Tatad šis autiņš nāca bonusā iepriekš ieliktajam multivanam, nācās piemaksāt tikai 600 eur
Nopirkts izskatījās daudz sliktāk kā tagad. Bija apaudzis ar sūnu un pagāja divas dienas kamēr dabujam nost.
Cik uzzināju Csdd, tad pirmo reizi reģistrēts 1994. gadā ievešanas valsts Latvija. Tas tā dīvaini likās, jo parast jau Vācija, Itālija utt
Tad 1997. gadā nākošais īpašnieks, un 2007. pēdējais īpašnieks
Kā pēdējais īpašnieks stāstīja, tad nopircis viņu Jelgavā kā iesāktu projektu, atvedis uz Rīgu nolicis dārzā un tur arī visus šos gadus nostāvējis.
Uz doto brīdi ir puslīdz iztīrīrs, sākts darbs pie elektrības, jo nedeg pagriezieni un vel šis tas niķojas.
Motors nav kustināts, jo jatiek galā ar indukcijas spoli un svecēm. Šodien tika mēģināts pagriezt starteri un starteris grieza.
Plānots tuvākajā laikā savest kārtībā elektrību, tikt galā ar motoru un uz pavasari sametināt un nokrāsot.
Ar salonu ir plāns taisīt ar 9 vietām un likt benķus no T3 (ja kādam ir kas piedāvājams droši rakstat)
Vel nevaru izdomat ko ar griestiem un malām darīt (izskatīšu ieteikumus )
Stūri arī vajadzētu itkā no T3, bet mājās divas T4 vecās stāv takā tagad tās izmantošu (ja kādam ir kas piedāvājams droši rakstat)
Un uz pavasari ceru, ka varēšu braukt ar multivanu sestdienās, bet T2 svētdienās .Un T4 darba dienās
Un paldies par palīdzību bilžu ielikšanā