|
| Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! | |
| | Autors | Ziņojums |
---|
mjgriffin
Number of posts : 3 Join date : 19.10.11 Age : 36 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 8:45 | |
| Sveiki cienījamie kungi, esmu nolēmis piepildīt senu sapni un iegādāties t3, saprotu ka šis auto nav ar volvo uzticību taču ar to rēķinos, pēc ilgas siekalošanās esmu nolēmis vienu iegādāties, uzreiz varu piebilst, ka sitīšu viņu plāši un ātrākais varbūt braukšu pēc 2 gadiem, taču tas mani neapturēs, pacik esmu pilnīgi ar volkšiem uz jūs, man ir sekojošs jautājums, proti: Kurš jūsuprāt ir vis uzticamākais motors (jauda šobrīd nespēlē galveno noti, kā arī man der benzīns un dīzelis)?
Paldies iepriekš par sapratni!
| |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 9:31 | |
| mans viedoklis nenobraukts 1.9tdi 110zs vai 2.0 benzins-gaze! | |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 10:08 | |
| ja ir pietiekami naudinas , tad drosi subaru 2.5 turbo un Vacijas var sasutit flanci karbai un kronsteinu motoram. | |
| | | mjgriffin
Number of posts : 3 Join date : 19.10.11 Age : 36 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 11:43 | |
| - uldis rakstīja:
- ja ir pietiekami naudinas , tad drosi subaru 2.5 turbo un Vacijas var sasutit flanci karbai un kronsteinu motoram.
Varbūt vari padalīties ar kādu saitu kur to visu var redzēt? (ja ir iespēja) | |
| | | uldis
Number of posts : 729 Join date : 27.08.10 Age : 57 Dzīvesvieta : Rīga, Valdlauči
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 12:12 | |
| iesakuma YOUTUBE.com skaties video t3 subaru-dazadi varianti, t3 1.9 tdi, u.tt | |
| | | Reinis 78
Number of posts : 183 Join date : 12.04.11
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 12:55 | |
| Man iepriekšējā mašīna bija Volvo V40 - tāds pusvolvo ar Renault motoru un micuka piekari. Laikam nepaveicās, jo tik daudz naudas es neesmu iegrūdis nevienā mašīnā un ši tik lūza un lūza... un dārgi lūza. Manam T3, kas man ir kopš pagājušā gada beigām ir 1,6D, kas ēd 6, 7 litrus uz 100. Neesmu tam neko darījis un ar dzinēju man nav bijusi neviena, kaut vissīkākā problēma - pie vislielākajiem saliem leca no pusapgrieziena. Un es turos pie viedokļa - kamēr kaut kas nav salūzis, tikmēr tas nav arī jāmaina. | |
| | | mjgriffin
Number of posts : 3 Join date : 19.10.11 Age : 36 Dzīvesvieta : Valmiera
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 13:17 | |
| - Reinis 78 rakstīja:
- Man iepriekšējā mašīna bija Volvo V40 - tāds pusvolvo ar Renault motoru un micuka piekari. Laikam nepaveicās, jo tik daudz naudas es neesmu iegrūdis nevienā mašīnā un ši tik lūza un lūza... un dārgi lūza. Manam T3, kas man ir kopš pagājušā gada beigām ir 1,6D, kas ēd 6, 7 litrus uz 100. Neesmu tam neko darījis un ar dzinēju man nav bijusi neviena, kaut vissīkākā problēma - pie vislielākajiem saliem leca no pusapgrieziena. Un es turos pie viedokļa - kamēr kaut kas nav salūzis, tikmēr tas nav arī jāmaina.
Man saskarsme ar volvo ir bijusi šāda --> 740, 850, s80 un varu teikt tikai to labāko, protams ir arī atšķirības, 740 hadene bija vnk perfekta neskatoties uz klasisko piedziņu taču volkswagen 6 podu lt dīzelis nebija pati labākā lieta šinī mašīna, nākamais par 850 varu teikt tā 2.5 benzīns/ gāze, mašīna 3 gadus izgāja skati ar 1. un dažiem vieniniekiem, vienīgi ar lekšanu varēja pielekt viņš raitāk, nu un par s80 tehniski izturīgāks ir 850, lai gan ekonomiskāks un ērtāks un jaudīgāks ar 2.4 benzīns/ gāze ir s80, šobrīd man ir iespēja iegādāt t3 ar 1.6 D un pa cik es viņu gribu uz izvarošanu tad ja maina tad maina pēc principa uz kārtīgu dzinēju tāpēc man intresē jebkurš variants! Paldies!! | |
| | | VWBus
Number of posts : 288 Join date : 25.03.11 Age : 44 Dzīvesvieta : Bergen, N, Baldone, Lv
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 13:47 | |
| Es kautkur lasiiju jauku teicienu par T3... Konstureets Vaacijaa, pielabots Dienvidaafrikaa, brauc ar Japaana razotu Subaru dzineeju, kurs iemonteets Anglijaa.
Ok, par teemu. 1. Origjinaalais variants 1.6TD (jx) dzineejs. Daudz lamaats un sists, bet nav nemaz tik peljams. Ja pateizi kopts, un nav paarkarseets, tad dzineejs ir visnotalj ilgdziivojoss un darbojas bez probleemaam. Arii jauda nav nemaz tik svaka. Peec pasa pieredzes, tad ar 1.6TD + 3H kaarbu var smuki uz 130-140km/h laist (ja dikti vajag) Pateerinjs ir no 6.5-7.5L uz 100km. Nav nemaz tik peljami prieks tik smaga auto. Un sakopt vai uztureet kaartiibaa esosu 1.6TD dzineeju ir noteikti leetaakais variants kaa jebkura paarbuuve (iespeejams, ka tas neattiecas uz 2.0 + gaaze paarbuuvi). 2. 1.9TD (aaz) ir mazliet stabilaaks par 1.6TD, bet jaudas nav iipasi vairaak kaa, 1.6. Leetaak sanaak sakopt 1.6TD un buus taads pats efekts. 3. 1.9TDI (TDK) - nav personiigas pieredzes. 4. 2.2 R5 no Audi - nav pieredzes 5. 2.1 wbx orogjinaalie dzineeji. Pasam nav nekaadas pieredzes, bet aizvakar runaaju ar vienu meistaru, kurs teicaas, ka ar mazu paarbuuvi, Saab turbo un veel daziem trikiem, no sii dzineeja var dabuut aaraa vismaz ap 200hp. Nezinu vai taisniiba, bet paskatoties uz vinja audi 100 ar 500hp dzinejeu, likas, ka vinjs zina ko runaa.. 6. Subaru EJ dzineeji ir visnotalj interesants variants. Nav leeti, bet visnotalj efektiivi. Labs, stabils un diezgan uzticams dzineejs. Paarbuuve ir mazliet sarezgjiitaaka, bet ir ljoti daudzi kas to dariijusi un daudz piejamas informaacijas un detalju. Mees sobriid straadaajam pie vienas Subaru paarbuuves. Plaans ir dabuut ieksaa EJ 2.2 dzineeju. Paareja, motora sitprinaajums un karteris ir jau iegaadaati. Vadi arii ir paarbuuveeti un gaidu no Vaacijas atpakal. Veel paliek izpluudessisteema. Seit ir mazlielet info par Subaru paarbuuveem. www.rjes.comwww.smallcar.comwww.vanaru.comwww.speedbulli.comUn lielais pluss saistiibaa ar Subaru paarbuuveem ir tas, ka ir paraadiijusies iespeeja izmantot arii Subaru aatrumkaarbu kopaa ar visu dzineeju! Tas ir super risinaajums, bet padaargs. Es sobriid veel neesmu tam piekjeeries klaat, bet ir plaanots laika gaitaa.. Vairaak info seit: www.subarugears.comUn seit reaals projekts: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=407222&postdays=0&postorder=asc&start=280&sid=af3734fe47441094b6068f40f2edb76eKaa redzi iespeeju ir daudz un atliek tik citeet kaadu gudru viiru, kurs teica: "Aatrums maksaa naudu. Taatad cik aatri Tu gribeeji braukt?" | |
| | | Juris
Number of posts : 310 Join date : 28.07.11 Dzīvesvieta : Valdemārpils
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! 19.10.11 17:02 | |
| Mana pieredze ar T-2/3 1,6D švakas galvas + vārgas vītnes sprauslām (skrūvējot ārā nāk no galvas kopā ar alumīmija vītni) diezgan mazs resurss izturēja gadu un klanis līda uz sauli lūkoties... patēriņš gan mazs 5,5-6,5 l/100km , 1,6td tas pats galva staigā... 1,9td ir viens liels trūkums viņi 99% ir nobraukti esmu nomainījis jau 3 šrotos pirktus "ideālus, lieliskus, teicamus, labus utt..." pagājušo nedēļ nomira kārtējais... sev nosolijos vairs šrotainos nepirkt savilku jostu un uztaisīju 1,9TD pilnu kapitālo vakar piešķīlu un nu veicu obkatku... 1diena 1 simts km pagaidām izklausās labi... | |
| | | Sponsored content
| Tēma: Re: Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! | |
| |
| | | | Atkal vecais stāsts ar dzinējiem! | |
|
| Permissions in this forum: | Jūs nevarat atbildēt tematos šajā forumā
| |
| |
| |