Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
SatursSaturs  Latest imagesLatest images  MeklētMeklēt  ReģistrētiesReģistrēties  IeietIeiet  

 

 atrumkarbas uzlabojums

Go down 
+9
guunt
fiksais
uldis
RobertsK
Juris
madfox
Imants
JurisZe
MK
13 posters
Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3  Next
AutorsZiņojums
MK

MK


Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 17:00

guunt rakstīja:
Sveiki.
Ar T-3 kārbām esmu veicis eksperimentus pitiekoši daudz. Lūk manas domas.
1) Vai Latvijā ir iespējams kvalitatīvi izgatavot galvenā pārvada zobratus? Pie pozitīvas atbildes es saku o.k.
2) Man loriņi uzmērīšanai ir.
3) Piekrītu Madonas madhof, man priekšlikums-piecinieces pirmo ātrumu pielāgot +/-3,8 robežās, bet par to vel jādiskutē un jārēķina.
Manam t3 bija kārbā bija ielikts piektā ātruma zobratu pāris ar atticību 0.71 un galveno pāri 4.57 un 2.3 dīzelis pret mazāko pacēlumu sāka gurt!!!
Tā kā esmu slikts rakstītājs tad mani var sazvanīt.
Guntis 29398987


1. ar kvalitāti viss ir kārtībā, runa ir par profesoru, kurš tam visam veltījis visu savu mūžu, ir vairākas Glensona tipa virpas priekš hipoidālo zobratu 1. un 2. tipa izveidošanas.
2. Par kādu mērīšanu iet runa? Ja par zobratu, tad tur neko nav jāmēra - darbu veiks pats meistars
3. Patreiz runa bija tikai par galvenā pāra izgatavošanu, par ātrumu zobratiem runa negāja, bet domāju, ka sarunāt var!
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: guunt   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 17:03

vulf rakstīja:
Ko likt to sinhronizatoru vietā? Question
Oriģinālie nekam nau derīgi,kā lielāka slodze tā krah,brah. affraid
Jā ātrāks galvenais pāris būtu labi,bet manā skatījumā lielākie sūdi ir tie paši zobrati un pirmskara kostukcija tai kārbai. Rolling Eyes
Es personīgi būtu par to ka varētu kārbu salikt no ātrākiem un izturīgākie zobratiem un sinhronizatoriem. cheers bounce

Sveiki.
Imantam ir taisnība , veidojot jaunu projektu šis ir jāņem vērā!
Imantam varbūt būvēt kulaceni!? cheers


Pēdējo reizi labojis guunt 26.01.13 18:05; labots 1 reizi
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 17:09


1. ar kvalitāti viss ir kārtībā, runa ir par profesoru, kurš tam visam veltījis visu savu mūžu, ir vairākas Glensona tipa virpas priekš hipoidālo zobratu 1. un 2. tipa izveidošanas.
2. Par kādu mērīšanu iet runa? Ja par zobratu, tad tur neko nav jāmēra - darbu veiks pats meistars
3. Patreiz runa bija tikai par galvenā pāra izgatavošanu, par ātrumu zobratiem runa negāja, bet domāju, ka sarunāt var!
[/quote]

MK tu mani pārprati, pēc esošjiem zobratiem jārēķina galvenā pārvada attiecība.
Labak piezvani man vai ieliec savējo Nr.
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: guunt   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 18:01

Sveiki.
Nupat rēķināju==reāli būtu galvenais pārvads 4.25, ar zobiem 34/8 ,ātrāku nevar!
Atpakaļ uz augšu Go down
madfox

madfox


Number of posts : 88
Join date : 29.10.11
Age : 58
Dzīvesvieta : Madona

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 20:55

Guunt,viedi vārdi par to maksimālo attiecību robežu! Un arī pie šī pārnesuma ir jārēķinās ar to,ka mūsu kārba ir tā jau ''šķidra'',tad nu tik varam iedomāties par cik procentiem tagad palielināsies slodze uz tiem zobratiem,sinhronizatoriem,gultņiem...principā jau vājā kārba bija vienīgais iemesls kāpēc paliku pie oriģinālā 1,6td! Jā,tas pirmā ātruma pārnesuma skaitlis(iet runa par dīzeļa 5-ci) ir kaut kāds bezsakars,praktiski domāts,lai auto bez sajūga slidināšanas izkustinātu no vietas par pāris metriem un uzreiz pārliktu 2-jā,faktiski tā ir tā pati četrinieci,tikai ar vienu pazemināto pārnesumu.
Manas domas,ka ja samazinās galvenā pārvada skaitli līdz tiem 4,25,visbiežāk sanāks braukt tieši ar 4-to pārnesumu un 5-tais paliks tikai,kā ātruma noturošais pārnesums,bet ne kā paātrinājumam paredzētais. Kāds var pateikt,cik tas 4-tais pārnesums ir mehāniski izturīgs,ja tiek izmantots,kā pamatpārnesums?
Atpakaļ uz augšu Go down
RobertsK

RobertsK


Number of posts : 489
Join date : 21.04.11
Age : 43
Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 21:33

Šeit nu ir pārdoma no kura grāvja kurā!! T3 kārbām nav rezerves daļu! Es esmu par konsturēšanu , bet lēmums ir jāapsver lai vajadzības gadijumā būtu iespēja reaminēt! Kad es konsturēju es cenšos izmantot detaļas kuras es redzu ka būs kādu laiku pieejamas. Tādēļ man iepatikās ideja par A4. Tur esot problēma ar sihronizātoriem, bet kārbas ir kalniem! Tur viss ir gatavs tikai vajadzīgs flancis, pārbūvēt pusašu kātus, izplūdes kolektoru un motora balstus. Izņemot kātus un flanci pārējo var sakārtot savā garažā.
Atpakaļ uz augšu Go down
http://www.sttechnics.lv
MK

MK


Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty26.01.13 23:18

Es nezinu, kā ir ar sinhronizatoru un starpgultņu pieejamību 091/094 kārbām (T3), bet par jaunā tipa vw/audi kārbām (016/01E) varu pateikt to, ka sinhronizators starp 1/2. maksā 60ls un pārslēggultnis 240ls. Lēti nav. Savu kārbu vaļā neesmu taisījis (aizdomas gan par reduktoru vai pašu šneku), bet tos pašus 300 zirdziņus velkot bez baigās spraušanas iznesa godam. Esmu diezgan dziļi pēdējos gados ieracies VW bokseru tēmā, un viens no lielākajiem apgreidiem dragreisa vabolēm ir tieši pāreja uz busa kārbu (izmanto gan parasti tās, kurām aizmuguri var pārmest uz pārslēgu pakaļā, nevis sānā, bet nu iekšas jau tur ir vienādas). motori tur ir pie 400-500 zirgiem.
Pašus ātrumus arī varētu veidot, vienīgais tur uzreiz sāk lasīties cipars!
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: guunt   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 7:53

madfox rakstīja:
Guunt,viedi vārdi par to maksimālo attiecību robežu! Un arī pie šī pārnesuma ir jārēķinās ar to,ka mūsu kārba ir tā jau ''šķidra'',tad nu tik varam iedomāties par cik procentiem tagad palielināsies slodze uz tiem zobratiem,sinhronizatoriem,gultņiem...principā jau vājā kārba bija vienīgais iemesls kāpēc paliku pie oriģinālā 1,6td! Jā,tas pirmā ātruma pārnesuma skaitlis(iet runa par dīzeļa 5-ci) ir kaut kāds bezsakars,praktiski domāts,lai auto bez sajūga slidināšanas izkustinātu no vietas par pāris metriem un uzreiz pārliktu 2-jā,faktiski tā ir tā pati četrinieci,tikai ar vienu pazemināto pārnesumu.
Manas domas,ka ja samazinās galvenā pārvada skaitli līdz tiem 4,25,visbiežāk sanāks braukt tieši ar 4-to pārnesumu un 5-tais paliks tikai,kā ātruma noturošais pārnesums,bet ne kā paātrinājumam paredzētais. Kāds var pateikt,cik tas 4-tais pārnesums ir mehāniski izturīgs,ja tiek izmantots,kā pamatpārnesums?

Pilnīgi tev taisnība. 4.25 ir robeža par kuru ātrāku nedrikst, pat ja motoram ir150Zs .
Mūsu kārbām ir daudz nepilnību,un piektā ātruma robam it sevišķi. Man pat ir bījusi doma 4-to ar 5-to mainnīt vietām. Kāpēc? Garš stāsts.
p.s.projektam par planetāro attiecību izmainīšanu pagaidām ir ļoti daudz neskaidrību, bet tie ir jārisina.
Atpakaļ uz augšu Go down
Juris

Juris


Number of posts : 310
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 8:46

Man darbam un ģimenei paredzēti 3 (nākamnedēļ došos uz Rīgas pusi vēlvienu doku skatīt) busi tā kā kārbas jautājums ir aktuāls un pat ļoti.... Vēl jo vairāk ka Guunta darināto esmu piebeidzis Sad un nu atgriezos pie lēnās rezerves kārbas silent Jautājums : vai nebūtu gudrāk izmantot jau esošas Audi,VW, Saab utt., kārbas bet izgatavot jaunuvai pārveidot pilnveidot esošos korpusus - pielāgotu T3, kā sakot pārbaudītas vērtības... Pie kam mūsu kārbām ir ne tikai galvenā pārvada problēmas kā jau minēja Vulfs, + vēl nesamērīgi (vienkāršoti sakot) izmētāti ātrumi 1un 2 ir tuvu viens otram 3 ir tāls no 2, 4 kā kuram ... Jā piekrītu jāpiemeklē kārba pēc kodiem utt bet kāmēr meklēsim tiks izmesti ne viens vien simts Ls... Ka nesanāk tā ka mēs aizlāpīsim lielāko caurumu bet šī "zeķe" tikumtā paliks caura un godos nevalkājama...
Atpakaļ uz augšu Go down
RobertsK

RobertsK


Number of posts : 489
Join date : 21.04.11
Age : 43
Dzīvesvieta : Salacgrīva ir spēks

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 9:23

Drusku lai nosēžas idejas Smile ! Skaidrs ir viens ka t3 kārbas lētāks nepaliks. Vācijā atrestaurēta t3 kārba maksā 1800 eur! Man vairāk sajūta sliecas uz to a4 , jo tur nav jāiedziļinās zinātnē pietiek ar precīziem mērijumiem, ūdensgriešanu un metināmo! Un ja pārbūve ir izieta uzriktē pannu lai neko tur neredz un bliež virsū!
Atpakaļ uz augšu Go down
http://www.sttechnics.lv
madfox

madfox


Number of posts : 88
Join date : 29.10.11
Age : 58
Dzīvesvieta : Madona

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 9:41

Laikam jau reti kuram T3 īpašniekam nav rezervē nolikta kārba,tā teikt,nebaltai dienai,izņēmums neesmu arī es. Mēs te skaisti runājam par citu modeļu kārbu adaptēšanu pie mūsu auto,bet aizmirstam to,ka ar katru gadu iziet tehnisko apskati paliek arvien grūtāk un problēma nav mūsu auto,bet gan CSDD attieksmē un tā piekasīšanās tikai progresēs,tā kā neies cauri ar kaut kādām pannām zem kārbām. Ja iet runa par Audi A4 kārbām,tad visnotaļ neizturīgas viņas!
Tika arī minēts,ka vabolēm liekot dragreisa vajadzībām T3 kārbas...nu ko,bija ilgus gadus arī man tā vabolīte un skaidri atceros,kā vienā ziemīgā dienā,kad uz ledaina,laiku celiņa,vilku rokās cimdus,ņēmu to aiz izpūtējiem un kā ķerru griezu to braukšanai pretējā virzīenā Very Happy ...kāda morāle,nu trakoti viegla viņa bija!
Lai nu kā,bet ja šāds projekts par reduktoru iet gaisā,tad masveidu salasīsim tikai tādā gadījumā,ja orientēsimies uz ''normāliem'' dzinējiem,ne tādiem,kas dragreisam paredzēti.
Atpakaļ uz augšu Go down
MK

MK


Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 16:34

madfox rakstīja:
Lai nu kā,bet ja šāds projekts par reduktoru iet gaisā,tad masveidu salasīsim tikai tādā gadījumā,ja orientēsimies uz ''normāliem'' dzinējiem,ne tādiem,kas dragreisam paredzēti,vai mērīšanās pasākumiem ar gailīšiem.

Madfox, varbūt paskaidro vairāk, kas ir domāts ar normāliem dzinējiem, jo savādāk nesapratu, kāds Tavam teiktajam ir sakars ar pacelto tematu.
Atpakaļ uz augšu Go down
Imants
Admin
Imants


Number of posts : 776
Join date : 27.08.10
Age : 61
Dzīvesvieta : jekabpils

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 17:27


Zēni lūdzu bez strīdiem. Mad
Katram ir savs viedoklis kas ir normāls dzinējs,citam pietiek ar 60 citam ar110 citam 300 ZS. bom
Doma par galveno pāri izskatās diezgan utopiska. Twisted Evil
Vai nebūtu prātīgāk izkost niances kā piemontēt audi vai pasarati kārbu apgriestu otrādāk. Question
Ieguvums būtu tāds ka visiem derētu viens savienojošais flancis,uz lāzera izgriez cik nepieciešams,kārbas ir pieejamākas un pa saprātīgu
cenu. Pēc kodiem var pielasīt savam vis tuvāko. What a Face
Kaut kur bij tā forš publicēts šāds risinājums. alien

Atpakaļ uz augšu Go down
uldis

uldis


Number of posts : 729
Join date : 27.08.10
Age : 57
Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 18:36

Par projektu visu cieņu MK ! Bet arī maniem 140 zs šis pārnesums nav pa spēkam, vismaz 180 zs jāuzcep ! Par cik braucu maz un kārba pagaidām neklibo, pie lielākas jaudas pamainītu pēdējā gaņģa attiecību un fantāzijā UN 1 ??
Atpakaļ uz augšu Go down
Nauris




Number of posts : 57
Join date : 06.06.12

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 19:52

Ir interese par normālu (tādu, kura bez remontiem un ārā nekrītošu 3. robu) kārbu, ar kuru var nobraukt vismaz 150'000 km.
Ja šis uzlabojums to piedāvā, tad pēc 2 mēnešiem esmu gatavs piedalīties finansiāli.
Atpakaļ uz augšu Go down
Viesis
Viesis




atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 19:55

Ideja laba, tik jūs gribat nomainīt tik galveno pāri? Un tālāk nelīst?
Atpakaļ uz augšu Go down
MK

MK


Number of posts : 96
Join date : 13.09.10

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 20:26

uldis rakstīja:
Par projektu visu cieņu MK ! Bet arī maniem 140 zs šis pārnesums nav pa spēkam, vismaz 180 zs jāuzcep ! Par cik braucu maz un kārba pagaidām neklibo, pie lielākas jaudas pamainītu pēdējā gaņģa attiecību un fantāzijā UN 1 ??

Wot es nesaprotu, kaadeelj visi tik shausmiigi baidaas no taa galvenaa paara, ka ir pie 4:1, bet ieliekot UN1 mees izdariisim pareizi? UN1, vismaz tas, kas no 2.5 V6 , galvenais paaris ir 3.778:1 !
1. 3.36
2. 2.05
3. 1.38
4. 0.96
5. 0.76

Visu cienju Vulf un citu pieredzeejushu vechu pieredzei, kuri ir izgaajushi cauri ar savaam rokaam 4. vai 5. kaarbai, taisniiba tur ir , ka standarta kaarbai ir probleemas - bet vai tomeer nav taa, ka probleemas ir norakstaamas vairaak uz noskreejienu, nekaa uz kaarbas uzbuuvi kaa taadu? Ja ir pieprasiijums, ir piedaavaajums. Ja ir domas par sinhronizatoru u.c. izgatavoshanu, par to var runaat.

Vienkaarshi utopiski izklausaas, ka tagad puses saaks zaagjeet audi kaarbas, metinaa pusasis utt. Kaut kaa stipri shaubos.
Ja kolektiivi nonaakam pie secinaajuma, ka tas ilgterminjaa atmaksaajas - esmu ar mieru izskatiit arii taadu variantu! No savas puses varu nodroshinaat ar raseejumiem ( peec ieprieksh nonjemtiem meeriem) prieksh motora flancha, pusasiim u.c. , lai to visu ar CNC virpu vairaakos eksemplaaros uztaisiitu paaris dienu laikaa.

Diemzheel, jaapienjem fakts, ka jebkursh citas kaarbas uzlikshanas risinajums nebuus leetaaks par saviem 400ls - un tas pat labaakajaa gadiijumaa (ja kaarbas cena buus pie 150ls)


Atpakaļ uz augšu Go down
Viesis
Viesis




atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty27.01.13 21:06

Nomainot tik galveno pāri, palielināsies slodze uz pārējiem zobratiem, būs pārslodze, principā pareizi būtu visu izkrāmēt ārā un salikt visu jaunu
Atpakaļ uz augšu Go down
madfox

madfox


Number of posts : 88
Join date : 29.10.11
Age : 58
Dzīvesvieta : Madona

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty28.01.13 7:03

MK rakstīja:
madfox rakstīja:
Lai nu kā,bet ja šāds projekts par reduktoru iet gaisā,tad masveidu salasīsim tikai tādā gadījumā,ja orientēsimies uz ''normāliem'' dzinējiem,ne tādiem,kas dragreisam paredzēti,vai mērīšanās pasākumiem ar gailīšiem.

Madfox, varbūt paskaidro vairāk, kas ir domāts ar normāliem dzinējiem, jo savādāk nesapratu, kāds Tavam teiktajam ir sakars ar pacelto tematu.

Ar normālu dzinēju biju domājis dzelzi ~100zs,respektīvi šai kategorijā iekļautos 1,9tdi,2,0 2E,visi 5-cilindrīgie Audi,VW dzinēji un vēl kāds(tai skaitā arī es)1,6td ekselentā darba kārtībā,ja neaizraujas ar kravas pārvadājumiem un pārvietojas tukšā busā. Arī šai kategorijā būs rūpīgi jāizsver,vai tas maksimālais pārnesums 4,25 nesačakarēs jau tā vājo kārbas daļu...takš piekritīsi,ka mainoties galvenajam pārim,būtiski mainīsies arī noslodze uz kārbas gultņiem,zobratiem,sinhronizatoriem.
Protams,šai gadījumā,ja iet kopīgs projekts par jauna galvenā pārvada izveidi,katrs mēģinās šo maģisko skaitli pavilkt sev par labu un tas ieguvums ir tikai teorētisks. Protams masveidīgums samazina kopējās izmaksas,bet ir jau ejams arī cits ceļš,kāds,kuram atļauj finanses un ir iespējas tikt pie labiem darbagaldiem,izveido šo pāri,adaptē uz sava auto,nobrauc konkrētus kilometrus,pieslīpē tehniskos risinājumus ekspluatācijas gaitā un tad jau gatavu produktu piedāvā tirgū un šis tirgus neaprobežotos tikai ar LV T3 kontingentu. Ak jā,ja jau aiziet dzīvē šī lieta,tad ir iespēja piedāvāt ne tikai vienu pārnesuma skaitli. Nu ja,šādā izpildījumā gala cena nebūs tik salda,bet tai pašā laikā projekts būtu atstrādāts un jau ar kaut kādu garantiju,ka nauda neaizies tukšajā eksperimentā.
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: guunt   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty28.01.13 7:43

Wot es nesaprotu, kaadeelj visi tik shausmiigi baidaas no taa galvenaa paara, ka ir pie 4:1, bet ieliekot UN1 mees izdariisim pareizi? UN1, vismaz tas, kas no 2.5 V6 , galvenais paaris ir 3.778:1 !
1. 3.36
2. 2.05
3. 1.38
4. 0.96
5. 0.76 (MK teksts)

Ja UN1 kārbai galvenajam pārim būtu kaut vai 4.57 ,tad es teiktu, ka pārbūve kuru veica Raitis mani apmierinātu. Lūk tas ir tikai ja būtu!!!???
Ja es vēlētos attiecību 4:1 es liktu UN1 kārbu.
Ar tevis piedāvāto 4:1 manam 2.o benzīns+ gāze būtu javeic vel viena pārbūve....uz 13" diskiem!
Mani būtu pieņemami tikai 4.25-4.35 ,pieļauju ka velmes būtu dažādas. Kā to atrisināt???
Nav patīkami lasīt tekstu, ka kārba kuru esi remontējis ir izbeigusies. Esmu pieņēmis lēmumu turpmāk T-3 kārbas neremontēt. Jura teiktajam
taisnība, nevar lāpīt zeķi ar citas zeķes diegiem!







Atpakaļ uz augšu Go down
Juris

Juris


Number of posts : 310
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty28.01.13 9:15

Guunt par to kārbas nobeigšanos tas nebija domāts kā pārmetums tev un tavam ieguldījumam tas ir vienkārši dabisks process, jo busu izmantoju 365 dienas gadā un ne jau nu tanī saudzīgākajā režīmā... un arī mūsu ceļi....
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: guunt   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty28.01.13 9:59

Juris rakstīja:
Guunt par to kārbas nobeigšanos tas nebija domāts kā pārmetums tev un tavam ieguldījumam tas ir vienkārši dabisks process, jo busu izmantoju 365 dienas gadā un ne jau nu tanī saudzīgākajā režīmā... un arī mūsu ceļi....

Paldies Juri par mierinājuma vārdiem. Bet šī doma nav spontāna, nevēlos zīlēt, derēs/nederēs vai turēs/neturēs un t.t...
Atpakaļ uz augšu Go down
Raitis

Raitis


Number of posts : 190
Join date : 10.09.10
Age : 35
Dzīvesvieta : Zeltiņi

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty28.01.13 11:05

Manuprāt, lieliska tēma un ideja arī super.

Izstāstīšu par saviem novērojumiem. Kamēr busam vēl bija T3 kārba, tā tika sabūvēta ātrākā iespējamā, un ar lielajiem ratiem, tāpat apgriezieni bija diezgan par lielu dīzelim. kārba būtu bijusi ideāla, ja būtu mazliet mierīgāks motors, un nebūtu tādas kņudoņas, kas vienmēr noved pie kārtīgas nopi...nās. tā kā motora jaudas skaitļi lēnītēm auga, auga arī bailes par vienkāršu kārbas atteikumu. šōbrīd kad šie skaitļi pa ziemu guļ šādā līmenī(bildē(cipari no riepām, kas nozīmē, ka jāpierēķina 10-15%, lai iegūtu spararata jaudu), esmu priecīgs par savu lēmumu.

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Down.php?i=kpwgjgm&n=Zalais_buss-mazs2


tā kā uzgāju UN1 variantu, un arī pavisam veiksmīgi sanāca to iegādāties, tad nolēmu likt to.
UN1 priekšrocības(manā un MK variantā):
Arrow Kārba ir patiešām ļoti Ātra;
Arrow Ļoti Izturīga;
Arrow ar jebkuru citu variantu salīdzinoši vienkārši maināms kārbas griešanās virziens.

UN1 trūkumi:
Arrow Motoram jābūt tiešām jaudīgam, un, manuprāt benzīnam 150, un dīzelim 130 ir sākums šādai kārbai.
Arrow tādu kārbu nav daudz - vienkārši izvairos no domas, kas notiktu, ja kaut kas atteiktos.
Arrow Sarežģīta iebūvēšana, kas prasa ne tikai labus mehāniķus un projektēšanu, bet arī mazliet veiksmi(CSDD).

Un vēlreiz gribu pateikt, ka, manuprāt, un arī mazliet fizikas prāt, kārbu kāvējs ir grieze, kas piemīt dīzeļiem, nevis benzīniem.
Ja man būtu benzīna dzinējs 150 līdz 250zs(ar vairāk riskētu, un skatītos, kas notiek), ņemot vērā visu info ko esmu izmeklējies, mūsu t3 kārba ar MK piedāvāto galveno pāri būtu KĀ PASAKĀ. ja vēl ir iespēja uztaisīt sinhronizatorus, TĀDUS KĀDUS TOS VAJAG, tad salds miegs garantēts.

P.S. Hp līknes problēmas ir skaidras.
Atpakaļ uz augšu Go down
guunt

guunt


Number of posts : 121
Join date : 28.08.10
Age : 67
Dzīvesvieta : Saldus

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: guunt   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty02.02.13 5:52

Sveiki.
Es gribu atgriezties pie MK iesāktā temata.Varbūt ir iespēja sākt sarunas ar civēku, kas var veikt aprēķinus un virpošanas,frēzēšanas
darbus difera pārbūvei.
Jo projām uz kontaktiem ....Guntis 29398987
Atpakaļ uz augšu Go down
Juris

Juris


Number of posts : 310
Join date : 28.07.11
Dzīvesvieta : Valdemārpils

atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty02.02.13 19:04

Papētīju Audi B4 kārbu pēc ārējiem izmēriem ir gandrīz identiska mūsējām, šrotā benzīnieka ~50.-Ls , dīzeļa ~ 100.-Ls. Runāju ar vietējo kārbu veci teica ka mēģinājis likt reduktoru otrādi nav bet bij ar mieru izmēģināt lai stiepjot tiķ šurp ... Ja arī bez korpusa pārveides nesanāks izskatās ka var pārveidot arī korpusu, neizskatās nekas nepaveicams...jo kārbas slēdzošā daļa un galvenais pārvads ir atsevišķos blokos...
P.S. Audi B4 pašmasa 1500kg
T-3 1650kg
Atpakaļ uz augšu Go down
Sponsored content





atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty
PostTēma: Re: atrumkarbas uzlabojums   atrumkarbas uzlabojums - Page 2 Empty

Atpakaļ uz augšu Go down
 
atrumkarbas uzlabojums
Atpakaļ uz augšu 
Lapa 2 no 3Pāriet uz lapu : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Atrumkarbas
» Ātrumkārbas.
» Ātrumkārbas pārslēgšanas stienis.
» Tirgoju 4 paaudzes gazes iekarta, Atrumkarbas un citas detaļas

Permissions in this forum:Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
 :: Tehniska rakstura diskusijas-
Pāriet uz: