Sveiki! Lai ar esmu šeit ne pirmo dienu un arī ne mēnesi,tad mēģināšu vēlreiz uzrakstīt par savu T3(pirmais mēģinājums izgāzās,jo redz pirmajās dienās tas nebija ļauts un restartēt vairs nebija iespējas).
Tātad,1989.gadā dzimis Hannover Edition,iegādāts no manas puses Lietuvā 2006.gadā. Īsumā labs Multivan aprīkojums ar pašvaku kārbu,gandrīz beigtu 1,6TD dzinēju,labu salonu,maz rūsējis.
Tagad pēc kārtas...uzreiz sāku ar dzinēju un kārbu. Par dzinēju atsevišķs stāsts-bloku izslīpēju,galva,vārsti,kompensatori,virzuļi jauni. Galva tika likta ar kompensatoriem,negribēju čakarēties ar regulējamiem vārstiem. Kārbu atremontēju(5-ce),sajūgs ar pa lēto jauns uzlikts. Rezultātā iztērēts~500latu un uz doto brīdi pieveikti 150t/km pa mūsu ceļiem un neceļiem. Patēriņš kopš pirkšanas(arī ar beigto dzinēju) ir nemainīgs 8-8,5l uz simta un vienalga,vai garie braucieni,vai mīcīšanās uz vietas ziemā. Principā jau sen vēlējos tieši dīzeli,jo besīja iepriekšējā auto(VW vabole 1966.gada) patēriņš uz īsiem attālumiem.
Nākošais,uzstādīju slapjo autonomo apkures sistēmu,jauks ieguldījums gada vēsajās dienās un izbraucienos pie dabas),arī mūsdienīgie xenon lukturi atrada vietu tuvajās gaismās,pēčāk arī dides dienas gaitas lukturos. Tam visam pa virsu parkošanās sensori,labs muzons,papildus 12V barošana salonā,220V pārveidotājs,protams arī signalizācija.
Pēc pusgada nāca kārta virsbūves krāsošanas darbiem,pie kuriem piegāju ar tādu pašu pietāti,kā iepriekš veicamajos darbos,īss foto izklāsts šeit
https://picasaweb.google.com/madfox66/BusaRemonts?authuser=0&authkey=Gv1sRgCJXJpPvoxZPHgAE&feat=directlink un sekojošs projekta fināls
https://picasaweb.google.com/madfox66/BusaOtraDzimene?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPnIj924q6b-Wg&feat=directlink Aizmugures vāks bija biškas parūsējis un iepirku armijas vāku...stikla slotu vairs neliku,aizstāju ar gaisa deflektoru un aiztaisīju ciet atslēgas caurumu,atslēgšanas funkciju tagad pilda elektrisks elements,kurš vadās salonā no pogas un signalizācijas pults,tādējādi likvidējot jebkādu iespēju netīrumiem iespraukties iekšā.
Izpūtējs tika nosegts ar alumīnija režģi,kas visnotaļ piedod eleganci mūsu auto aizmugures daļai.
Tika uzstādīti Koni regulējamie amīši,nu bija cerība,ka pie liela ātruma buss vairs neuzšūposies pie iespaidīgiem vilnīšiem uz ceļa...nedaudz jau šis efekts mazinājās,bet tāpat pilsētā no guļošajiem policistiem jāuzmanās(te nebija domāti īstie guļošie,bet gan komunikāciju ielāpi).
Ak jā.14'' diski ilgi neapmierināja gaitas īpašības un busiņš ieguva smukus MB 16'' diskus ar XL riepām,tomēr vieglāka rites pretestība un gana pietiekošs kordu slānis mūsu bedrainajiem ceļiem.
Pa šiem gadiem ir nomainītas stūres pastiprinātāja sūkņa trubas,kas tagad ir nevis metāla,bet visā garumā no hidraulikas šlangām.
Iespējams ātrumā kas ir piemirsies,jo gana ilgs laiks pagājis un visi veiktie darbi jau piemirsušies.
Ja par to,kas nepaveikts,vai vēlams,tad tas laikam tikai viens-kondicionieris!!!
Ja par dzinēju,tad ilgi domāju,vai likt 1,9Tdi un beigās to visu atmetu divu iemeslu pēc-vājā ātrumkārba un praktiski nekādas iespējas normāli izvietot interkūleri,pie viena arī pēc SAAB turbo auto,likās ļoti patīkami braukt normālā kreiserātrumā ~100km/h un iztikt bez sodiem uz ceļiem