Sveiks nezināmais draugs!
Apsveicu ar ''jauna''auto iegādi! Ja drīkst, izteikšu savu viedokli jautājumā par solex 34pdsit2 karburātoru un tā uzbūvi.
Jā ,jā tieši karburātora vienskaitlī, jo minētais exemplārs principā ir viens karbiņš sadalīts uz divām daļām,kuras savstarpēji savienotas ar vakūma trubām un gaisa kasti.
Attiecīgi lai saregulētu abas boxera puses ir jābūt korektiem visiem savienojuma elementiem, jo griežot vienu pusi otra regulējas līdz.
Bet kā jau dubultajai barošanas sistēmai , lai tā korekti strādātu ir jāsāk ar abu pušu sinhronitāti, respektīvi vakūmam ieplūdes kolektoros jābūt perfekti vienādam,ko nemaz tik viegli nav izdarīt pie izdiluša motora(kāds visdrīzāk konkrētajā gadījumā ir)
Vēl konkrētās barošanas sistēmas specifika ir daudz sīku smalku elementu un pievadu, kuri mēdz izdilt un nolietoties,un kuriem rezerves daļas labā stāvoklī atrast ir ļoooti sarežģiti ,bet jaunas neražo
Attiecīgi ja ir kāds defekts pašā karburātorā , to saregulēt principā nevar.
Rezumē: Sasummējot faktorus no kuriem atkarīga korekta šī ieplūdes sistēmas darbība, varu principā garantēt , ka neviens ''meistars'' nevarēs saregulēt šo ieplūdes sistēmu
Labākajā gadījumā auto strādās ar nestabilu tukšgaitu, liesu,treknu maisījumu,nedarbosies kādā temperatūras diapazonā arpalielinātu degvielas patēriņu vai slāps nost atlaižot gāzes pedāli,respektīvi normāla auto explotēšana nebūs iespējama..
Ja vaina ir tiešām ir ieplūdes sistēmā dēļ kā ir palielināts kāds rādītājs izplūdes gāzu sastāvā, un tas nav saistīts ar motora izdilumu un palielinātu eļļas patēriņu, tad iesaku konkrēto ieplūdes sistēmu pārtaisīt uz vienu karburatoru, vai iegādāties jaunus citas konstrukcijas dubultos karbiņus.
p.s. normāls konkrētā CU motra degvielas patēriņš ir +/- 13l