības... Pie kam mūsu kārbām ir ne tikai galvenā pārvada problēmas kā jau minēja Vulfs, + vēl nesamērīgi (vienkāršoti sakot) izmētāti ātrumi 1un 2 ir tuvu viens otram 3 ir tāls no 2, 4 kā kuram ... Jā piekrītu jāpiemeklē kārba pēc kodiem utt bet kāmēr meklēsim tiks izmesti ne viens vien simts Ls... Ka nesanāk tā ka mēs aizlāpīsim lielāko caurumu bet šī "zeķe" tikumtā paliks caura un godos nevalkājama... | |
| | | RobertsK
Number of posts : 489 Join date : 21.04.11 Age : 43 Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 9:23 | |
| Drusku lai nosēžas idejas ! Skaidrs ir viens ka t3 kārbas lētāks nepaliks. Vācijā atrestaurēta t3 kārba maksā 1800 eur! Man vairāk sajūta sliecas uz to a4 , jo tur nav jāiedziļinās zinātnē pietiek ar precīziem mērijumiem, ūdensgriešanu un metināmo! Un ja pārbūve ir izieta uzriktē pannu lai neko tur neredz un bliež virsū! | |
| | | madfox
Number of posts : 88 Join date : 29.10.11 Age : 58 Dzīvesvieta : Madona
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 9:41 | |
| Laikam jau reti kuram T3 īpašniekam nav rezervē nolikta kārba,tā teikt,nebaltai dienai,izņēmums neesmu arī es. Mēs te skaisti runājam par citu modeļu kārbu adaptēšanu pie mūsu auto,bet aizmirstam to,ka ar katru gadu iziet tehnisko apskati paliek arvien grūtāk un problēma nav mūsu auto,bet gan CSDD attieksmē un tā piekasīšanās tikai progresēs,tā kā neies cauri ar kaut kādām pannām zem kārbām. Ja iet runa par Audi A4 kārbām,tad visnotaļ neizturīgas viņas! Tika arī minēts,ka vabolēm liekot dragreisa vajadzībām T3 kārbas...nu ko,bija ilgus gadus arī man tā vabolīte un skaidri atceros,kā vienā ziemīgā dienā,kad uz ledaina,laiku celiņa,vilku rokās cimdus,ņēmu to aiz izpūtējiem un kā ķerru griezu to braukšanai pretējā virzīenā ...kāda morāle,nu trakoti viegla viņa bija! Lai nu kā,bet ja šāds projekts par reduktoru iet gaisā,tad masveidu salasīsim tikai tādā gadījumā,ja orientēsimies uz ''normāliem'' dzinējiem,ne tādiem,kas dragreisam paredzēti. | |
| | | MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 16:34 | |
| - madfox rakstīja:
- Lai nu kā,bet ja šāds projekts par reduktoru iet gaisā,tad masveidu salasīsim tikai tādā gadījumā,ja orientēsimies uz ''normāliem'' dzinējiem,ne tādiem,kas dragreisam paredzēti,vai mērīšanās pasākumiem ar gailīšiem.
Madfox, varbūt paskaidro vairāk, kas ir domāts ar normāliem dzinējiem, jo savādāk nesapratu, kāds Tavam teiktajam ir sakars ar pacelto tematu. | |
| | | Imants Admin
Number of posts : 776 Join date : 27.08.10 Age : 61 Dzīvesvieta : jekabpils
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 17:27 | |
| Zēni lūdzu bez strīdiem. Katram ir savs viedoklis kas ir normāls dzinējs,citam pietiek ar 60 citam ar110 citam 300 ZS. Doma par galveno pāri izskatās diezgan utopiska. Vai nebūtu prātīgāk izkost niances kā piemontēt audi vai pasarati kārbu apgriestu otrādāk. Ieguvums būtu tāds ka visiem derētu viens savienojošais flancis,uz lāzera izgriez cik nepieciešams,kārbas ir pieejamākas un pa saprātīgu cenu. Pēc kodiem var pielasīt savam vis tuvāko. Kaut kur bij tā forš publicēts šāds risinājums. | |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 18:36 | |
| Par projektu visu cieņu MK ! Bet arī maniem 140 zs šis pārnesums nav pa spēkam, vismaz 180 zs jāuzcep ! Par cik braucu maz un kārba pagaidām neklibo, pie lielākas jaudas pamainītu pēdējā gaņģa attiecību un fantāzijā UN 1 ?? | |
| | | Nauris
Number of posts : 57 Join date : 06.06.12
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 19:52 | |
| Ir interese par normālu (tādu, kura bez remontiem un ārā nekrītošu 3. robu) kārbu, ar kuru var nobraukt vismaz 150'000 km. Ja šis uzlabojums to piedāvā, tad pēc 2 mēnešiem esmu gatavs piedalīties finansiāli.
| |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 19:55 | |
| Ideja laba, tik jūs gribat nomainīt tik galveno pāri? Un tālāk nelīst? |
| | | MK
Number of posts : 96 Join date : 13.09.10
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 20:26 | |
| - uldis rakstīja:
- Par projektu visu cieņu MK ! Bet arī maniem 140 zs šis pārnesums nav pa spēkam, vismaz 180 zs jāuzcep ! Par cik braucu maz un kārba pagaidām neklibo, pie lielākas jaudas pamainītu pēdējā gaņģa attiecību un fantāzijā UN 1 ??
Wot es nesaprotu, kaadeelj visi tik shausmiigi baidaas no taa galvenaa paara, ka ir pie 4:1, bet ieliekot UN1 mees izdariisim pareizi? UN1, vismaz tas, kas no 2.5 V6 , galvenais paaris ir 3.778:1 ! 1. 3.36 2. 2.05 3. 1.38 4. 0.96 5. 0.76 Visu cienju Vulf un citu pieredzeejushu vechu pieredzei, kuri ir izgaajushi cauri ar savaam rokaam 4. vai 5. kaarbai, taisniiba tur ir , ka standarta kaarbai ir probleemas - bet vai tomeer nav taa, ka probleemas ir norakstaamas vairaak uz noskreejienu, nekaa uz kaarbas uzbuuvi kaa taadu? Ja ir pieprasiijums, ir piedaavaajums. Ja ir domas par sinhronizatoru u.c. izgatavoshanu, par to var runaat. Vienkaarshi utopiski izklausaas, ka tagad puses saaks zaagjeet audi kaarbas, metinaa pusasis utt. Kaut kaa stipri shaubos. Ja kolektiivi nonaakam pie secinaajuma, ka tas ilgterminjaa atmaksaajas - esmu ar mieru izskatiit arii taadu variantu! No savas puses varu nodroshinaat ar raseejumiem ( peec ieprieksh nonjemtiem meeriem) prieksh motora flancha, pusasiim u.c. , lai to visu ar CNC virpu vairaakos eksemplaaros uztaisiitu paaris dienu laikaa. Diemzheel, jaapienjem fakts, ka jebkursh citas kaarbas uzlikshanas risinajums nebuus leetaaks par saviem 400ls - un tas pat labaakajaa gadiijumaa (ja kaarbas cena buus pie 150ls) | |
| | | Viesis Viesis
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 27.01.13 21:06 | |
| Nomainot tik galveno pāri, palielināsies slodze uz pārējiem zobratiem, būs pārslodze, principā pareizi būtu visu izkrāmēt ārā un salikt visu jaunu |
| | | madfox
Number of posts : 88 Join date : 29.10.11 Age : 58 Dzīvesvieta : Madona
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 28.01.13 7:03 | |
| - MK rakstīja:
- madfox rakstīja:
- Lai nu kā,bet ja šāds projekts par reduktoru iet gaisā,tad masveidu salasīsim tikai tādā gadījumā,ja orientēsimies uz ''normāliem'' dzinējiem,ne tādiem,kas dragreisam paredzēti,vai mērīšanās pasākumiem ar gailīšiem.
Madfox, varbūt paskaidro vairāk, kas ir domāts ar normāliem dzinējiem, jo savādāk nesapratu, kāds Tavam teiktajam ir sakars ar pacelto tematu. Ar normālu dzinēju biju domājis dzelzi ~100zs,respektīvi šai kategorijā iekļautos 1,9tdi,2,0 2E,visi 5-cilindrīgie Audi,VW dzinēji un vēl kāds(tai skaitā arī es)1,6td ekselentā darba kārtībā,ja neaizraujas ar kravas pārvadājumiem un pārvietojas tukšā busā. Arī šai kategorijā būs rūpīgi jāizsver,vai tas maksimālais pārnesums 4,25 nesačakarēs jau tā vājo kārbas daļu...takš piekritīsi,ka mainoties galvenajam pārim,būtiski mainīsies arī noslodze uz kārbas gultņiem,zobratiem,sinhronizatoriem. Protams,šai gadījumā,ja iet kopīgs projekts par jauna galvenā pārvada izveidi,katrs mēģinās šo maģisko skaitli pavilkt sev par labu un tas ieguvums ir tikai teorētisks. Protams masveidīgums samazina kopējās izmaksas,bet ir jau ejams arī cits ceļš,kāds,kuram atļauj finanses un ir iespējas tikt pie labiem darbagaldiem,izveido šo pāri,adaptē uz sava auto,nobrauc konkrētus kilometrus,pieslīpē tehniskos risinājumus ekspluatācijas gaitā un tad jau gatavu produktu piedāvā tirgū un šis tirgus neaprobežotos tikai ar LV T3 kontingentu. Ak jā,ja jau aiziet dzīvē šī lieta,tad ir iespēja piedāvāt ne tikai vienu pārnesuma skaitli. Nu ja,šādā izpildījumā gala cena nebūs tik salda,bet tai pašā laikā projekts būtu atstrādāts un jau ar kaut kādu garantiju,ka nauda neaizies tukšajā eksperimentā. | |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: guunt 28.01.13 7:43 | |
| Wot es nesaprotu, kaadeelj visi tik shausmiigi baidaas no taa galvenaa paara, ka ir pie 4:1, bet ieliekot UN1 mees izdariisim pareizi? UN1, vismaz tas, kas no 2.5 V6 , galvenais paaris ir 3.778:1 ! 1. 3.36 2. 2.05 3. 1.38 4. 0.96 5. 0.76 (MK teksts)
Ja UN1 kārbai galvenajam pārim būtu kaut vai 4.57 ,tad es teiktu, ka pārbūve kuru veica Raitis mani apmierinātu. Lūk tas ir tikai ja būtu!!!??? Ja es vēlētos attiecību 4:1 es liktu UN1 kārbu. Ar tevis piedāvāto 4:1 manam 2.o benzīns+ gāze būtu javeic vel viena pārbūve....uz 13" diskiem! Mani būtu pieņemami tikai 4.25-4.35 ,pieļauju ka velmes būtu dažādas. Kā to atrisināt??? Nav patīkami lasīt tekstu, ka kārba kuru esi remontējis ir izbeigusies. Esmu pieņēmis lēmumu turpmāk T-3 kārbas neremontēt. Jura teiktajam taisnība, nevar lāpīt zeķi ar citas zeķes diegiem!
| |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 28.01.13 9:15 | |
| Guunt par to kārbas nobeigšanos tas nebija domāts kā pārmetums tev un tavam ieguldījumam tas ir vienkārši dabisks process, jo busu izmantoju 365 dienas gadā un ne jau nu tanī saudzīgākajā režīmā... un arī mūsu ceļi.... | |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: guunt 28.01.13 9:59 | |
| - Juris rakstīja:
- Guunt par to kārbas nobeigšanos tas nebija domāts kā pārmetums tev un tavam ieguldījumam tas ir vienkārši dabisks process, jo busu izmantoju 365 dienas gadā un ne jau nu tanī saudzīgākajā režīmā... un arī mūsu ceļi....
Paldies Juri par mierinājuma vārdiem. Bet šī doma nav spontāna, nevēlos zīlēt, derēs/nederēs vai turēs/neturēs un t.t... | |
| | | Raitis
Number of posts : 190 Join date : 10.09.10 Age : 35 Dzīvesvieta : Zeltiņi
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 28.01.13 11:05 | |
| Manuprāt, lieliska tēma un ideja arī super. Izstāstīšu par saviem novērojumiem. Kamēr busam vēl bija T3 kārba, tā tika sabūvēta ātrākā iespējamā, un ar lielajiem ratiem, tāpat apgriezieni bija diezgan par lielu dīzelim. kārba būtu bijusi ideāla, ja būtu mazliet mierīgāks motors, un nebūtu tādas kņudoņas, kas vienmēr noved pie kārtīgas nopi...nās. tā kā motora jaudas skaitļi lēnītēm auga, auga arī bailes par vienkāršu kārbas atteikumu. šōbrīd kad šie skaitļi pa ziemu guļ šādā līmenī(bildē(cipari no riepām, kas nozīmē, ka jāpierēķina 10-15%, lai iegūtu spararata jaudu), esmu priecīgs par savu lēmumu. tā kā uzgāju UN1 variantu, un arī pavisam veiksmīgi sanāca to iegādāties, tad nolēmu likt to. UN1 priekšrocības(manā un MK variantā): Kārba ir patiešām ļoti Ātra; Ļoti Izturīga; ar jebkuru citu variantu salīdzinoši vienkārši maināms kārbas griešanās virziens. UN1 trūkumi: Motoram jābūt tiešām jaudīgam, un, manuprāt benzīnam 150, un dīzelim 130 ir sākums šādai kārbai. tādu kārbu nav daudz - vienkārši izvairos no domas, kas notiktu, ja kaut kas atteiktos. Sarežģīta iebūvēšana, kas prasa ne tikai labus mehāniķus un projektēšanu, bet arī mazliet veiksmi(CSDD). Un vēlreiz gribu pateikt, ka, manuprāt, un arī mazliet fizikas prāt, kārbu kāvējs ir grieze, kas piemīt dīzeļiem, nevis benzīniem. Ja man būtu benzīna dzinējs 150 līdz 250zs(ar vairāk riskētu, un skatītos, kas notiek), ņemot vērā visu info ko esmu izmeklējies, mūsu t3 kārba ar MK piedāvāto galveno pāri būtu KĀ PASAKĀ. ja vēl ir iespēja uztaisīt sinhronizatorus, TĀDUS KĀDUS TOS VAJAG, tad salds miegs garantēts. P.S. Hp līknes problēmas ir skaidras. | |
| | | guunt
Number of posts : 121 Join date : 28.08.10 Age : 67 Dzīvesvieta : Saldus
| Tēma: guunt 02.02.13 5:52 | |
| Sveiki. Es gribu atgriezties pie MK iesāktā temata.Varbūt ir iespēja sākt sarunas ar civēku, kas var veikt aprēķinus un virpošanas,frēzēšanas darbus difera pārbūvei. Jo projām uz kontaktiem ....Guntis 29398987 | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums 02.02.13 19:04 | |
| Papētīju Audi B4 kārbu pēc ārējiem izmēriem ir gandrīz identiska mūsējām, šrotā benzīnieka ~50.-Ls , dīzeļa ~ 100.-Ls. Runāju ar vietējo kārbu veci teica ka mēģinājis likt reduktoru otrādi nav bet bij ar mieru izmēģināt lai stiepjot tiķ šurp ... Ja arī bez korpusa pārveides nesanāks izskatās ka var pārveidot arī korpusu, neizskatās nekas nepaveicams...jo kārbas slēdzošā daļa un galvenais pārvads ir atsevišķos blokos... P.S. Audi B4 pašmasa 1500kg T-3 1650kg | |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: atrumkarbas uzlabojums | |
| |
| | | | atrumkarbas uzlabojums | |
|
Similar topics | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |